உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    فلم Dangalکی چھوٹی ببیتا یاد ہے آپ کو؟ سالوں بعد بدلے لُک سے نہیں پہچان پائیں گے آپ

    دنگل گرلز سوہانی بھٹناگر اور زائرہ وسیم۔

    دنگل گرلز سوہانی بھٹناگر اور زائرہ وسیم۔

    آج سوہانی بھلے ہی اداکاری میں اتنی ایکٹیو نہ ہوں لیکن وہ سوشل میڈیا پر کافی ایکٹیو رہتی ہیں، جہاں ان کی فین فالوونگ بہت زیادہ ہے۔ وہ اکثر اپنی تازہ تصاویر مداحوں کے ساتھ شیئر کرتی رہتی ہیں۔

    • Share this:
      وقت کبھی کسی کے لیے نہیں رکتا۔ وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ پوری دنیا حرکت کرتی ہے اور آہستہ آہستہ سب کچھ بدلنے لگتا ہے۔ چاہے وہ لوگوں کے اشارے ہوں، برتاؤ ہوں یا جسمانی شکل۔ مشہور شخصیات کے ساتھ بھی ایسا ہی ہوتا ہے، جیسا کہ ہم انہیں ٹیلی ویژن پر دیکھ سکتے ہیں، چند سالوں کے بعد انہیں پہچاننا مشکل ہو جاتا ہے۔ ایسا ہی کچھ عامر خان کی آن اسکرین بیٹی ببیتا پھوگٹ کے ساتھ ہوا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Suhani Bhatnagar (@bhatnagarsuhani)





      جی ہاں، ہم بات کر رہے ہیں ببیتا پھوگٹ کی، جو 2016 کی فلم دنگل کی چائلڈ آرٹسٹ تھیں۔ عامر خان کی اس فلم میں گیتا اور ببیتا پھوگٹ کی زندگی کو بہت اچھے طریقے سے بتایا گیا تھا۔ فلم میں گیتا اور ببیتا کے کردار میں مجموعی طور پر چار اداکارائیں نظر آئیں۔ دو بچے اور دو اہم اداکارائیں، لیکن کیا آپ کو اندازہ ہے کہ ببیتا پھوگٹ کا کردار ادا کرنے والی لڑکی اب کیسی دکھتی ہو گی؟ تو ہم آپ کو بتاتے چلیں کہ ببیتا یعنی سوہانی بھٹناگر بڑے ہونے کے بعد بہت خوبصورت لگ رہی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      پرینیتی چوپڑاکادل جیتنے آئےTVکے یہ ہینڈسم اسٹارس،آخرکس کے گلے میں ڈالیں گی’ورمالا‘

      حال ہی میں ان کی کچھ تصاویر سوشل میڈیا پر منظر عام پر آئی ہیں جنہیں دیکھ کر مداح ان کی خوبصورتی کی خوب تعریف کر رہے ہیں۔ جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، فلم میں چھوٹی اور معصوم نظر آنے والی سوہانی آج بہت بڑی اور گلیمرس بن چکی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      کرینہ کپور کی شوہر سیف علی خان کو وارننگ، کہا- اب 60 سال کی عمر میں ’ابا‘ بننے کی مت سوچنا

      برسوں بعد ان کی جھلک دیکھ کر ہر کوئی دنگ رہ گیا ہے۔ آج سوہانی بھلے ہی اداکاری میں اتنی ایکٹیو نہ ہوں لیکن وہ سوشل میڈیا پر کافی ایکٹیو رہتی ہیں، جہاں ان کی فین فالوونگ بہت زیادہ ہے۔ وہ اکثر اپنی تازہ تصاویر مداحوں کے ساتھ شیئر کرتی رہتی ہیں۔ معلوم ہوا ہے کہ اس فلم کے علاوہ سوہانی نے کئی ٹی وی ایڈز میں بھی کام کیا ہے لیکن حقیقی معنوں میں انہیں فلم ’دنگل‘سے پہچان ملی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: