உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    2دن تک امرتا کے گھر پر رکے تھے سیف، مزیدار ہے پہلی ڈیٹ کا قصہ

    گھر والوں کی مرضی کے خلاف شادی کی تھی سیف اور امریتا نے۔

    گھر والوں کی مرضی کے خلاف شادی کی تھی سیف اور امریتا نے۔

    3 ماہ تک ایک دوسرے کو ڈیٹ کرنے کے بعد، امریتا اور سیف نے 91 میں اپنے گھر والوں سے چھپ کر شادی کی۔ سیف کی 12 سالہ بڑی عمر کی امریتا سے شادی کو لے کر سیف علی خان کے گھر والے بالکل خوش نہیں تھے۔ لیکن اس وقت دونوں ایک دوسرے کی محبت میں اس قدر دیوانے تھے کہ گھر والوں کی منظوری بھی ان کی محبت کی راہ میں حائل نہیں ہوئی۔

    • Share this:
      90 کی دہائی میں امریتا سنگھ اور سیف علی خان کی جوڑی کو پاور کپل کہا جاتا تھا۔ ان دونوں کی محبت کی کہانیاں آج تک بالی ووڈ گلیاروں میں گونجتی نظر آتی ہیں۔ بے شک آج ان کا رشتہ ختم ہو چکا ہے لیکن آج بھی سامعین ان کی محبت کی داستانیں سننے کے لیے بے تاب ہیں۔ ان کی محبت کی کہانی کسی فلمی کہانی سے کم نہیں، ایک وقت تھا جب سیف امریتا کی خوبصورتی پر لٹو ہوا کرتے تھے۔ ان کے دیوانگی کی حد ہم کئی بار دیکھ چکے ہیں۔ جس طرح امریتا سیف کی محبت کی کہانی دلچسپ ہے، اسی طرح ان کی پہلی ڈیٹ کی کہانی بھی بہت دلچسپ ہے۔

      دراصل جب یہ جوڑا اپنی محبت کے پہلے مرحلے پر تھا تو سیف علی خان نے امریتا سنگھ کو انہیں ڈیٹ پر لے جانے کی دعوت دی تھی۔ امریتا نے سیف کی اس تجویز کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ وہ ڈیٹ پر جانا پسند نہیں کرتیں۔ ایسے میں سیف کو برا نہ لگے اس لیے امریتا سنگھ نے انہیں اپنے گھر بلالیا۔

      یہ بھی دیکھیں:
      زینت امان نے کیاتھاShocking انکشاف،’انتقال کے بعد شوہر کا نہیں کرنے دیاآخری دیدار‘

      سیف امریتا نے سمی گریوال کے چیٹ شو میں اپنی پہلی ڈیٹ کی کہانی کا انکشاف کیا۔ سیف کا کہنا تھا کہ وہ ان 2 دن کو کبھی نہیں بھول سکتے، وہ 2 دن تک امریتا کے گھر رہے، اس دوران دونوں نے بیٹھ کر کافی باتیں کیں اور ایک دوسرے کو جاننے لگے۔ اس دوران سیف اور امریتا میں جسمانی طور پر میل جول نہیں تھا لیکن سیف دوسرے کمرے میں سویا کرتے تھے۔

      یہ بھی دیکھیں:
      بچے پیدا کرکے نہیں ڈالنا چاہتی تھی Saif Ali Khan کے کرئیر میں رکاوٹ: امریتا سنگھ
      3 ماہ تک ایک دوسرے کو ڈیٹ کرنے کے بعد، امریتا اور سیف نے 91 میں اپنے گھر والوں سے چھپ کر شادی کی۔ سیف کی 12 سالہ بڑی عمر کی امریتا سے شادی کو لے کر سیف علی خان کے گھر والے بالکل خوش نہیں تھے۔ لیکن اس وقت دونوں ایک دوسرے کی محبت میں اس قدر دیوانے تھے کہ گھر والوں کی منظوری بھی ان کی محبت کی راہ میں حائل نہیں ہوئی۔ شادی کے 13 سال بعد دونوں نے طلاق لے لیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: