உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Mika di Vohti:سامنے آیا میکا کی دولہنیا کا نام، فائنل ایپی سوڈ میں اس حسینہ کا کریں گے انتخاب

    میکا سنگھ نے آکانکشا کو بنایا اپنی دولہنیا!

    میکا سنگھ نے آکانکشا کو بنایا اپنی دولہنیا!

    Mika di Vohti: شو میں اکانکشا کی اچانک انٹری سے جہاں مداح بہت پرجوش تھے وہیں دیگر مقابلہ کرنے والے بھی مشکل میں تھے۔ اس شو کے ذریعے آکانکشا نے پہلی بار میکا سے اپنے دل کی بات کہہ کر اپنی محبت کا اظہار کیا تھا۔

    • Share this:
      Mika di Vohti:مشہور گلوکار میکا سنگھ ان دنوں اپنی دلہن کی تلاش میں مصروف ہیں۔ دراصل، گلوکار اپنے سویموار کے ذریعے اپنے ساتھی کی تلاش میں ہیں جو اسٹار بھارت پر نشر ہو رہا ہے۔ میکا دی ووٹی کے نام سے نشر ہونے والے گلوکار کے سویموار کا آخری مرحلہ آ گیا ہے۔ ادھر اب شو جیتنے والے مدمقابل کا نام بھی سامنے آگیا ہے۔ حال ہی میں سامنے آنے والی رپورٹ کے مطابق میکا سنگھ کو اس شو کے ذریعے اپنی دلہن مل گئی ہے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق شو میں نظر آنے والی اداکارہ آکانکشا پوری نے یہ سویموار جیت لیا ہے۔

      میڈیا رپورٹس کے مطابق میکا سنگھ نے اپنی دلہن کے طور پر اکانکشا پوری کو منتخب کیا ہے۔ پرانتیکا داس اور بنگال کی نیت محل اس شو میں اکانکشا پوری کے ساتھ فائنلسٹ تھے۔ لیکن دونوں کو شکست دے کر آکانکشا پوری نے میکا سنگھ کا یہ سویموار جیت لیا ہے۔

      ایک ماہ قبل شروع ہونے والے ریئلٹی شو سویم ور میکا دی ووٹی میں اکانکشا پوری نے وائلڈ کارڈ انٹری لی تھی۔ شو میں آکانکشا کی آمد میکا کے لیے بھی کافی حیران کن تھی۔ دراصل میکا اور اکانکشا دونوں ایک دوسرے کو 13 سال سے جانتے ہیں۔ اس شو کے شروع ہونے سے پہلے ہی ان کے افیئر کی خبریں کافی وائرل ہو گئی تھیں۔ تاہم اس دوران اکانکشا کسی اور کے ساتھ ریلیشن شپ میں تھیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Jennifer Lopezنے شادی کے بعد شیئر کی اپنی پہلی تصویر، بیڈ پر چادر میں لپٹی آئی نظر

      یہ بھی پڑھیں:
      Divya Agarwalنے ورون سود کے ساتھ رشتوں کو لے کر کیا انکشاف، بتائی بریک اپ کی اصلی وجہ

      شو میں اکانکشا کی اچانک انٹری سے جہاں مداح بہت پرجوش تھے وہیں دیگر مقابلہ کرنے والے بھی مشکل میں تھے۔ اس شو کے ذریعے آکانکشا نے پہلی بار میکا سے اپنے دل کی بات کہہ کر اپنی محبت کا اظہار کیا تھا۔ یہ شو شائقین کو بہت محظوظ کر رہا ہے۔ شو کا گرینڈ فائنل اس وقت نشر نہیں ہوا ہے۔ فائنل ایپی سوڈ جلد ہی ٹی وی پر دکھایا جائے گا، جس میں اداکار رنبیر کپور اور اداکارہ وانی کپور اپنی فلم شمشیرا کی تشہیر کرتے نظر آئیں گے۔ اس دوران باضابطہ طور پر فاتح کے نام کا اعلان بھی کیا جائے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: