اپنا ضلع منتخب کریں۔

    ہندوستان میں پہلے ٹی وی ٹاک شو کی میزبان اداکارہ تبسم چل بسیں، فلمی دنیا میں غم کی لہر

    انہوں نے ہندوستانی ٹیلی ویژن کے پہلے ٹاک شو پھول کھلے ہیں گلشن گلشن کی میزبانی کی

    انہوں نے ہندوستانی ٹیلی ویژن کے پہلے ٹاک شو پھول کھلے ہیں گلشن گلشن کی میزبانی کی

    بالی ووڈ پاپرازو وائرل بھیانی نے انسٹاگرام پر ان کی موت کی خبر پوسٹ کرتے ہوئے کہا کہ اداکارہ تبسم گوول کا انتقال 18 نومبر کو ہوا اور ان کی آخری رسومات 21 نومبر کو ہوگی۔ ہماری پیاری اداکارہ تبسم کا کل شام دل کا دورہ پڑنے سے انتقال ہوگیا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai, India
    • Share this:
      اداکارہ، ٹاک شو کی میزبان اور یوٹیوبر تبسم گوول (Tabassum Govil) کا دل کا دورہ پڑنے سے انتقال کرگئیں۔ انہوں نے اپنے کیرئیر کا آغاز بطور چائلڈ ایکٹر بے بی تبسم 1947 میں کیا تھا اور بعد میں ہندوستانی ٹیلی ویژن کے پہلے ٹاک شو ’پھول کھلے ہیں گلشن گلشن‘ کی میزبان بنیں۔ یہ 1972 سے 1993 تک دوردرشن پر چلتا رہا، جس میں انھوں نے فلم اور ٹی وی کی شخصیات کا انٹرویو کیا۔

      تبسم نے بطور چائلڈ ایکٹر نرگس (1947) اور میرا سہاگ (1947)، منجدھر (1947) اور باری بھین (1949) سے فلمی آغاز کیا۔ وہ بیجو باورا (1952) میں مینا کماری کے بچپن کے کردار میں نظر آئیں۔ انہوں نے ہندوستانی ٹیلی ویژن کے پہلے ٹاک شو پھول کھلے ہیں گلشن گلشن کی میزبانی کی، جو 1972 سے 1993 تک 21 سال تک چلا۔ یہ دوردرشن سنٹر ممبئی کی طرف سے تیار کیا گیا، یہ فلمی شخصیات کے انٹرویوز پر مبنی تھا اور بے حد مقبول ہوا۔ اس سے اسٹیج کمپیئر کے طور پر کیریئر بھی شروع ہوا۔ وہ 15 سال تک ہندی خواتین کے میگزین گرہلکشمی کی ایڈیٹر بھی رہیں اور بہت سی مزاحیہ کتابیں لکھیں۔

      وہ اپنے یوٹیوب چینل تبسم ٹاکیز پر مشہور شخصیات کے انٹرویو کرتی رہیں۔ وہ ٹویٹر پر بھی کافی متحرک تھیں۔ 17 نومبر کو اپنی آخری پوسٹ میں انھوں نے کرن جوہر اور ٹوئنکل کھنہ کی یوٹیوب پر بعد کے چیٹ شو The Icons کے لیے تعریف کی۔ اپریل 2021 میں انہیں کووڈ۔19 سے متعلق پیچیدگیوں کے لیے ممبئی کے ایک اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔ ان کے بیٹے ہوشانگ گوول کے مطابق انھیں کورونا نہیں ہوا تھا اور وہ گھر واپس چلی گئی۔ کچھ افواہیں تھیں کہ وہ الزائمر کے مرض میں مبتلا تھیں، لیکن ان کے بیٹے نے ان کو مسترد کر دیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      بالی ووڈ پاپرازو وائرل بھیانی نے انسٹاگرام پر ان کی موت کی خبر پوسٹ کرتے ہوئے کہا کہ اداکارہ تبسم گوول کا انتقال 18 نومبر کو ہوا اور ان کی آخری رسومات 21 نومبر کو ہوگی۔ ہماری پیاری اداکارہ تبسم کا کل شام دل کا دورہ پڑنے سے انتقال ہوگیا۔ وہ اپنے شو پھول کھلے ہیں گلشن گلشن کے ساتھ کچھ حیرت انگیز یادیں لے کر چلی گئیں۔ تعزیتی اجلاس 21 نومبر کو آریہ سماج لنکنگ روڈ، سانتا کروز میں منعقد ہوگا۔ اوم شانتی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: