உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    زندگی میں اس ایک چیز سے پوری طرح ہار مان چکے ہیں عامرKhan، کہا’زندگی ہوجاتی ہے تباہ‘

    عامر خان نے کہا، اس ایک چیز سے زندگی ہوجاتی ہے تباہ۔

    عامر خان نے کہا، اس ایک چیز سے زندگی ہوجاتی ہے تباہ۔

    عامر خان کی فلم لال سنگھ چڈھا آنے والے مہینوں میں ریلیز ہونے جا رہی ہے۔ فلم کی ریلیز کی تاریخ کا اعلان کر دیا گیا ہے۔ یہ فلم 11 اگست 2022 کو ریلیز ہونے جا رہی ہے اور اکشے کمار کی رکشا بندھن اسی دن ریلیز ہوگی۔

    • Share this:
      گزشتہ 20 سالوں میں عامر خان نے انڈسٹری میں جس طرح کا کام کیا ہے اس نے انہیں مسٹر پرفیکشنسٹ کا خطاب دیا ہے۔ عامر خان ایک سے بڑھ کر ایک فلمیں دے چکے ہیں۔ لیکن مسٹر پرفیکشنسٹ زندگی میں ایک چیز کو مکمل طور پر کھو چکے ہیں۔ حال ہی میں انہوں نے اس پر کھل کر بات کی۔

      عامر خان نے اس بتایا کہ وہ نشے کو مکمل طور پر نا کہہ چکے ہیں ۔ ان کا خیال تھا کہ یہ ایک ایسی چیز ہے جسے پینے کے بعد وہ بے سدھ ہو جاتے ہیں اور وہ اپنے آپ پر قابو نہیں رکھ پاتے۔ یہی وجہ ہے کہ وہ اس سے دور ہو گئے۔ ساتھ ہی انہوں نے اپنے مداحوں کو بھی اس سے دور رہنے کا مشورہ دیا جو نشے کی حالت میں ہوش کھو بیٹھتے ہیں۔ ان کا خیال تھا کہ اس سے زندگی واقعی برباد ہو جاتی ہے۔ اس خصوصی انٹرویو میں عامر خان نے اپنی زندگی کے کئی پہلوؤں پر بات کی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Rajesh Khannaنے بیوی ڈمپل کپاڈیا کے ساتھ کبھی نہیں کیا کام لیکن ان ایکٹریس کے ساتھ ۔۔۔

      لال سنگھ چڈھا میں نظر آئیں گے عامر خان
      عامر خان کی فلم لال سنگھ چڈھا آنے والے مہینوں میں ریلیز ہونے جا رہی ہے۔ فلم کی ریلیز کی تاریخ کا اعلان کر دیا گیا ہے۔ یہ فلم 11 اگست 2022 کو ریلیز ہونے جا رہی ہے اور اکشے کمار کی رکشا بندھن اسی دن ریلیز ہوگی۔ یعنی باکس آفس پر مسٹر پرفیکشنسٹ اور کھلاڑی کے درمیان زبردست مقابلہ ہوگا۔ یہ فلم ہالی ووڈ فلم دی فاریسٹ گمپ کا ہندی ریمیک ہے جو سوپر ہٹ ہوئی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Naagin کی شوٹنگ کے وقت رینا رائے کی ایک ڈریس کی وجہ سے ریکھا نے سیٹ پر کردیا تھا ہنگامہ

      کرینہ کپور ایک بار پھر عامر خان کے ساتھ نظر آئیں گی۔ تو اسی وقت ناگا چیتنیا اس فلم سے بالی ووڈ میں ڈیبیو کرنے جا رہے ہیں۔ فلم کی ریلیز کی تاریخ کو پہلے کافی آگے بڑھایا جا چکا ہے لیکن اس بار اسے 11 اگست کو ریلیز کیا جانا ہے۔ جس کی پروموشن عامر خان پہلے ہی شروع کر چکے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: