உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وراٹ کوہلی اور انوشکا شرما کی بیٹی کو مل رہی ریپ کی دھمکیوں پر بھڑکے ابھینو شکلا، بولے اتنے گر گئے کہ۔۔۔

     ابھینو شکلا  (Abhinav Shukla)  نے ان سوشل میڈیا یوزرس کی مذمت کی ہے جنہوں نے انوشکا شرما اور بھارتی کپتان وراٹ کوہلی کی بیٹی کو ریپ کی دھمکیاں دیں۔

    ابھینو شکلا (Abhinav Shukla) نے ان سوشل میڈیا یوزرس کی مذمت کی ہے جنہوں نے انوشکا شرما اور بھارتی کپتان وراٹ کوہلی کی بیٹی کو ریپ کی دھمکیاں دیں۔

    ابھینو شکلا (Abhinav Shukla) نے ان سوشل میڈیا یوزرس کی مذمت کی ہے جنہوں نے انوشکا شرما اور بھارتی کپتان وراٹ کوہلی کی بیٹی کو ریپ کی دھمکیاں دیں۔

    • Share this:

      'بگ باس 14' اور 'خطروں کے کھلاڑی 11' سے شہرت پانے والے ابھینو شکلا  (Abhinav Shukla)  نے ان سوشل میڈیا یوزرس کی مذمت کی ہے جنہوں نے انوشکا شرما اور بھارتی کپتان وراٹ کوہلی کی بیٹی کو ریپ کی دھمکیاں دیں۔ انہوں نے ایک ٹویٹ کے ذریعے ایسے لوگوں کو سخت پیغام دیا ہے۔ وراٹ کو یہ دھمکی اس وقت ٹوئٹر پر دی گئی جب ہندوستانی کرکٹ ٹیم ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے میچ میں پاکستان سے ہار گئی۔ وراٹ نے تیز گیند باز محمد سمیع کا اسٹینڈ لیا تھا۔


      ابھینو شکلا  (Abhinav Shukla Twitter)   نے اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر لکھا، "10 ماہ کی بچی کو کچھ لوگوں نے دھمکیاں دی ہیں۔ یہ ہم نے کمتری کی نئی سطح حاصل کی ہے!" ابھینو کے ٹویٹ پر کئی یوزرس نے اتفاق کیا ہے۔ ایک یوزر کا کہنا تھا کہ ’ایسی ذہنیت کے لوگ اب بھی ہمارے معاشرے میں موجود ہیں، کبھی کبھی میں سوچتا ہوں کہ ہمارے ملک میں ایسا کوئی مناسب نظام ہونا چاہیے کہ سوشل میڈیا ٹرول کرنے والوں کو ٹریک کیا جائے اور ان کی زہریلی باتوں پر انہیں گرفتار کیا جانا چاہئے‘۔




      Abhinav Tweet
      ( Twitter @ashukla09)

      ایک اور یوزر نے لکھا، "حکومت کو ہر چھ ماہ بعد ہر شہری کا دماغی چیک اپ کرانا چاہیے، وہ اس معاملے کے بارے میں ایک ٹیم تشکیل دے، اس قسم کی دھمکیوں کے لیے کچھ اصول نافذ کریں، صرف ماہر نفسیات ہی دے سکتے ہیں۔" اب واقعی خوفزدہ ہیں۔


      ایک یوزر نے لکھا، "مجھے لگتا ہے کہ آپ کوہلی کی بیٹی پر دھمکیوں کی بات کر رہے ہیں، ہاں یہ شرمناک ہے، ہم ہر روز ایک کم نظری سے دیکھ رہے ہیں، پہلے دھونی کی بیٹی پر آئی پی ایل  میں اچھا نہ کھیلنے پر اور اب یہ وراٹ کوہلی پر۔ T20 ورلڈ کپ۔ میں اچھا نہ کھیلنے ۔


      دہلی کمیشن برائے خواتین نے منگل (2 نومبر) کو دہلی پولیس کو نوٹس بھیجا اور کہا کہ کمیشن نے میڈیا رپورٹس کی بنیاد پر ہندوستانی کرکٹ کپتان وراٹ کوہلی کی بیٹی (Virat Kohli Daughter)   اور اداکارہ انوشکا شرما کو دی گئی دھمکیوں کا ازخود نوٹس لیا ہے۔


      Published by:Sana Naeem
      First published: