உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Salman Khan نے جب ریلیشن شپ اسٹیٹس کو لے کر توڑی تھی خاموشی، کہہ دی تھی یہ بڑی بات

    ریلیشن شپ پر سلمان خان نے کہہ دی یہ بڑی بات۔

    ریلیشن شپ پر سلمان خان نے کہہ دی یہ بڑی بات۔

    Salman Khan Relations: سلمان خان کے ورک فرنٹ کی بات کریں تو جلد ہی سلطان ایک بار پھر کترینہ کیف کے ساتھ فلم 'ٹائیگر 3' میں نظر آئیں گے۔ اس فلم میں سلمان اور کترینہ کے علاوہ عمران ہاشمی بھی مرکزی کردار میں نظر آئیں گے۔

    • Share this:
      Salman Khan Relations:بالی ووڈ کے دبنگ اداکار سلمان خان 56 برس کے ہو گئے ہیں اور ابھی تک سنگل ہیں۔ اگرچہ ان کی زندگی میں اب تک بہت سی حسینائیں انٹری لے چکی ہیں لیکن پھر بھی سلمان گھر بسانے میں ناکام رہے۔ اس کے ساتھ ہی اپنے ایک انٹرویو میں سلمان نے نہ صرف اپنے رشتے پر بات کی بلکہ اپنے بھائیوں سہیل خان اور ارباز خان کے ساتھ تعلقات کے بارے میں بھی کھل کر بات کی۔ انٹرویو میں جب سلمان خان سے پوچھا گیا کہ کیا آپ کے گھر میں آپ کی شادی کی بات ہو رہی ہے؟ تو سلمان نے ہنستے ہوئے اس سوال کو ٹال دیا۔

      اس کے بعد سلمان سے پوچھا گیا کہ کیا آپ واقعی کسی لڑکی کو ڈیٹ کر رہے ہیں، ان دنوں اس کے بارے میں بہت چرچا ہے؟ دراصل یہ سوال سلمان خان سے لولیا ونتور کے بارے میں پوچھا گیا تھا۔ اس کے ساتھ ہی سلمان خان نے اس سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ 'میں ریلیشن شپ میں بالکل بھی اچھا نہیں ہوں۔'

      یہ بھی پڑھیں:
      Salman Aishwarya Break Up:کیا ایشوریہ کی ان شرطوں کی وجہ سے ٹوٹا سلمان خان کے ساتھ رشتہ؟

      اس کے علاوہ جب انٹرویو میں سلمان خان سے پوچھا گیا کہ تینوں بھائیوں میں سے پاپا سلیم خان کے قریب کون ہے تو سلمان کا کہنا ہے کہ 'ارباز اور سہیل کے دوست میرے بہت قریب ہیں اور میرے تمام دوست سہیل اور ارباز کے قریب ہیں۔ ہم تینوں کے تمام دوست بھی پاپا کے قریب ہیں، اس لیے چھوٹی سی پارٹی بھی ہو تو چار سو لوگ جمع ہوجاتے ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Salman Khan (@beingsalmankhan)





      یہ بھی پڑھیں:
      Malaika Arora Angry:جب سلمان خان کو لے کر اس بات پر بھڑک گئی تھیں ملائیکہ اروڑا

      سلمان خان کے ورک فرنٹ کی بات کریں تو جلد ہی سلطان ایک بار پھر کترینہ کیف کے ساتھ فلم 'ٹائیگر 3' میں نظر آئیں گے۔ اس فلم میں سلمان اور کترینہ کے علاوہ عمران ہاشمی بھی مرکزی کردار میں نظر آئیں گے۔ ان دنوں سلمان خان بھی اپنی آنے والی فلم کبھی عید کبھی دیوالی کو لے کر زیر بحث ہیں۔

      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: