உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Aamna Sharif:جب آمنہ شریف کو ٹی وی اسٹار ہونا پڑا بھاری، فلم اورOTTپر نہیں ملا تھا کام

    آمنہ شریف نے انڈسٹری میں کام کو لے کر کیے چونکانے والے انکشاف۔

    آمنہ شریف نے انڈسٹری میں کام کو لے کر کیے چونکانے والے انکشاف۔

    Aamna Sharif: حال ہی میں آمنہ شریف کی ویب سیریز ادا عشق کا پہلا سیزن آن لائن پلیٹ فارم ووٹ پر جاری کیا گیا ہے۔ اس ویب سیریز میں آمنہ کے ذریعے ادا کیے گئے روما کے کردار کو شائقین نے بے حد پسند کیا ہے۔

    • Share this:
      Aamna Sharif: آمنہ شریف نے اس وقت اداکاری کی دنیا میں خود کو مکمل طور پر منوا لیا ہے۔ ویب سیریز ڈیمیجڈ 3 میں اپنی اداکاری سے سب کا دل جیتنے والی آمنہ نے حال ہی میں ایک میڈیا انٹرویو کے دوران ایسا انکشاف کیا ہے جو کافی حیران کن ہے۔ آمنہ شریف کی حیثیت سے ایک وقت تھا جب مجھے چھوٹے پردے کی اداکارہ ہونے کی وجہ سے کافی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا تھا اور کام ملنا مشکل ہو رہا تھا۔ اگرچہ آمنہ کی تازہ ترین ویب سیریز آدھا عشق کو ناظرین کی جانب سے کافی پذیرائی ملی ہے۔

      چھوٹے پردے کی اداکار ہونا پڑا بھاری
      دراصل اس انٹرویو کے دوران آمنہ شریف نے بتایا کہ ٹی وی اداکارہ ہونے کی وجہ سے مجھے فلموں میں کام کرنے سے منع کردیا گیا ہے۔ اس دوران میں نے بہت سے اسکرین ٹیسٹ بھی دیے لیکن انہیں شاید میں پسند نہیں آئی۔ او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر یہی صورتحال میرے ساتھ رہی اور مجھے آدھا عشق جیسی ویب سیریز سے پہلے کئی آڈیشنز میں باہر کا راستہ دکھایا گیا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      کیٹرینہ سے لے کر نیہا دھوپیا اور پائل روہتگی تک، یہ ہیروئین کرچکی ہیںBگریڈ فلموں میں کام

      ان لوگوں کے مطابق میں نے ٹی وی میں کام کیا ہے اس لیے مجھے کسی بڑے پلیٹ فارم پر کام کرنے کا کوئی خاص تجربہ نہیں ہے۔ ہر فنکار کی طرح میں نے بھی اپنی زندگی میں بہت سے اتار چڑھاؤ دیکھے ہیں۔ دوسری طرف فلموں کے لیے میرے ساتھ کوئی نہیں تھا، جو مجھے اس کے لیے اچھا مشورہ دے سکے۔ تاہم مجھے فلموں میں کام نہ ملنے کا زیادہ افسوس نہیں ہے۔ لیکن OTT پر کام نہ ملنا میرے لیے مشکل وقت تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      شویتا تیواری کی بیٹی Palak Tiwariنے ڈیزائنر برالیٹ میں دئیے بولڈ پوز، فینس کے چھوٹے پسینے

      آدھا عشق کے بعد چیزیں ہوئیں آسان
      حال ہی میں آمنہ شریف کی ویب سیریز ادا عشق کا پہلا سیزن آن لائن پلیٹ فارم ووٹ پر جاری کیا گیا ہے۔ اس ویب سیریز میں آمنہ کے ذریعے ادا کیے گئے روما کے کردار کو شائقین نے بے حد پسند کیا ہے۔ گورو اروڑہ کے ساتھ اس ویب سیریز میں آمنہ شریف کا کام واقعی قابل تعریف تھا۔ یہی وجہ ہے کہ شائقین نے آدھے عشق کی ویب سیریز کو کافی پسند کیا ہے۔ جس کی وجہ سے آمنہ شریف کی اس سیریز کو بھی 3.5 ریٹنگ ملی ہے۔ ایسے میں اس وقت آمنہ کے پاس مستقبل میں کئی پروجیکٹس ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: