உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ankita Lokhande Husband Net Worth:کروڑوں کی جائیداد کے مالک ہیں انکیتا لوکھنڈے کے شوہر وکی جین، خود کی ہے اسپورٹس ٹیم

    کروڑوں کی جائیداد کے مالک ہیں انکیتا لوکھنڈے کے شوہر وکی جین۔

    کروڑوں کی جائیداد کے مالک ہیں انکیتا لوکھنڈے کے شوہر وکی جین۔

    حال ہی میں انکیتا لوکھنڈے اور ان کے شوہر وکی جین نے اسٹار پلس شو 'اسمارٹ جوڑی' سیزن 1 جیتا ہے۔ جس کے لیے دونوں کو 25 لاکھ کا نقد انعام ملا۔ انکیتا لوکھنڈے کو ہر کوئی جانتا ہے، لیکن ان کے شوہر وکی جین کیا کرتے ہیں اس کے بارے میں بہت کم لوگ جانتے ہوں گے۔

    • Share this:
      Ankita Lokhande Husband Net Worth: ٹیلی ویژن کی دنیا میں ایکتا کپور کے شو پویتر رشتہ سے قدم رکھنے والی انکیتا لوکھنڈے بالی ووڈ کے ساتھ ساتھ ٹی وی میں بھی نظر آ چکی ہیں۔ انہوں نے کنگنا رناوت کی فلم 'منی کارنیکا' سے بالی ووڈ میں قدم رکھا، جس کے بعد وہ ٹائیگر شراف کی فلم 'باغی 3' میں بھی نظر آچکی ہیں۔ حال ہی میں انکیتا لوکھنڈے اور ان کے شوہر وکی جین نے اسٹار پلس شو 'اسمارٹ جوڑی' سیزن 1 جیتا ہے۔ جس کے لیے دونوں کو 25 لاکھ کا نقد انعام ملا۔ انکیتا لوکھنڈے کو ہر کوئی جانتا ہے، لیکن ان کے شوہر وکی جین کیا کرتے ہیں اس کے بارے میں بہت کم لوگ جانتے ہوں گے۔

      پیشے سے بزنس مین ہیں انکیتا کے شوہر وکی جین
      انکیتا لوکھنڈے اور وکی جین نے تقریباً 4 سال تک ایک دوسرے کو ڈیٹ کیا اور اس کے بعد شادی کر لی۔ پویترا رشتہ کی اداکارہ کے شوہر وکی جین ایک کامیاب بزنس مین ہیں اور ان کے پاس کروڑوں کے اثاثے ہیں۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق وکی جین (رائے پور چھتیس گڑھ) کے رہائشی ہیں۔ ان کے والد اور والدہ دونوں کا کاروبار ہے۔ وکی جین ایک ملٹی نیشنل کمپنی 'مہاویر انسپائر گروپ' کے مالک ہیں۔ اس کے علاوہ وہ PIT کول نامی کوئلہ کمپنی کے بھی مالک ہیں۔



      وکی جین کی خود کی ہے اسپورٹس ٹیم
      وکی جین کو نہ صرف کاروبار بلکہ کھیلوں میں بھی دلچسپی ہے۔ ان کی اپنی ایک کرکٹ ٹیم ہے جو کہ 'ممبئی ٹائیگرز' ہے۔ ان کی ٹیم باکس کرکٹ لیگ(Box Cricket League) میں کھیلتی ہے۔ کوئلہ کمپنی، ملٹی نیشنل بزنس اور اسپورٹس ٹیم کے علاوہ، وکی جین ممبئی میں ایک پرتعیش 8 بی ایچ کے فلیٹ کے مالک ہیں، جہاں وہ اپنی بیوی انکیتا لوکھنڈے کے ساتھ رہتے ہیں۔ اس کے علاوہ ان کا آبائی شہر رائے پور میں اپنا عالیشان گھر بھی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      PICS: اداکارہ نصرت جہاں نے برالیٹ میں کرایا بولڈ فوٹوشوٹ، فینس نے کہہ دی ایسی بات

      یہ بھی پڑھیں:
      PICS: برتھ ڈے کے ایک دن بعد اداکارہ دشا پٹانی نے بکنی میں شیئر کی مرر سیلفی، فوٹوز وائرل

      مہنگی مہنگی گاڑیوں کے بھی شوقین ہیں وکی جین
      پوش گاڑیوں کا بھی وکی جین کو بہت شوق ہے۔ ان کے پاس لینڈ کروزر، مرسڈیز بینز جیسی لگژری کاریں ہیں۔ انکیتا لوکھنڈے اور وکی جین کی شادی 14 دسمبر 2021 کو ہوئی۔ ان دونوں کی شادی ممبئی کے ایک بہت بڑے فائیو اسٹار ہوٹل میں شاندار طریقے سے ہوئی تھی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: