உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Film on Harassment:’اعتراض‘میں عورت کی زیادتی کا شکار ہوئے تھے اکشے کمار، لوگوں کو خوب پسند آئی تھی فلم

    فلم اعتراض میں اکشے کمار کے ساتھ پرینکا چوپڑا اور کرینہ کپور نے دکھائے تھے اداکاری کے جوہر۔

    فلم اعتراض میں اکشے کمار کے ساتھ پرینکا چوپڑا اور کرینہ کپور نے دکھائے تھے اداکاری کے جوہر۔

    Film on Harassment: اپنے مختلف موضوع کی وجہ سے اس فلم کو کافی کامیابی ملی۔ فلم میں پرینکا چوپڑا کی اداکاری کو خوب پسند کیا گیا۔ پرینکا چوپڑا کو اپنے منفی کردار کے لیے کئی ایوارڈز بھی ملے۔ فلم نے باکس آفس پر بھی بہت اچھا بزنس کیا۔

    • Share this:
      Film on Harassment: ہندی فلم انڈسٹری نے ہراسانی پر ایک سے زیادہ ہٹ فلمیں بنائی ہیں۔ ان فلموں کی فہرست میں ہتھیار(Hathyar)، مدر انڈیا (Mother India)، دامنی(Damini), لجا(Lajja)، پنک (Pink)جیسی فلمیں شامل ہیں۔ ایسی ہی ایک فلم عباس مستان (Abbas-Mastan)نے بھی بنائی تھی جسے لوگوں نے بہت پسند کیا۔ سال 2004 میں آئی اس فلم کا نام اعتراض تھا۔ ہراسانی پر بننے والی تمام فلموں میں اعتراض(Aitraaz) بالکل مختلف لائن میں نظر آتی ہے۔ فلم میں لیڈی باس کی جانب سے ایک مرد کارکن کو ہراساں کیے جانے کو دکھایا گیا ہے۔ فلم میں اکشے کمار(Akshay Kumar)، کرینہ کپور خان(Kareena Kapoor Khan)، پریانکا چوپڑا(Priyanka Chopra)، امریش پوری (Amreesh Puri)اور انو کپور(Annu Kapoor) نے مرکزی کردار ادا کیے تھے۔

      کیا ہے فلم کی کہانی؟
      فلم کی کہانی راج ملہوترا (اکشے کمار) کی ہے، جو مسٹر رائے (امریش پوری) کی کمپنی میں کام کرتا ہے۔ مسٹر رائے کی بیوی سونیا (پرینکا چوپڑا) ان کی سابق گرل فرینڈ ہیں۔ سونیا اپنا کام نہ کرنے پر راج کے خلاف عصمت دری کا جھوٹا مقدمہ بناتی ہے۔ لیکن ہار ماننے کے بجائے، راج کیس لڑتا ہے اور اسے اس کی بیوی پریا ملہوترا (کرینہ کپور) پورا سپورٹ کرتی ہے۔

      وہ فلمیں جو ہراساں کرنے پر ہمارے سامنے آتی ہیں۔ ان فلموں میں بنیادی طور پر عصمت دری کے واقعات دکھائے جاتے ہیں، لیکن اعتراض میں یہ فلمایا گیا ہے کہ مرد پر بھی جنسی حملہ کیا جا سکتا ہے۔ فلم کے مکالموں نے کافی حد تک فلم کو سمجھانے کی کوشش کی۔ جیسے کرینہ کپور کہتی ہیں کہ میں بھی ایک عورت ہوں لیکن مجھے عورت کے مرد کے ساتھ اس حرکت پر اعتراض ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Kumar Gaurav Career:وہ ایکٹر جس نے برے وقت میں سنبھالا تھا سنجے دت کاکرئیرپھرخودہوگیاگمنام

      یہ بھی پڑھیں:
      Bollywood Famous Mother:ماں کے طور پر ریکھا نے نبھائے ہیں کئی یادگار کردار

      اپنے مختلف موضوع کی وجہ سے اس فلم کو کافی کامیابی ملی۔ فلم میں پرینکا چوپڑا کی اداکاری کو خوب پسند کیا گیا۔ پرینکا چوپڑا کو اپنے منفی کردار کے لیے کئی ایوارڈز بھی ملے۔ فلم نے باکس آفس پر بھی بہت اچھا بزنس کیا۔ 11 کروڑ کے بجٹ میں بننے والی اس فلم نے 26 کروڑ سے زیادہ کا بزنس کیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: