உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Payal Rohatgi-Sangram Singh Marriage:قریب12 سال کے طویل ریلیشن شپ کے بعد شادی کے بندھن میں بندھنے جارہے ہیں پائل روہتگی اور سنگرام سنگھ

    آخر کار شادی کرنے جارہے ہیں سنگرام اور پائل روہتگی

    آخر کار شادی کرنے جارہے ہیں سنگرام اور پائل روہتگی

    Payal Rohatgi-Sangram Singh Marriage: سنگرام سنگھ نے بتایا کہ ہم شادی کے لیے احمد آباد یا ادے پور کی جگہ کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ ہم نے ابھی تک اس کا فیصلہ نہیں کیا ہے۔ ہم ممبئی میں استقبالیہ پارٹی منعقد کریں گے۔

    • Share this:
      Payal Rohatgi-Sangram Singh Marriage: بالی ووڈ اداکارہ پائل روہتگی اور ان کے بوائے فرینڈ اور ریسلر سنگرام سنگھ نے گزشتہ دنوں انکشاف کیا تھا کہ وہ جولائی میں شادی کے بندھن میں بندھنے والے ہیں، اب خود سنگرام سنگھ نے اپنی شادی کی تاریخ کا انکشاف کیا ہے۔ اسی وقت، پائل روہتگی، جو شو لاک اپ کی پہلی رنر اپ تھیں، اپنے منگیتر سنگرام سنگھ کے ساتھ جلد ہی سات پھیرے لگانے والی ہیں۔ اب تک شادی کی تاریخ کے بارے میں کہا جا رہا تھا کہ دونوں کی شادی 21 جولائی کو ہو گی۔ لیکن اب پائل-سنگرام 9 جولائی کو ڈیسٹینیشن ویڈنگ کریں گے۔ دونوں کے گھر والوں نے مل کر یہ تاریخ طے کی ہے اور جوڑے نے شادی کی تیاریاں شروع کر دی ہیں۔

      معلوم ہوا ہے کہ سال 2011 میں دونوں کی ملاقات ریئلٹی شو سروائیور انڈیا میں ہوئی تھی۔ وہاں سے دونوں ایک دوسرے کو دل دے بیٹھے تھے۔ سال 2014 میں پائل-سنگرام نے سگائی کرلی تھی۔ اس کے بعد شادی کے منصوبے اکثر کسی نہ کسی وجہ سے رک جاتے ہیں۔ اب دونوں شادی کے بندھن میں بندھنے جا رہے ہیں۔ معلومات کے مطابق وہ 9 جولائی 2022 کو شادی کر رہے ہیں، اس کے لیے وہ کافی پرجوش ہیں۔ سنگرام نے کہا کہ میں بہت پرجوش اور نروس ہوں۔ ہم کافی عرصے سے ساتھ ہیں۔ شادی ہماری زندگی کا سب سے اہم پہلو ہے۔ ہم امید کرتے ہیں کہ جب ہم ایک ساتھ ایک نئے سفر کا آغاز کریں گے تو ہم خوش رہیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Shahrukh Khanکے ساتھ ان اداکاراوں نے شروع کیا تھا اپنا کرئیر، اب انڈسٹری سے ہیں غائب؟

      یہ بھی پڑھیں:
      Sonali Bendre Cancer Journey:کینسرکے بعدسونالی کاحال جان کرآنکھوں میں آجائیں گے آنسو

      سنگرام سنگھ نے ڈیسٹینیشن ویڈنگ اور استقبالیہ کے بارے میں بتایا کہ تاریخ کو حتمی شکل دینے میں میری ماں اور بہن نے ہماری مدد کی۔ ہم فی الحال مقام کا فیصلہ کر رہے ہیں۔ ہم ایک انتہائی انٹیمیٹ تقریب میں ڈیسٹینیشن شادی کریں گے۔ یہی نہیں سنگرام سنگھ نے یہ بھی بتایا ہے کہ پائل کے ساتھ ان کی شادی نجی طریقے سے کی جائے گی۔ سنگرام سنگھ نے بتایا کہ ہم شادی کے لیے احمد آباد یا ادے پور کی جگہ کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ ہم نے ابھی تک اس کا فیصلہ نہیں کیا ہے۔ ہم ممبئی میں استقبالیہ پارٹی منعقد کریں گے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: