உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    عالیہ بھٹ اوررنبیر کپور نےاپنی بیٹی کانام ’راہا‘رکھا، دادی نیتو کپور نے پسندکیاہےنام

    عالیہ اور رنبیر نے اپنی بیٹی کا نام راہا رکھا ہے۔

    عالیہ اور رنبیر نے اپنی بیٹی کا نام راہا رکھا ہے۔

    رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ نے نہ صرف اپنی چھوٹی گڑیا کا نام بتایا ہے بلکہ مختلف زبانوں میں اس نام کا مطلب بھی بتایا۔عالیہ بھٹ کی جانب سے شیئر کی گئی تصویر میں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ اپنی چھوٹی گڑیا کو ہاتھوں میں پکڑے ہوئے نظر آ رہے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai, India
    • Share this:
      بالی ووڈ اداکارہ عالیہ بھٹ نے اپنی بیٹی کا نام بتا دیا ہے ۔ عالیہ اور رنبیر نے اپنی بیٹی کا نام راہا رکھا ہے۔ یہ نام دادی نیتو کپور نےپسند کیاہے۔ رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ نے نہ صرف اپنی چھوٹی گڑیا کا نام بتایا ہے بلکہ مختلف زبانوں میں اس نام کا مطلب بھی بتایا۔عالیہ بھٹ کی جانب سے شیئر کی گئی تصویر میں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ اپنی چھوٹی گڑیا کو ہاتھوں میں پکڑے ہوئے نظر آ رہے ہیں۔ راہا کے نام کی جرسی دیوار پر لٹکی ہوئی دکھائی دے رہی ہے۔ اس تصویر کو اپنے انسٹا گرام پر پوسٹ کرتے ہوئے عالیہ بھٹ نے ایک پیارا کیپشن لکھا ہے

      عالیہ بھٹ لکھتی ہیں کہ "ہماری بیٹی راہا کا نام اس کی دادی نے چنا ہے، اس نام کا بہت پیارا مطلب ہے۔ راہا کے لفظی معنی الہی راستہ ہے، سواحلی میں اس کا مطلب خوشی ہے، سنسکرت میں اس کا مطلب ہے گوترا ہے۔ بنگالی میں اس کا مطلب ہے سکون، راحت... عربی میں اس کا مطلب ہے سکون، خوشی، آزادی.. ہماری بیٹی کے نام کا پہلا حرف ہم سب محسوس کرتے ہیں... شکریہ راہا.. ہماری زندگی میں خوشیاں لانے کے لیے، یہ ایسا لگتا ہے کہ ہم نے ابھی زندگی جینا شروع کی ہے۔

      عالیہ بھٹ کے چاہنے والے اس تصویر کو دیکھ کر نہیں رہ سکے۔ صرف 17 منٹ میں، 400000 سے زیادہ لوگوں نے ننھی راہا پر محبت کی بارش کرتے ہوئے اس تصویر کو دیکھا ہے۔ شائقین ہی نہیں عالیہ بھٹ کی ننھی پیاری کا نام سنتے ہی کئی مشہور چہروں کو راہا پر پیار کی بارش کرتے دیکھا گیا ہے۔ خالہ ردھیما کپور سے لے کر گھر کے دیگر افراد نے بھی اس پوسٹ پر ردعمل ظاہرکیاہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Alia Bhatt 💛 (@aliaabhatt)





      جس کی نظریں اس تصویر پر پڑ رہی ہیں وہ آنکھیں ہٹا نہیں پا رہا۔ اس تصویر سے آپ ننھی راہا کے کمرے کی جھلک بھی دیکھ سکتے ہیں۔ رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ نے اپنی بیٹی کے لیے ایک بہت ہی پیارا کمرہ سجایا ہے۔ اس کمرے کا وال پیپر راہا کے نام کی طرح بہت پیارا ہے۔مداحوں کے ساتھ ساتھ مشہور شخصیات نے بھی عالیہ بھٹ کو ان کی پوسٹ پر تبصرہ کرتے ہوئے مبارکباد دی ہے۔ زویا اختر، سونی رازدان اور ردھیما کپور سب سے پہلے انہیں مبارکباد دینے والے تھے۔ کرشمہ کپور نے پوسٹ میں لکھا، 'راہا کپور کیا میں آپ کو پکڑ سکتی ہوں؟ انتظار نہیں کر سکتے۔ سوفی چوہدری، سوناکشی سنہا نے بھی ہارٹ ایموجی شیئر کرکے مبارکباد دی۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: