உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جب خدا گواہ کے پروڈیوسر کو Big Bکی ماں نے دی تھی دھمکی، میری بہو جیا بیوہ ہوئی تو تمہاری بیوی بھی۔۔۔

    خدا گواہ کے پروڈیوسر کو ملی تھی خطرناک دھمکیاں!

    خدا گواہ کے پروڈیوسر کو ملی تھی خطرناک دھمکیاں!

    Khuda Gawah Shooting: لڑاکا جیٹ طیارے آسمان پر مسلسل منڈلا رہے تھے اور سیٹ کے ارد گرد فوج کے ٹینک کھڑے تھے، ایسا لگ رہا تھا جیسے کوئی میدان جنگ ہو۔آپ کو بتا دیں کہ فلم میں امیتابھ بچن اور سری دیوی کے علاوہ ناگارجن، شلپا شروڈکر، ڈینی اور کرن کمار نے مرکزی کردار ادا کیا۔

    • Share this:
      Khuda Gawah Shooting: امیتابھ بچن کی والدہ تیجی بچن اور آنجہانی اداکارہ سری دیوی کی والدہ راجیشوری نے پروڈیوسر منوج دیسائی کو اس وقت دھمکی دی جب وہ افغانستان میں خدا گواہ کی شوٹنگ کر رہے تھے۔ حال ہی میں بالی ووڈ ہنگامہ کو دیے گئے ایک انٹرویو میں منوج نے بتایا ہے کہ دونوں اداکاروں کی والدہ افغانستان میں شوٹنگ سے خوفزدہ تھیں۔ تیجی بچن نے کہا تھا کہ اگر امیتابھ کو کچھ ہوا تو جیا بیوہ ہو جائیں گی تو منوج کی بیوی بھی بیوہ ہو جائے گی۔

      منوج نے 'بالی ووڈ ہنگامہ' سے کہا، تیجی جی نے مجھ سے کہا - اگر امیت کو کچھ ہوتا ہے اور اگر جیا سفید ساڑھی پہنتی ہیں، تو آپ کی بیوی کلپنا بھی سفید ساڑھی پہنیں گی۔ ساتھ ہی سری دیوی کی والدہ نے ان سے کہا تھا کہ اگر کابل میں ان کی بیٹی کو کچھ ہوا تو وہ اس کی جان لے لیں گی اور انہیں اپنی بیٹی کے بغیر ہندوستان واپس نہیں آنے دیں گی۔ انہوں نے کہا- منوج بھائی، اگر سری دیوی کو کچھ ہو گیا تو کابل سے واپس مت آنا، میں آپ کا خون یہیں کروا دوں گی۔منوج نے مزید کہا، آپ سمجھ سکتے ہیں کہ افغانستان میں شوٹنگ کرنا کتنا خطرہ تھا لیکن امیتابھ بچن رئیل لوکیشن پر شوٹ کرنا چاہتے تھے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Film On Qandeel Baloch:پاکستانی سوشل میڈیا اسٹار قندیل بلوچ پر ہندوستان میں بنے گی فلم

      1992 میں ریلیز ہونے والی اس فلم کی شوٹنگ افغانستان میں 18 دن تک جاری رہی۔ فلم کی زیادہ تر شوٹنگ کابل اور مزار شریف میں ہوئی۔ اس وقت افغانستان کے صدر محمد نجیب اللہ نے فلم کی شوٹنگ کے لیے سخت سیکیورٹی فراہم کی تھی۔ ایک انٹرویو میں افغانستان میں شوٹنگ کا تجربہ شیئر کرتے ہوئے امیتابھ نے کہا کہ وہاں شوٹنگ کرنے میں بہت مزہ آیا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      بیلی ڈانس کے ساتھ ٹورکنگ کرتی نظر آئیNamrata Malla، وائرل ہورہا ہے ویڈیو

      لڑاکا جیٹ طیارے آسمان پر مسلسل منڈلا رہے تھے اور سیٹ کے ارد گرد فوج کے ٹینک کھڑے تھے، ایسا لگ رہا تھا جیسے کوئی میدان جنگ ہو۔آپ کو بتا دیں کہ فلم میں امیتابھ بچن اور سری دیوی کے علاوہ ناگارجن، شلپا شروڈکر، ڈینی اور کرن کمار نے مرکزی کردار ادا کیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: