உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ابھئے دیول نے دوہرایا ول اسمتھ اور کرس راک کا آسکر Drama، ایکٹر کو دوست سے پڑا تھپڑ

    بالی ووڈ اداکار ابھئے دیول۔

    بالی ووڈ اداکار ابھئے دیول۔

    ابھے دیول کی بات کریں تو انہوں نے اپنی اداکاری سے سب کا دل جیت لیا ہے۔ انہوں نے 2005 میں فلم سوچا نہ تھا سے بالی ووڈ میں قدم رکھا۔ اس کے بعد وہ ایک چالیس کی لاسٹ لوکل، دیو ڈی، اوئے لکی لکی اوئے، زندگی نہ ملے گی دوبارہ، رانجھنا اور ہیپی بھاگ جائے گی جیسی کئی فلموں میں کام کر چکے ہیں۔

    • Share this:
      آسکر 2022 میں ول اسمتھ کا کرس راک کو تھپڑ مارنا سب کے لیے حیران کن تھا۔ یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر کافی وائرل ہو رہا ہے۔ اس پر کئی میمز بھی بنائے گئے ہیں۔ بالی ووڈ اداکار ابھے دیول نے بھی اپنے دوست کے ساتھ اس پر ایک مضحکہ خیز ویڈیو بنائی ہے جو کافی مضحکہ خیز لگ رہی ہے۔ ابھے نے اس ویڈیو کو سوشل میڈیا پر شیئر کیا ہے جسے کافی پسند کیا جا رہا ہے۔ ویڈیو میں ابھے اپنے دوست سے تھپڑ کھاتے ہوئے نظر آ رہے ہیں، جس کے بعد ابھے دیول کیمرہ کے لیے چونکا ہوا چہرہ بھی بناتے ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Abhay Deol (@abhaydeol)





      اس مضحکہ خیز ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے ابھے نے لکھا – انیتا رانی مجھے آسکر کے بارے میں بتا رہی تھیں۔ اگر میں ہوتا تو میں اٹھ کر اپنا دوسرا گال بھی آگے کردیتا۔ ابھے کی اس پوسٹ پر لوگ کافی کمنٹس کرتے نظر آ رہے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      پرینیتی چوپڑاکادل جیتنے آئےTVکے یہ ہینڈسم اسٹارس،آخرکس کے گلے میں ڈالیں گی’ورمالا‘

      ایشا گپتا نے کیا کمنٹ
      ابھے دیول کی پوسٹ پر سیلبس کافی کمنٹس کر رہے ہیں۔ ایشا گپتا نے ہنسنے والا ایموجی پوسٹ کیا۔ ساتھ ہی ایک مداح نے لکھا ’’بہت کول‘‘۔ ابھے کی اس پوسٹ پر صارفین کافی ایموجی شیئر کر رہے ہیں۔ ابھے کی پوسٹ کو اب تک لاکھوں لوگ پسند کر چکے ہیں۔

      آپ کو بتادیں کہ پریزنٹر کرس راک نے ول اسمتھ کی اہلیہ کے بالوں کا مذاق اڑایا تھا جس کے بعد وہ کافی غصے میں آگئے تھے۔ اس کے بعد ول اسٹیج پر گئے اور کرس راک کو زوردار تھپڑ مارا۔ تاہم بعد میں ول نے بیان شیئر کرکے کرس سے معافی بھی مانگ لی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      وراٹ اور انوشکا نے شیئر کی اپنی یہ خوبصورت تصویر، پیچھے نظر آیا بیٹی کا Play Garden

      دوسری جانب ابھے دیول کی بات کریں تو انہوں نے اپنی اداکاری سے سب کا دل جیت لیا ہے۔ انہوں نے 2005 میں فلم سوچا نہ تھا سے بالی ووڈ میں قدم رکھا۔ اس کے بعد وہ ایک چالیس کی لاسٹ لوکل، دیو ڈی، اوئے لکی لکی اوئے، زندگی نہ ملے گی دوبارہ، رانجھنا اور ہیپی بھاگ جائے گی جیسی کئی فلموں میں کام کر چکے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: