உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    طلاق کے بعد Sara Ali Khanنے والد سیف علی خان کے بجائے ماں امریتا سنگھ کو کیوں کیا منتخب؟ جانیے وجہ

    اپنی ماں سے بے حد قریب ہے سارہ علی خان۔

    اپنی ماں سے بے حد قریب ہے سارہ علی خان۔

    سارہ نے اپنے والدین کی جدائی کے بارے میں بھی بات کی۔ اداکارہ کا کہنا تھا کہ 'میں ایک بچی تھی، جو سوچتی تھی کہ اس کی ماں اور والد اس طرح زیادہ خوش ہیں۔ لیکن آپ کو دوسرا آپشن معلوم ہونا چاہیے۔ آج میں دنیا کی بہترین ماں کے ساتھ سب سے خوش، محفوظ اور صحت مند ترین مقام پر رہتی ہوں۔

    • Share this:
      ممبئی: بالی ووڈ اداکارہ سارہ علی خان (Sara Ali Khan)کا دلکش انداز مداحوں کو بہت پسند ہے۔ سوشل میڈیا پر، مداح ان کی تصاویر اور ویڈیوز پر اپنی محبت کا اظہار کرتے ہیں۔ اسی دوران ان کے والدین یعنی سیف علی خان (Saif Ali Khan) اور امریتا سنگھ نے سال 1991 میں شادی کی لیکن 13 سال بعد دونوں نے طلاق لے کر سب کو حیران کر دیا۔ یوں تو سیف علی خان اور امریتا سنگھ (Amrita Singh) کے دونوں بچے یعنی سارہ علی خان اور ابراہیم علی خان اپنی والدہ امریتا سنگھ کے ساتھ رہتے ہیں لیکن سیف علی خان بھی ہر وقت اپنے بچوں کے ساتھ رہتے ہیں۔

      سارہ علی خان نے ایک انٹرویو میں اپنی والدہ امریتا سنگھ اور والد سیف علی خان کے درمیان ہونے والے طلاق کے بعد انتخاب کے بارے میں بات کی۔ دراصل، جب سارہ علی خان سے پوچھا گیا کہ ’وہ کس کے زیادہ قریب ہیں، اپنی ماں یا باپ؟‘ تو سارہ نے جواب دیا، ’ماں‘۔ وہ میری پوری دنیا ہے۔ میں ان کے بغیر کام نہیں کر سکتی۔ مجھے کیا پہننا چاہیے، آپ کو ٹریلر کیسا لگا، کیا یہ لڑکا اچھا ہے؟ میرے لیے میری ماں کی رائے ہر چیز میں اہمیت رکھتی ہے۔ میں ایک سادہ گھریلو ممی گرل ہوں۔ ہمیں دیکھ کر لوگوں میں بلاسٹ ہوتا ہے۔‘



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Saif Ali Khan (@actorsaifalikhan)





      یہ بھی پڑھیں:
      جب Amrita Singh-Saif Ali Khanکے طلاق پرسارہ علی خان نے کہا تھا،’جو ہوتا ہے اچھا ہی ہوتا ہے

      اس کے علاوہ جب سارہ علی خان سے ایک انٹرویو میں پوچھا گیا کہ انہیں اپنے والدین سے وراثت میں کیا خوبیاں ملی ہیں تو اداکارہ نے کہا کہ 'میرے پاس اپنے والد کا دماغ اور ماں کا دل ہے جو مجھے کول بناتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Shammi Kapoorکرنا چاہتے تھے ممتاز سے شادی، لیکن اس وجہ سے ایک نہ ہوپائے دو دل

      اس کے علاوہ سارہ نے اپنے والدین کی جدائی کے بارے میں بھی بات کی۔ اداکارہ کا کہنا تھا کہ 'میں ایک بچی تھی، جو سوچتی تھی کہ اس کی ماں اور والد اس طرح زیادہ خوش ہیں۔ لیکن آپ کو دوسرا آپشن معلوم ہونا چاہیے۔ آج میں دنیا کی بہترین ماں کے ساتھ سب سے خوش، محفوظ اور صحت مند ترین مقام پر رہتی ہوں۔ میرے والد نے ہمیں کبھی یہ محسوس نہیں ہونے دیا کہ وہ ہمارے ساتھ نہیں رہتے۔ وہ ہمیشہ فون کال کی دوری پر رہتے ہیں۔ خوش والدین کے علاوہ میرے دو خوش گھر ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: