உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Oops مومنٹ کا شکار ہوئیںAnkita Lokhande! فینس نے کہا’ایسی ڈریس پہنی ہی کیوں ۔۔۔‘

    Oops مومنٹ کا شکار ہوئیں انکیتا لوکھنڈے۔۔

    Oops مومنٹ کا شکار ہوئیں انکیتا لوکھنڈے۔۔

    Ankita Lokhande Oops moment: یوں تو انکیتا لوکھنڈے کی لُک کو بہت سے لوگوں نے بہت پسند کیا، لیکن اداکارہ اپنے لک میں زیادہ آرام دہ نظر نہیں آئیں۔ ایک ویڈیو میں وہ گاڑی سے اترتے ہوئے کافی غیر آرام دہ نظر آرہی تھیں۔

    • Share this:
      Ankita Lokhande Oops moment: 'پویترا رشتہ' فیم اداکارہ انکیتا لوکھنڈے نے چھوٹے پردے کے علاوہ بالی ووڈ میں بھی اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا ہے۔ انہوں نے 'باغی 3' اور 'منی کارنیکا' جیسی فلموں میں کام کیا اور کافی شہرت حاصل کی۔ وہ سب سے زیادہ پسند کی جانے والی اداکاراؤں میں سے ایک ہیں لیکن کئی بار وہ ٹرول کے نشانے پر بھی آجاتی ہیں۔ حال ہی میں انکیتا لوکھنڈے کو ایک بار ٹرول کیا گیا۔

      دراصل، انکیتا لوکھنڈے حال ہی میں اپنے شوہر وکی جین کے ساتھ انٹرنیشنل آئیکونک ایوارڈ کے لیے پہنچیں۔ اس دوران اداکارہ نے اپنے شوہر وکی جین کے ساتھ خوبصورت لُک اپنایا تھا۔ اداکارہ نے اسکائی بلیو کلر کا ڈیپ نیک گاؤن پہنا تھا۔ انہوںنے اپنے لُک کو اسٹیٹمینٹ ایرینگ، میسی ہیئر بن اور گلاسی میک اپ کے ساتھ پورا کیا تھا۔ وہیں، ان کے شوہر وکی جین سیاہ رنگ کے ٹکسڈو میں ہینڈسم لگ رہے تھے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Instant Bollywood (@instantbollywood)





      یوں تو انکیتا لوکھنڈے کی لُک کو بہت سے لوگوں نے بہت پسند کیا، لیکن اداکارہ اپنے لک میں زیادہ آرام دہ نظر نہیں آئیں۔ ایک ویڈیو میں وہ گاڑی سے اترتے ہوئے کافی غیر آرام دہ نظر آرہی تھیں۔ یہی نہیں، بار بار وہ اپنا لباس بھی ٹھیک کرتی نظر آئیں۔ انکیتا لوکھنڈے کی اس ویڈیو کے منظر عام پر آنے کے بعد نیٹیزنز اپنا ردعمل دے رہے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Film on Harassment:’اعتراض‘میں عورت کی زیادتی کا شکار ہوئے تھے اکشے کمار!

      یہ بھی پڑھیں:
      Bollywood Actresses Education:شلپا، پرینکا، سشمیتا اور ودیا کی کیا ہے تعلیمی قابلیت؟

      ایک یوزر نے لکھا، 'اتنی اَن کمفرٹیبل ڈریس؟ ایک نے لکھا، 'ایسے کپڑے مت پہنیں کہ آپ کو ہاتھ رکھنا پڑے۔' ساتھ ہی ایک یوزر نے کہا، 'ایسے لوگ پہلے ایسے کپڑے پہنتے ہیں اور پھر کوشش کرتے ہیں۔ یہ ثابت کریں کہ وہ اپنے جسم کا احترام کرتے ہیں۔‘‘ اس طرح مداح اداکارہ کے غیر آرام دہ رویے پر تبصرے کرتے دکھائی دئیے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: