உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Viral: ایئر ہوسٹس نے کیا ’سامی سامی‘ سانگ پر ڈانس، سوشل میڈیا کی دنیامیں چھا گیا ویڈیو

    ایئر ہوسٹیس آیت عرف آفرین نے کیا سامی سامی پر زبردست ڈانس۔ (Video Screenshot)

    ایئر ہوسٹیس آیت عرف آفرین نے کیا سامی سامی پر زبردست ڈانس۔ (Video Screenshot)

    اس سے پہلے، آیات نے اس وقت کے سب سے مقبول گانے ’مانیکے ماگے ہیتھے‘پر ریلز بنا کر انٹرنیٹ کی دنیا میں ہنگامہ برپا کر دیا تھا۔ انہوں نے جہاز کے اندر اس گانے پر ڈانس کیا۔ جو راتوں رات وائرل ہو گیا۔

    • Share this:
      سوشل میڈیا پر پچھلے کچھ دنوں سے اللو ارجن کی فلم پوشپا کے سانگ ’سامی سامی‘ (Sami Sami Song) کافی سرخیاں بٹور رہا ہے۔ لوگ اس گانے پر کافی ریل بناتے نظر آ رہے ہیں۔ یہ گانا سوشل میڈیا پر بحث کا موضوع بن گیا ہے۔ اس گانے کی طرف لوگوں کی دیوانگی کا یہ عالم ہے کہ اب تک اسے 90 ملین سے زیادہ ویوز مل چکے ہیں۔ اس سے واضح ہے کہ لوگ اس گانے کو بے حد پسند کر رہے ہیں۔ اب ایک ایئر ہوسٹس کی ایک ویڈیو منظر عام پر آئی ہے جس میں وہ فلم پوشپا کے گانے ’سامی سمی‘ پر ڈانس کرتی نظر آرہی ہیں۔ ان کی یہ ویڈیو ہر کسی کو بہت پسند آرہی ہے، ساتھ ہی یہ انٹرنیٹ پر وائرل بھی ہو چکی ہے۔



      ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ یہ ایئر ہوسٹس ساؤتھ کا لباس پہن کر ڈانس کرتی نظر آ رہی ہے۔ ویڈیو میں اس نے اپنے لباس کے ساتھ میچ کرتے ہوئے میک اپ بھی کیا ہے۔ سوشل میڈیا صارفین ان کے ڈانس کے ساتھ ساتھ ان کے لباس کو بھی کافی پسند کر رہے ہیں۔ ویڈیو میں ڈانس کررہی لڑکی کا نام آیات عرف آفرین(Aayat Urf Afreen) ہے۔ ان کی یہ ویڈیو سب کو اپنے سحر میں جکڑ رہی ہے۔



      یہ ویڈیو ایئر ہوسٹس کے ساتھی نے اپنے کیمرے سے ریکارڈ کی تھی۔ جس کے بعد اسے سوشل میڈیا پر پوسٹ کیا گیا۔ اس کے بعد سے یہ ویڈیو بھی کافی وائرل ہو رہی ہے۔ اس ویڈیو کے کیپشن میں لکھا ہے - اور اس گانے کے لیے بہت سی درخواستیں۔ اس ویڈیو کو دیکھنے کے بعد سوشل میڈیا صارفین بھی اس پر شدید کمنٹس کر رہے ہیں۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ آیت سوشل میڈیا پر کافی ایکٹیو رہتی ہے اور صارفین کو اپنی پوسٹس سے اپ ڈیٹ کرتی رہتی ہے۔

      اس سے پہلے، آیات نے اس وقت کے سب سے مقبول گانے ’مانیکے ماگے ہیتھے‘پر ریلز بنا کر انٹرنیٹ کی دنیا میں ہنگامہ برپا کر دیا تھا۔ انہوں نے جہاز کے اندر اس گانے پر ڈانس کیا۔ جو راتوں رات وائرل ہو گیا۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ ’مانیکے ماگے ہیتھے‘ گانا سری لنکن گلوکار یوہانی ڈیلوکا ڈی سلوا نے گایا تھا۔ ویڈیو کو 75 ملین سے زیادہ بار دیکھا جا چکا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: