உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Lock Upp:انکیتا لوکھنڈے نے کھولا اپنا سکریٹ، کہا-شوہر وکی جین کو بھی نہیں ہے پتہ

    کنگنا کے شو میں انکیتا لوکھنڈے کرنے والی ہیں حیرت انگیز انکشاف۔

    کنگنا کے شو میں انکیتا لوکھنڈے کرنے والی ہیں حیرت انگیز انکشاف۔

    Lock Upp: کنگنا انکیتا کو شو میں خوش آمدید کہتے ہوئے نظر آ رہی ہیں۔ انکیتا کہتی ہیں کہ میں یہاں ایک مقصد کی وجہ سے آئی ہوں۔ ہمارے شو پاویترا رشتہ کا دوسرا سیزن ALT بالاجی پر نشر ہونے والا ہے۔ یہاں بھی ایک پاویترا رشتہ ہے جو تالے میں ڈھکا ہوا ہے۔

    • Share this:
      Lock Upp:بالی ووڈ کوئین کنگنا رناوت کا شو لاک اپ دھوم مچا رہا ہے۔ اس شو میں مقابلہ کرنے والوں کی لڑائی اور محبت کا زاویہ کافی پسند کیا جا رہا ہے۔ جس کی وجہ سے شائقین اسے دیکھنا پسند کرتے ہیں۔ اب ٹی وی اداکارہ انکیتا لوکھنڈے کنگنا کے شو میں نظر آنے والی ہیں۔ انکیتا شو میں موجود انجلی اروڑہ اور منور فاروقی کے لیے ایک خاص تحفہ لانے والی ہیں۔ یہی نہیں وہ کنگنا کے شو میں اپنا راز بھی کھولنے والی ہیں جس کے بارے میں سن کر ہر کوئی حیران رہ جائے گا۔

      الٹ بالاجی نے شو کا نیا پرومو سوشل میڈیا پر شیئر کیا ہے۔ جس میں کنگنا انکیتا کو شو میں خوش آمدید کہتے ہوئے نظر آ رہی ہیں۔ انکیتا کہتی ہیں کہ میں یہاں ایک مقصد کی وجہ سے آئی ہوں۔ ہمارے شو پاویترا رشتہ کا دوسرا سیزن ALT بالاجی پر نشر ہونے والا ہے۔ یہاں بھی ایک پاویترا رشتہ ہے جو تالے میں ڈھکا ہوا ہے۔ اس پر پونم پانڈے کا کہنا ہے کہ منور فاروقی اور انجلی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      پاک وزیراعظم عمران خان کے ساتھ ریلیشن میں تھی زینت امان، ان اداکاراوں کے بھی جڑے نام

      منور اور انجلی کو دیا گفٹ
      پونم کی بات کے بعد انکیتا کہتی ہیں کہ یہ دونوں ساتھ میں کیوٹ لگتے ہیں۔ میرے پاس آپ کے لئے کچھ ہے۔ اس کے بعد وہ انہیں ایک مگ گفٹ کرتی ہیں جس پر دونوں کی فوٹو لگی ہوئی ہے اور ہیش ٹیگ Munjali لکھا ہوتا ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by ALTBalaji (@altbalaji)





      انکیتا نے کھولا راز
      کنگنا انکیتا لوکھنڈے کو بتاتی ہیں کہ ہمارے شو کا یہ رواج ہے کہ جو بھی شو میں آتا ہے اسے کوئی راز فاش کرنا ہوتا ہے۔ اس پر انکیتا کا کہنا ہے کہ وکی کو بھی اس بارے میں علم نہیں ہے۔ انکیتا کا راز سن کر کنگنا اور باقی مقابلہ کرنے والے حیران رہ گئے۔ اس کا راز آنے والی اقساط میں دکھایا جائے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ’لیڈی سنگھم‘ بنی بھوجپوری Queen رانی چٹرجی، شکتی کپور کو دے دیا چیلنج!

      آپ کو بتادیں کہ انکیتا لوکھنڈے اپنے شو پاویترا رشتا 2 کی تشہیر کرنے جا رہی ہیں۔ اس شو میں انکیتا کے ساتھ شہیر شیخ مرکزی کردار میں نظر آنے والے ہیں۔ شو کے پہلے سیزن میں انکیتا لوکھنڈے کے ساتھ سوشانت سنگھ راجپوت مرکزی کردار میں نظر آئے تھے۔ دونوں کو ارچنا اور مانو کے کرداروں سے گھر گھر پہچان ملی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: