உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Amrita Singh Revelation:سیف علی خان سے شادی کے بعد ماں بننے سے ہچکچانے لگی تھی امرتا سنگھ، خود کیا تھا انکشاف

    سیف علی خان اور امریتا سنگھ کے قصے آج بھی ہیں مشہور۔

    سیف علی خان اور امریتا سنگھ کے قصے آج بھی ہیں مشہور۔

    Amrita Singh Revelation:سیف پر مغربی ثقافت کا اثر زیادہ تھا، اس لیے اس وقت بمبئی میں کوئی بھی انھیں ٹھیک سے نہیں سمجھ سکا اور یہ سمجھا گیا کہ وہ کام میں دلچسپی نہیں دکھا پا رہے تھے۔

    • Share this:
      Amrita Singh Revelation:سیف علی خان آج بھلے ہی بالی ووڈ کی مشہور اداکارہ کرینہ کپور کے شوہر ہیں۔ لیکن کسی زمانے میں وہ امرتا سنگھ کے شوہر ہوا کرتے تھے۔ سیف نے پہلی شادی امریتا سے کی جو 90 کی دہائی کی مشہور اداکاراؤں میں سے ایک تھیں۔ دونوں کی محبت اسی وقت پروان چڑھی تھی جب سیف نے فلموں میں ڈیبیو بھی نہیں کیا تھا۔ سیف نے امریتا سے شادی کا فیصلہ اس وقت کیا تھا جب وہ صرف 20 سال کی تھیں جب کہ امریتا ان سے 12 سال بڑی تھیں یعنی 32 سال کی۔ دونوں نے چھپ کر شادی کر لی تاکہ ان کے گھر والوں کو اس کا علم نہ ہو کیونکہ عمر کے اتنے بڑے فرق کی وجہ سے وہ دونوں کی شادی کے لیے راضی نہیں ہوتے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Salman Aishwarya Break Up:کیا ایشوریہ کی ان شرطوں کی وجہ سے ٹوٹا سلمان خان کے ساتھ رشتہ؟

      تاہم شادی کے بعد امریتا نے ایک انٹرویو میں انکشاف کیا تھا کہ شادی کے چند سال بعد ہی انہوں نے ماں بننے سے گریز کیا تھا کیونکہ وہ سیف کو کسی بندھن یا ذمہ داری میں نہیں باندھنا چاہتی تھیں۔ وہ چاہتی تھیں کہ سیف اپنے نئے کیرئیر کو پروان چڑھائیں اور ایک اچھے اداکار بنیں لیکن امریتا کے مطابق اگر وہ شادی کے فوراً بعد باپ بن جاتے تو شاید ان کی توجہ اپنے کیریئر سے ہٹ جاتی اور وہ آگے نہ بڑھ پاتے۔ امریتا نے یہ بھی کہا کہ کچھ فلمساز سیف کو غیر ذمہ دار سمجھتے ہیں جبکہ ایسا نہیں تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Rekha Transformation:موٹاپے اور سانولے رنگ کی وجہ سے ریکھا نے جھیلی تھی بے عزتی پھر۔۔۔

      سیف پر مغربی ثقافت کا اثر زیادہ تھا، اس لیے اس وقت بمبئی میں کوئی بھی انھیں ٹھیک سے نہیں سمجھ سکا اور یہ سمجھا گیا کہ وہ کام میں دلچسپی نہیں دکھا پا رہے تھے۔ آپ کو بتادیں کہ سیف اور امریتا بعد میں سارہ علی خان اور ابراہیم علی خان کے والدین بن گئے۔ ان کی پیدائش کے چند سال بعد دونوں نے باہمی رضامندی سے طلاق لے لی۔ اس کے بعد سیف نے 2012 میں کرینہ کپور سے شادی کی جس کے بعد وہ تیمور اور جہانگیر نامی دو بچوں کے باپ بنے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: