உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Vidya Balan Education:’پرینیتا‘سے بالی ووڈ میں قدم رکھنے والی ودیا بالن کتنی پڑھی لکھی ہیں؟جانیے ان کی ایجوکیشن کے بارے میں

    ودیا بالن کی کیا ہے تعلیمی قابلیت؟ (تصویر: Balanvidya instagram)

    ودیا بالن کی کیا ہے تعلیمی قابلیت؟ (تصویر: Balanvidya instagram)

    Vidya Balan Education Qualification: ودیا نے فلم پرینیتا میں للیتا کا کردار ادا کیا تھا۔ وہ اس کردار میں بہت جمی ہوئی تھیں۔ اس کے علاوہ انہوں نے دی ڈرٹی پکچر میں سلک کا کردار ادا کیا۔ اس فلم کو عام شائقین کے ساتھ ساتھ ناقدین نے بھی سراہا۔

    • Share this:
      Vidya Balan Education Qualification: بالی ووڈ کی تجربہ کار ودیا بالن نے 2005 کی فلم پرینیتا سے ہندی سنیما میں قدم رکھا۔ اس فلم میں وہ سیف علی خان اور سنجے دت جیسے ستاروں کے ساتھ نظر آئیں۔ پہلی ہی فلم میں ودیا کو کافی پذیرائی ملی۔ ودیا اپنی سنجیدگی اور زبردست اداکاری سے مداحوں کے درمیان اپنی شناخت چھوڑنے میں ماہر ہیں۔ ودیا کے اس فن کو ان کے ادا کردہ کرداروں سے آسانی سے سمجھا جا سکتا ہے۔

      ودیا نے فلم پرینیتا میں للیتا کا کردار ادا کیا تھا۔ وہ اس کردار میں بہت جمی ہوئی تھیں۔ اس کے علاوہ انہوں نے دی ڈرٹی پکچر میں سلک کا کردار ادا کیا۔ اس فلم کو عام شائقین کے ساتھ ساتھ ناقدین نے بھی سراہا۔ اپنے مشہور کردار کی بات کریں تو انہوں نے فلم عشقیہ میں کرشنا کا کردار نبھایا، فلم کہانی میں ودیا کا رول ادا کیا، فلم بیگم جان میں طوائف بیگم جان بنیں۔ انہیں ان کرداروں سے خوب داد ملی۔ ہر کردار میں ودیا نے اپنے ناظرین کا دل جیتنے میں کوئی کسر نہیں چھوڑی۔ ودیا کے مداح یہ جان کر حیران ہوں گے کہ ان کا شمار ہندی سینے کی دنیا کی ان اداکاراؤں میں ہوتا ہے، جو ہندی فلم انڈسٹری کی سب سے پڑھی لکھی اداکارہ ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Rakhi Sawant Video:وکی کوشل-نورا فتیحی کے گانے’پچھتاؤگے‘پرراکھی نے کیا زبردست ڈانس

      یہ بھی پڑھیں:
      ’گڈلک جیری‘کے لئےJanhvi Kapoorنے سیکھی بہاری گالیاں، ایسے لی فلم کی ٹریننگ

      اسکولنگ اور ہائر ایجوکیشن
      ودیا یکم جنوری 1978 کو پیدا ہوئیں۔ ان کی اسکولی تعلیم ممبئی کے سینٹ انتھونی اسکول سے مکمل ہوئی اور اعلیٰ تعلیم کے لیے اس نے پہلے سینٹ زیویئر کالج سے گریجویشن کیا اور پھر ممبئی یونیورسٹی سے سماجیات میں ماسٹر کی ڈگری حاصل کی۔ ہندی سنیما کی دنیا میں بہت کم ایسی اداکارائیں ہیں جن کے پاس ماسٹر ڈگری ہے اور یہی چیز انہیں دوسری اداکاراؤں سے الگ کردیتی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: