உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اتنے بڑے اسٹار ہونے کے بعد بھی اس شخص سے بہت ڈرتے تھے Pran, صرف ایک روپیہ میں سائن کی تھی یہ فلم

    بالی ووڈ کے مشہور اداکارہ پران۔

    بالی ووڈ کے مشہور اداکارہ پران۔

    پران بالی ووڈ میں اپنی فیس کے لیے بھی کافی سرخیوں میں رہتے تھے۔ کیونکہ اس وقت خبریں تھیں کہ وہ راجیش کھنہ اور امیتابھ بچن سے زیادہ فیس لیتے تھے۔ مسلسل ولن کا کردار ادا کرنے کے بعد پران کو امیتابھ بچن کے ساتھ فلم 'زنجیر' ملی تھی۔

    • Share this:
      Pran: ہندی سنیما میں کئی ولن گزرے ہیں، جنہیں ناظرین آج بھی یاد کرتے ہیں۔ دوسری طرف جب بھی کوئی 'برخوردار' اور 'بیٹا سائی' کہتا ہے تو سب کے ذہن میں ایک ہی نام آتا ہے اور وہ ہے پران! پران ایک ایسے ہی فنکار تھے جنہوں نے برے اور اچھے دونوں کرداروں میں ناظرین پر اپنی چھاپ چھوڑی ہے۔ 14 اگست 1947 کو پران اپنی بیوی اور ایک سالہ بیٹے کے ساتھ لاہور سے ممبئی آئے۔ ملک کی تقسیم میں ان کا پالتو کتا کھو گیا تھا جس سے وہ بہت پیار کرتے تھے۔ کہا جاتا ہے کہ پران اس کتے کی یاد میں رویا کرتے تھے۔ ممبئی آنے کے تقریباً 8 ماہ بعد پران کو 1948 میں مشہور مصنف سعادت حسن منٹو کی مدد سے شہید لطیف کی فلم 'ضدی' میں کام کرنے کا موقع ملا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Rohtash Boora (@rotash_boora)





      اس کے علاوہ کیا آپ جانتے ہیں کہ اتنے کامیاب اداکار رہنے والے پران کا پورا نام پران کرشنا سکند ہے اور وہ کبھی بھی اداکار نہیں بننا چاہتے تھے۔ دراصل پران فوٹوگرافر بننا چاہتے تھے، جس کے لیے انھوں نے 'اے داس اینڈ کمپنی' میں نوکری کی جو فوٹو گرافی سیکھنے کے لیے دہلی میں ہے۔ لیکن کہتے ہیں کہ قسمت آپ کو اپنی صلاحیتوں کا تعارف کرواہی دیتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Dilip Kumarنہیں تھےسائرہ بانو کے ساتھ کام کرنے کے لئے راضی،آگے چلکرایکٹریس نے یوں لیابدلہ



      پھر انہوں نے رام لیلا میں کام کیا جہاں سے انہیں اداکاری کا شوق پیدا ہوا۔ لیکن ان میں اتنی ہمت نہیں تھی کہ وہ اپنے اداکاری کے کیریئر کے بارے میں اپنے والد کو بتا سکے۔ اپنے والد کے ساتھ ساتھ پران کا پورا خاندان ان کی اداکاری کے خلاف تھا۔ وہ اپنے والد سے اس قدر خوفزدہ تھے کہ انہوں نے اپنے پہلے بریک کے بارے میں کسی کو نہیں بتایا۔ 1940 میں جب انھیں پنجابی فلم 'یملا جٹ' میں کام کرنے کا موقع ملا تو انھوں نے ہمت کر کے اپنے والد کو اپنی اداکاری کے بارے میں بتایا۔ رفتہ رفتہ اداکاری سے ان کی محبت اتنی بڑھ گئی کہ انہوں نے فلم 'بوبی' صرف 1 روپے میں سائن کر لی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ریکھا کو بالی ووڈ سے تھا پرہیز!ایکٹنگ سے بچنے کے لئے سیٹ سے ہوجاتی تھیں غائب

      یہی نہیں، پران بالی ووڈ میں اپنی فیس کے لیے بھی کافی سرخیوں میں رہتے تھے۔ کیونکہ اس وقت خبریں تھیں کہ وہ راجیش کھنہ اور امیتابھ بچن سے زیادہ فیس لیتے تھے۔ مسلسل ولن کا کردار ادا کرنے کے بعد پران کو امیتابھ بچن کے ساتھ فلم 'زنجیر' ملی لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ اس کردار کے لیے پران سے پہلے دیو آنند، راج کمار اور دھرمیندر کو یہ رول آفر ہوا تھا۔ پھر عمر کی وجہ سے انہوں نے 1990 سے فلموں میں کام کرنا چھوڑ دیا اور سال 2013 میں 12 جولائی کو انہوں نے آخری سانس لی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: