உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    خود کو اسکرین پر دیکھ کر Disha Pataniکوہوتی ہے خود نفرت، کہا-’بند کرلیتی ہوں آنکھیں۔۔۔‘

    اسکرین پر اپنے آپ کو دیکھنا پسند نہیں کرتی دیشا پٹانی۔

    اسکرین پر اپنے آپ کو دیکھنا پسند نہیں کرتی دیشا پٹانی۔

    دیشا پٹانی کو انڈسٹری میں آئے زیادہ وقت نہیں ہوا ہے لیکن وہ اپنی پہچان بنانے میں کامیاب رہی ہیں۔ انہوں نے بالی ووڈ میں فلم 'ایم ایس دھونی دی ان ٹولڈ اسٹوری' سے ڈیبیو کیا تھا۔

    • Share this:
      Disha Patani Hates Watching Herself On Screen:بالی ووڈ اداکارہ دیشا پٹانی ہر روز ایک سے بڑھ کر ایک دلکش انداز کے ساتھ چھائی رہتی ہیں۔ ان کی تصویروں پر لائکس اور کمنٹس بہت تیزی سے آتے ہیں۔ دیشا کے فینس انہیں اسکرین پر دیکھنے کے لیے ہمیشہ بے تاب رہتے ہیں۔ تاہم، آپ کو یہ سن کر قدرے حیرت ہوئی ہوگی کہ دیشا خود کو اسکرین پر دیکھنا پسند نہیں کرتی ہیں۔

      دراصل، دیشا پٹانی ان دنوں اپنی آنے والی فلم 'ایک ولن ریٹرنز' کو لے کر سرخیوں میں ہیں۔ یہ فلم 2014 کی کامیاب فلم ایک ولن کا ریمیک ہے۔ ایسے میں فلم کی ٹیم اس کے ریمیک کی بھرپور تشہیر کر رہی ہے۔ فلم میں دیشا کے علاوہ جان ابراہم، ارجن کپور اور تارا ستاریا مرکزی کردار میں ہیں۔ اس دوران میڈیا کے ساتھ ان کی بات چیت بھی دیکھی گئی ہے۔ ایسے میں ایک بات چیت کے دوران دیشا نے بتایا کہ وہ اپنی فلمیں نہیں دیکھتی ہیں۔ انہوں نے یہاں تک کہا کہ وہ خود کو اسکرین پر دیکھنے سے نفرت کرتی ہیں۔ دیشا کہتی ہیں، 'میں خود کو دیکھنا پسند نہیں کرتی۔ میں خود کو نہیں دیکھ سکتی اور میں واقعی میں اپنے آپ کو دیکھنا پسند نہیں کرتی کیونکہ مجھے کچھ بھی پسند نہیں ہے۔ میں جب بھی اپنی فلمیں دیکھتی ہوں تو آدھا وقت اپنے ہاتھوں سے آنکھیں بند کر لیتی تھی۔



      یہ بھی پڑھیں:

      Shocking:فلم انڈسٹری چھوڑکرلیڈربنی سلمان کی ہیروئین ریمی سین،تصویریں دیکھ فینس ہوئے حیران

      یہ بھی پڑھیں:
      Monalisa Video:اداکارہ مونا لیزا نے لال ساڑھی پہن کر ڈھایا قہر، لُک پر دیوانے ہوئے فینس

      ظاہر ہے دیشا کا یہ انکشاف ان کے مداحوں کے لیے کافی چونکا دینے والا ہوگا۔ آپ کو بتادیں کہ دیشا پٹانی کو انڈسٹری میں آئے زیادہ وقت نہیں ہوا ہے لیکن وہ اپنی پہچان بنانے میں کامیاب رہی ہیں۔ انہوں نے بالی ووڈ میں فلم 'ایم ایس دھونی دی ان ٹولڈ اسٹوری' سے ڈیبیو کیا تھا۔ ایک ولن ریٹرنز کی بات کریں تو گزشتہ 8 سالوں سے شائقین بڑی اسکرین پر فلم کے سیکوئل کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔ موہت سوری کی ہدایت کاری میں بننے والی ایک ولن ریٹرنز 29 جولائی کو سینما گھروں میں ریلیز ہونے جا رہی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: