உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Karishma Kapoor کو ابھیشک بچن نے بے حد ہی خاص طریقے سے کیا تھا پرپوز، اس وجہ سے ٹوٹی تھی شادی

    کرشمہ کپور کی اس وجہ سے  ابھیشک بچن سے ٹوٹ گئی تھی شادی ۔

    کرشمہ کپور کی اس وجہ سے ابھیشک بچن سے ٹوٹ گئی تھی شادی ۔

    Abhishek Bachchan Proposed To Karisma Kapoor: آپ کو بتادیں کہ ابھیشیک بچن اور کرشمہ کپور کی منگنی سال 2002 میں امیتابھ بچن کی 60ویں سالگرہ کے موقع پر ہوئی تھی۔ تاہم بعد میں کچھ خاندانی اختلافات کی وجہ سے دونوں نے علیحدگی اختیار کر لی اور ان کی شادی کا منصوبہ منسوخ کر دیا گیا۔

    • Share this:
      Abhishek Bachchan Proposed To Karisma Kapoor: ابھیشیک بچن اور کرشمہ کپور کی قربت کبھی انڈسٹری میں موضوع بحث تھی۔ خبروں کے مطابق یہ دونوں تقریباً 5 سال سے سنجیدہ تعلقات میں تھے۔ تاہم اس معاملے میں ان کا بریک اپ ہو گیا تھا اور دونوں اب اپنی اپنی زندگی میں کافی ترقی کر چکے ہیں۔ جہاں ابھیشیک بچن اپنی اہلیہ ایشوریہ رائے کے ساتھ بہت خوش ہیں وہیں کرشمہ کپور بھی اپنے بچوں کے ساتھ اکیلی ماں کے طور پر خوشی سے رہ رہی ہیں۔ آج کے آرٹیکل میں ہم آپ کو بتائیں گے کہ جب ابھیشیک بچن نے کرشمہ کو پہلی بار پرپوز کیا تو اداکارہ کا ردعمل کیسا تھا۔

      ایک انٹرویو میں کرشمہ نے کہا تھا کہ 'ابھیشیک بچن نے مجھے ہیرے کی انگوٹھی کے ساتھ پرپوز کیا، یہ سب اتنا اچانک ہوا کہ میں انہیں انکار نہ کر سکی۔ میں بہت خوش تھی، ابھیشیک کو دیکھ کر مجھے لگا کہ میں نے اپنے لیے صحیح شخص کا انتخاب کیا ہے اور بچن خاندان سے بہتر خاندان میرے لیے کیا ہوسکتا تھا۔

      آپ کو بتادیں کہ ابھیشیک بچن اور کرشمہ کپور کی منگنی سال 2002 میں امیتابھ بچن کی 60ویں سالگرہ کے موقع پر ہوئی تھی۔ تاہم بعد میں کچھ خاندانی اختلافات کی وجہ سے دونوں نے علیحدگی اختیار کر لی اور ان کی شادی کا منصوبہ منسوخ کر دیا گیا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Dhaakad song She is On Fire Out:کنگناکی فلم کاگاناہواریلیز،نظر آیا انتہائی بولڈ انداز

      یہ بھی پڑھیں:
      Salman Aishwarya Break Up new Reason:سلمان نے ایساکیامانگ لیاتھاکہ دونوں ہوگئے الگ!

      میڈیا رپورٹس کے مطابق کرشمہ شادی کے بعد بھی فلموں میں کام کرنا چاہتی تھیں اور جیا اس کے سخت خلاف تھیں۔ اس کے ساتھ ہی کرشمہ کی والدہ چاہتی تھیں کہ امیتابھ شادی سے پہلے کچھ جائیداد اپنے بیٹے ابھیشیک کے نام کر دیں۔ اس معاملے پر بچن خاندان کو اعتراض تھا۔ کہا جاتا ہے کہ ان تمام وجوہات کی وجہ سے یہ شادی ٹوٹ گئی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: