உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    OTTپر ڈیبیو کریں گی سونالی بیندرے، زی5 کی ویب سیریز ’دا بروکن نیوز‘ میں آئیں گی نظر

    اس ویب سیریز سے سونالی بیندرے کا ہورہا ہے او ٹی ٹی ڈیبیو۔

    اس ویب سیریز سے سونالی بیندرے کا ہورہا ہے او ٹی ٹی ڈیبیو۔

    کہانی مرکزی کرداروں کے نظریاتی اختلافات کے گرد گھومتی ہے، جسے شریا پیلگونکر اور جئے دیپ اہلاوت نے خوبصورتی سے ادا کیا ہے۔ کہانی میں ایک مضبوط، عصری اور زبردست نریٹیو ہے، جو اسے ہمارے مواد کے گلدستے میں بالکل فٹ بناتا ہے۔"

    • Share this:
      اداکارہ سونالی بیندرے 'دی بروکن' نامی ویب سیریز کے ساتھ اپنے OTT کی شروعات کرنے جا رہی ہیں۔ یہ سیریز Zee5 پر ریلیز ہوگی۔ یہ مشہور برطانوی سیریز 'پریس' کا ہندی ورژن ہے، جس کی ہدایت کاری ایوارڈ یافتہ ہدایت کار ونے وائکول نے کی ہے، جس میں معروف باصلاحیت کاسٹ جیسے جئے دیپ اہلاوت، شریا پلگاؤنکر، اندرانیل سین گپتا، تروک رائنا، آکاش کھرانہ، کرن کمار شامل ہیں۔ شو کا پلاٹ ممبئی میں مقیم دو حریف نیوز چینلز پر مشتمل ہے- آواز بھارتی، ایک آزاد، اخلاقی نیوز چینل، اور جوش 24/7 نیوز، جس میں سنسنی خیز اور جارحانہ صحافت پیش کی گئی ہے، اس لیے سیریز کی کہانی میں یہ دیکھنا دلچسپ ہے کہ خبروں کی تلاش میں مرکزی کرداروں کے درمیان کیا کچھ ہوتا ہے۔

      شراکت داری پر بات کرتے ہوئے، ZEE5 انڈیا کے چیف بزنس آفیسر، شمنیش کالرا نے کہا، "اس سال ہمارے پاس سال کی پہلی سہ ماہی میں اعلان کردہ بہت سے بڑے ٹائٹلز کے ساتھ ایک بہترین لائن اپ ہے۔ 2022 کے لیے توجہ تمام انواع اور زبانوں میں اعلیٰ معیار کے مواد کو لانا ہے۔ ZEE5، ہندی اصل کے اپنے پورٹ فولیو کو مضبوط کرنے کے علاوہ، اپنے سامعین کے لیے متنوع انتخاب کا ایک پلیٹ فارم بنانے کے لیے ڈرافٹس اور تمام زبانوں میں منفرد کہانیوں کی فہرست پر بھی کام کر رہا ہے۔ 'دی بروکن نیوز' کے ساتھ ہم اپنے ناظرین تک دلچسپ اور منفرد کہانیاں لانے کے لیے ایک معروف مواد اسٹوڈیو کے ساتھ ایک اور شراکت داری شروع کرتے ہیں۔ یہ شراکت داری ZEE5 کی خدمات سے بڑھتی ہوئی قدر کے لیے منفرد اور پرکشش مواد کا پورٹ فولیو بنانے کی حکمت عملی کے مطابق ہے۔ ہمیں یقین ہے کہ ہمارے ناظرین اسے اتنا ہی پسند کریں گے جتنا کہ انہوں نے ہمارے مواد کو اب تک پسند کیا ہے۔ سامعین کو کاروبار کے مرکز میں رکھنے کی ہماری مواد کی حکمت عملی کے مطابق، ZEE5 تخلیقی ماحولیاتی نظام میں بہترین ٹیلنٹ کے ساتھ کام کر رہا ہے تاکہ اصل کی ایک دلکش سلیٹ تیار کی جا سکے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Sonali Bendre (@iamsonalibendre)





      اس نئے عنوان کے اعلان پر، چیف کنٹینٹ آفیسر، ہندی اوریجنلز، ZEE5، مسز۔ نمیشا پانڈے نے کہا، "بروکن نیوز اس وقت کے لیے ایک بہت ہی متعلقہ کہانی ہے جس میں ہم رہتے ہیں۔ ہمیں بی بی سی اسٹوڈیوز انڈیا اور ہدایت کار ونے وائکول کے ساتھ شراکت کرکے خوشی ہے، جنہوں نے اس کہانی کو زندہ کیا۔ یہ ایک دلچسپ ڈرامہ ہے جس میں میڈیا ہاؤسز کی باریکیوں اور نیوز روم کی روزانہ کی ہلچل کو دکھایا گیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      اپنے پہلے OTTپروجیکٹ کی شوٹنگ کے لئے مغربی بنگال گئیں کرینہ کپور نے شیئر کی خوبصورت تصویر

      یہ بھی پڑھیں:
      لاک اپ جیتنے والے منور فاروقی نے Bigg Boss میں جانے کے لئے رکھی یہ’شرط‘

      کہانی مرکزی کرداروں کے نظریاتی اختلافات کے گرد گھومتی ہے، جسے شریا پیلگونکر اور جئے دیپ اہلاوت نے خوبصورتی سے ادا کیا ہے۔ کہانی میں ایک مضبوط، عصری اور زبردست نریٹیو ہے، جو اسے ہمارے مواد کے گلدستے میں بالکل فٹ بناتا ہے۔"
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: