உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اداکارہ شردھا کپور کے بھائی Siddhant Kapoor پولیس کی حراست میں، ریو پارٹی میں ڈرگس لینے کا الزام

    بنگلور پولیس کے مطابق وہ ان 6 لوگوں میں شامل ہے جنہوں نے مبینہ طور پر ڈرگس Drugs  کا استعمال کیا۔ پولیس نے خفیہ اطلاع پر کارروائی کرتے ہوئے ایم جی روڈ پر واقع ہوٹل پر چھاپہ مارا۔ پولیس کے مطابق یہاں ایک ریو پارٹی جاری تھی۔

    بنگلور پولیس کے مطابق وہ ان 6 لوگوں میں شامل ہے جنہوں نے مبینہ طور پر ڈرگس Drugs کا استعمال کیا۔ پولیس نے خفیہ اطلاع پر کارروائی کرتے ہوئے ایم جی روڈ پر واقع ہوٹل پر چھاپہ مارا۔ پولیس کے مطابق یہاں ایک ریو پارٹی جاری تھی۔

    بنگلور پولیس کے مطابق وہ ان 6 لوگوں میں شامل ہے جنہوں نے مبینہ طور پر ڈرگس Drugs کا استعمال کیا۔ پولیس نے خفیہ اطلاع پر کارروائی کرتے ہوئے ایم جی روڈ پر واقع ہوٹل پر چھاپہ مارا۔ پولیس کے مطابق یہاں ایک ریو پارٹی جاری تھی۔

    • Share this:
      بنگلورو: بالی ووڈ اداکارہ شردھا کپور Shraddha Kapoor کے بھائی سدھانت کپور Siddhant Kapoor  کو اتوار کی رات بنگلورو کے ایک ہوٹل میں ریو پارٹی کے دوران پولیس کے چھاپے کے دوران حراست میں لے لیا گیا ہے۔ بنگلور پولیس کے مطابق وہ ان 6 لوگوں میں شامل ہے جنہوں نے مبینہ طور پر منشیات کا استعمال کیا۔ پولیس نے خفیہ اطلاع پر کارروائی کرتے ہوئے ایم جی روڈ پر واقع ہوٹل پر چھاپہ مارا۔ پولیس کے مطابق یہاں ایک ریو پارٹی جاری تھی۔

      پولیس کے چھاپے کے بعد ریو پارٹی میں منشیات کے استعمال کے شبہ میں کچھ لوگوں کے نمونے ٹیسٹ کے لیے لیبارٹری بھیجے گئے۔ ڈاکٹر بھیماشنکر ایس۔ گلڈ، ڈی سی پی، ایسٹ ڈویژن، بنگلورو سٹی نے کہا کہ میڈیکل رپورٹ میں جن 6 لوگوں کے منشیات کے استعمال کی تصدیق ہوئی ہے، ان میں سے ایک نمونہ اداکارہ شردھا کپور کے بھائی سدھانت کپور کا تھا۔ پولیس کے مطابق یہ واضح نہیں ہے کہ آیا یہ لوگ نشہ آور اشیاء پینے کے بعد پارٹی میں پہلے ہی پہنچے تھے، یا اسے ہوٹل میں کھایا۔ اس معاملے میں بنگلور پولس تمام 6 ملزمان کو السور پولیس اسٹیشن لے گئی۔

      پکنک پر نکلیں Kangana Ranaut کی ان تصویروں نے انٹرنیٹ پر مچائی کھلبلی، کیا آپ نے دیکھیں؟

       



      سلمان خان کی فلم 'Kabhi Eid Kabhi Diwali' میں شہناز گل کے بعد اب پلک تیواری کی ہوئی انٹری

      شردھا سے سشانت سنگھ راجپوت کیس میں بھیNCB نے پوچھ گچھ کی تھی۔
      آپ کو بتاتے چلیں کہ اداکارہ شردھا کپور ان لوگوں میں شامل تھیں جن سے نارکوٹکس کنٹرول بیورو نے اداکار سشانت سنگھ راجپوت کی موت کے سلسلے میں پوچھ گچھ کی تھی۔ شردھا اور سوشانت فلم چھچھورے میں ایک ساتھ نظر آئے تھے۔ میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا کہ شردھا کپور لوناوالا میں سشانت سنگھ راجپوت کے فارم ہاؤس پر ہونے والی پارٹی میں شرکت کے لیے کئی بار پہنچی تھیں۔ انہوں نے بھی این سی بی کی پوچھ گچھ کے دوران پارٹی میں شرکت کرنے کا اعتراف کیا تھا لیکن منشیات کے ساتھ کسی بھی تعلق سے انکار کیا تھا۔ این سی بی کے ہاتھ بھی اس معاملے میں کوئی ٹھوس ثبوت نہیں ملا تھا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: