உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Anniversaryکے موقع پر جب شوہر ابھیشیک بچن سے ناراض ہوگئی تھیں ایشوریہ رائے، جانیے قصہ

    ابھیشک بچن اور ایشوریہ رائے۔

    ابھیشک بچن اور ایشوریہ رائے۔

    ابھیشیک بچن نے بالی ووڈ کی خوبصورت اداکارہ ایشوریہ رائے کو گھٹنوں کے بل بیٹھ کر پرپوز کیا تھا۔ اس دوران دونوں اپنی فلم گرو کی تشہیر کے لیے نیویارک میں تھے۔ دونوں نے کئی فلموں میں ایک ساتھ کام کیا ہے۔

    • Share this:
      ہر جوڑا چاہتا ہے کہ ان کی شادی کی سالگرہ اس طرح منائی جائے کہ یادیں کبھی مٹ نہ سکیں۔ اداکار ابھیشیک بچن نے بھی اپنی خوبصورت بیوی کے لیے کچھ رومانوی منصوبے بنائے تھے اور شاید یہ جوڑا ان یادوں کو کبھی بھلا نہیں پائے گا۔ ہاں وہ بات الگ ہے کہ ان کی یادیں زیادہ رومانوی کم آفت بن گئی تھیں۔

      دراصل، ایک انٹرویو میں ابھیشیک اور ایشوریہ سے ایک دوسرے کے بارے میں پوچھا گیا کہ انہوں نے ایک دوسرے کے لیے کیا رومانوی کام کیا۔ یہ سوال سن کر اگرچہ دونوں ہنسنے لگے لیکن پھر ابھیشیک نے اس لمحے کا ذکر کرنے میں دیر نہیں کی جب انہوں نے شادی کی دوسری سالگرہ کے موقع پر مالدیپ کے ساحل سمندر پر ایشوریہ کے لیے رومانوی ڈنر کا منصوبہ بنایا تھا۔ اپنی اس ڈیٹ کے بارے میں بات کرتے ہوئے ابھیشیک نے کہا کہ 'ہوا کی وجہ سے موم بتیاں بجھ رہی تھیں، کھانا ریت سے بھر گیا'۔ اس کی وجہ سے، اداکار نے دوسرے مردوں کو مشورہ دیا کہ وہ ایسے منصوبے نہ بنائیں۔ ساتھ ہی ایشوریہ کے مطابق وہ اس وقت ابھیشیک پر بہت ناراض تھیں اور انہیں دو راتوں تک بیڈ روم سے باہر پھینک دیا تھا جس کے بعد انہیں ہال میں سونا پڑا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Katrina Kaif نے مسکراتے ہوئے شیئر کی پیاری تصویریں،لوگوں نے کہا-وکی کوشل کے پیار کااثر

      گھٹنوں پر بیٹھ کر کیا تھا پرپوز
      ابھیشیک بچن نے بالی ووڈ کی خوبصورت اداکارہ ایشوریہ رائے کو گھٹنوں کے بل بیٹھ کر پرپوز کیا تھا۔ اس دوران دونوں اپنی فلم گرو کی تشہیر کے لیے نیویارک میں تھے۔ دونوں نے کئی فلموں میں ایک ساتھ کام کیا، جس کے بارے میں ابھیشیک نے ایک بار کہا تھا کہ ہمارے درمیان کچھ بات تھی تو کائنات نے ہمیں ملا دیا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      چُلبُلیSara Ali Khanکا نہیں دیکھا ہوگا ایسا انداز، پیپرازیوں کی اس حرکت پربھڑک اُٹھی

      واضح رہے کہ ابھیشیک اور ایشوریہ کی شادی 20 اپریل 2007 کو ہوئی تھی۔ شادی کے تین سال بعد یعنی 16 نومبر 2010 کو دونوں ایک بیٹی آرادھیا کے والدین بن گئے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: