உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ajay Devgn Shah Rukh Khan Fight:شاہ رُخ سے لڑائی کو اجئے دیوگن نے بتایا افواہ، رشتے کو لے کر کہی یہ بات

    شاہ رُخ خان سے لڑائی کی خبروں کو اجئے دیوگن نے بتایا افواہ۔

    شاہ رُخ خان سے لڑائی کی خبروں کو اجئے دیوگن نے بتایا افواہ۔

    Ajay Devgn Shah Rukh Khan Fight: اجے دیوگن نے اپنی اور شاہ رخ خان کی لڑائی کی افواہ کا ذمہ دار مداحوں کو بتایا، جو سوشل میڈیا پر اس بات پر لڑتے رہتے ہیں کہ کون سا اداکار بہتر ہے۔ اجے نے کہا کہ بعض اوقات یہ تمام چیزیں ان کے مداح پیدا کرتے ہیں، جس پر ہمارا کوئی کنٹرول نہیں ہے۔

    • Share this:
      Ajay Devgn Shah Rukh Khan Fight:بالی ووڈ اداکار اجے دیوگن نے اپنی اداکاری سے مداحوں کو اپنا دیوانہ بنا دیا۔ اجے ہر بار مداحوں کو اپنا مختلف اوتار دکھاتے ہیں جس کی وجہ سے وہ ہمیشہ حاوی رہتے ہیں۔ اجے نے فلم پھول اور کانٹے سے انڈسٹری میں ڈیبیو کیا۔ اجے کے ڈیبیو کے بعد ہی شاہ رخ خان نے انڈسٹری میں قدم رکھا۔ شاہ رخ کی فلم دیوانہ 1992 میں ریلیز ہوئی تھی۔ اجے اور شاہ رخ دونوں کافی عرصے سے انڈسٹری میں ہیں۔ تاہم دونوں کا سفر تنازعات اور افواہوں کے بغیر نہیں رہاہے۔ حال ہی میں اجے دیوگن سے ان کے اور شاہ رخ خان کے درمیان سرد جنگ کے بارے میں پوچھا گیا۔

      اجے دیوگن، شاہ رخ خان، سلمان خان، اکشے کمار اور عامر خان سبھی نے ایک ہی وقت میں انڈسٹری میں قدم رکھا۔ اب اجے نے انٹرویو میں شاہ رخ خان کے ساتھ سرد جنگ کی بات کی ہے۔ انڈیا ٹوڈے کو انٹرویو دیتے ہوئے، اجے دیوگن نے کہا – 90 کی دہائی میں، ہم میں سے 6-7 نے ایک ساتھ اپنے کیرئیر کا آغاز کیا یا ایک یا دو سال کے وقفے کے ساتھ انڈسٹری میں آئے۔ ہم سب کا ایک اچھا رشتہ ہے۔ ہم سب ایک دوسرے کو سپورٹ کرتے ہیں۔ میڈیا میرے اور شاہ رخ کے بارے میں کچھ بھی لکھ سکتا ہے، لیکن ایسا کچھ نہیں ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      پتلی ہونے کا مذاق اڑانے والے ٹرولرس کو Palak Tiwari نے دیا منہ توڑجواب، کہی یہ بڑی بات

      فون پر ہوتی ہے بات چیت
      اجے دیوگن نے مزید کہا کہ ہم فون پر بات کرتے ہیں اور سب ٹھیک ہے۔ جب بھی کوئی مصیبت میں آتا ہے تو دوسرا اس کے ساتھ کھڑا ہوتا ہے۔ ہم ایک دوسرے پر بھروسہ کرتے ہیں، ہم ایک دوسرے پر یقین رکھتے ہیں۔ اگر کوئی کہے کہ وہ ان کے ساتھ ہے تو اس کا مطلب ہے کہ وہ ان کے ساتھ ہے۔ ہمارے درمیان کبھی کوئی مسئلہ نہیں رہا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Nora Fatehi نے لگژری کار چھوڑ کر اسکوٹی سے کیا سفر، فینس نے ڈرائیور کو بتایا’لکی مین‘

      اجے دیوگن نے اپنی اور شاہ رخ خان کی لڑائی کی افواہ کا ذمہ دار مداحوں کو بتایا، جو سوشل میڈیا پر اس بات پر لڑتے رہتے ہیں کہ کون سا اداکار بہتر ہے۔ اجے نے کہا کہ بعض اوقات یہ تمام چیزیں ان کے مداح پیدا کرتے ہیں، جس پر ہمارا کوئی کنٹرول نہیں ہے۔ جب وہ لوگ لڑنے لگتے ہیں تو لوگوں کو لگتا ہے کہ دونوں اداکاروں کے درمیان لڑائی ہے۔ پھر ہم مل کر اسے کنٹرول کرنے کی کوشش کرتے ہیں لیکن میں تمام مداحوں کو بتاتا ہوں کہ ہم سب ایک ہیں۔ اگلی بار ہمارے لئے آپس میں مت لڑو۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: