உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    حاملہ رہ کر بھی کام کرنے کے سوال پرAlia Bhattنے دیا ایسا جواب، سن کر رہ جائیں گے آپ حیران

    100 سال تک کام کرتے رہنے کی آخر عالیہ بھٹ نے کیوں کہی بات۔

    100 سال تک کام کرتے رہنے کی آخر عالیہ بھٹ نے کیوں کہی بات۔

    Alia Bhatt On Working During Pregnancy: عالیہ بھٹ (Alia Bhatt) کی 'ڈارلنگز' (Darlings) پانچ اگست کو او ٹی ٹی پر ریلیز ہو رہی ہے۔ اس کا ٹریلر دھماکے دار رہا تھا۔ شائقین اس کی ریلیز کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔

    • Share this:
      Alia Bhatt On Working During Pregnancy:بدلتے وقت کے ساتھ بالی ووڈ میں بھی بہت کچھ بدل گیا ہے۔ ایک وقت تھا کہ ہیروئنز شادی سے ڈرتی تھیں۔ ہوا کرتا تھا کہ جو اسٹارڈم انہیں برسوں کی محنت سے ملا تھا وہ شادی کے فیصلے کے ساتھ ہی ایک لمحے میں ختم ہو جاتا تھا اور ایسا ہوتا بھی تھا۔ بالی ووڈ کی کئی ٹاپ ہیروئنز اس کا شکار ہو چکی ہیں۔ لیکن اب صرف شادی ہی نہیں بلکہ ماں بننے کے بعد بھی ہیروئنز کا فلمی سفر شاندار طریقے سے جاری ہے۔ عالیہ بھٹ بھی اس فہرست میں شامل ہونے جا رہی ہیں۔ بلکہ اس معاملے میں وہ مزید دو قدم آگے نظر آرہی ہے۔

      عالیہ بھٹ بھی اپنے حمل کے وقت میں کافی مصروف رہتی ہیں۔ ایک ایسے وقت میں جہاں ہر کوئی آرام کا مشورہ دیتا ہے، عالیہ اپنے کام کے وعدوں کو پورا کرنے میں مصروف ہیں۔ ایک کے بعد ایک فلموں کی شوٹنگ۔ ساتھ ہی اداکارہ کے ساتھ ساتھ انہوں نے پروڈیوسر کی ذمہ داری بھی اپنے کندھوں پر لے لی ہے۔ بطور پروڈیوسر ان کی پہلی فلم 'ڈارلنگز' جلد ہی ریلیز ہونے والی ہے۔ اس کے ساتھ وہ اپنے اندر پروان چڑھنے والی ایک نئی زندگی کا بھی پورا خیال رکھتی ہیں۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ ان کے شوہر رنبیر کپور بھی اس میں ان کا ساتھ دے رہے ہیں۔

      عالیہ نے کہا-میں تو 100 سال تک کروں گی کام۔۔۔
      عالیہ سے ان دنوں اکثر یہ سوال پوچھا جاتا ہے کہ وہ اس نازک وقت میں اپنا کام کیسے سنبھال رہی ہیں۔ اب اس پر عالیہ کا جواب سامنے آیا ہے۔ 'ڈارلنگز' کی تشہیر کے دوران، انہوں نے کہا، "اگر آپ فٹ ہیں، صحت مند ہیں، ٹھیک ہیں تو آرام کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ کام کرنے سے مجھے سکون ملتا ہے۔ میرا جنون ہے. یہ میرے دل، میری روح، ہر چیز کو زندہ اور توانا رکھتا ہے۔ تو میرا مطلب ہے کہ میں 100 سال کی عمر تک کام کروں گی۔



      یہ بھی پڑھیں:

      Esha Guptaنے ورک آؤٹ ویڈیو میں لگایا بھگوان شیو کا گانا،مشتعل لوگوں نے کہا’شرم کرو ۔۔۔‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Laal Singh Chaddha Boycott:’لال سنگھ چڈھا‘ کے بائیکاٹ پر کرینہ کپور نے کہی یہ بڑی بات

      غور طلب ہے کہ عالیہ بھٹ (Alia Bhatt) کی 'ڈارلنگز' (Darlings) پانچ اگست کو او ٹی ٹی پر ریلیز ہو رہی ہے۔ اس کا ٹریلر دھماکے دار رہا تھا۔ شائقین اس کی ریلیز کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی عالیہ نے حال ہی میں رنویر سنگھ کے ساتھ 'راکی اور رانی کی پریم کہانی' کی شوٹنگ مکمل کی ہے۔ وہ شوہر رنبیر کپور(Ranbir Kapoor) کے ساتھ فلم 'براہمسترا' میں بھی نظر آنے والی ہیں۔ یہی نہیں عالیہ نے ہالی ووڈ میں بھی قدم رکھ دیا ہے۔ وہ فلم 'ہارٹ آف اسٹون' میں نظر آئیں گی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: