உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Annu Kapoor Robbed In France:انوکپور کے ساتھ فرانس میں ہوا بڑا حادثہ، ہنسل مہتا نے بھی سنائی اپنی آپ بیتی

    فرانس میں انو کپور کا قیمتی سامان ہوا چوری تو ہنسل مہتا کو یاد آیا اپنا قصہ۔

    فرانس میں انو کپور کا قیمتی سامان ہوا چوری تو ہنسل مہتا کو یاد آیا اپنا قصہ۔

    Annu Kapoor Robbed In France: ہنسل مہتا نے بتایا کہ کس طرح انہوں نے چور کو کامیاب نہیں ہونے دیا۔ ان کے مطابق پرس میں شاید ہی کوئی نقدی تھی۔ کارڈز بھی بلاک کر دیے گئے۔ ’مارل آف دی اسٹوری‘ یہ ہے کہ فرانس جاتے وقت اس قسم کی لوٹ مار سے محتاط رہیں۔ انڈیا کو تو بنا مطلب ہی بدنام کیا جاتا ہے۔‘

    • Share this:
      Annu Kapoor Robbed In France:چھوٹے اور بڑے پردے کے معروف اداکار انو کپور ان دنوں فرانس میں ہیں اور اسی دوران وہ ایک بڑے حادثے کا شکار ہو گئے۔ انو نے ویڈیو شیئر کرتے ہوئے بتایا کہ ان کے یورپ کے سفر کے دوران ان کا قیمتی سامان لوٹ لیا گیا۔ اس واقعے کے بعد اب فلمساز ہنسل مہتا نے بھی اپنی آزمائش بتائی ہے۔

      دراصل، انو کپور کی ایک ویڈیو اس وقت سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے، جس میں وہ فرانس میں ٹرین میں بیٹھے ہوئے نظر آ رہے ہیں اور اپنے ساتھ پیش آنے والے ایک واقعے کا ذکر کررہے ہیں۔

      ہنسل مہتا نے اس ویڈیو پر ردعمل ظاہر کرتے ہوئے بتایا کہ ان کے ساتھ بھی کچھ ایسا ہی واقعہ ہوا ہے۔ ہنسل مہتا نے ایک ٹویٹ کے ذریعے اپنا تجربہ شیئر کیا ہے۔ انہوں نے لکھا کہ میں نے انو کپور صاحب کی ایک ویڈیو دیکھی جس میں وہ بتا رہے ہیں کہ فرانس میں ان کا قیمتی سامان لوٹ لیا گیا ہے۔ کچھ ایسا ہی میرا تجربہ بھی رہا ہے۔ لوور میوزیم میں میرا پرس اور میری نقدی چوری ہو گئی تھی۔ ڈیبٹ، کریڈٹ کارڈ سب ختم ہو چکے تھے۔ انہوں نے مزید لکھا، 'میرے ساتھ دو چھوٹی بیٹیاں بھی تھیں۔ پھر میں نے اپنی بیوی کو بلایا اور بتایا کہ میرے ساتھ کیا ہوا ہے۔ میں نے ان سے کہا کہ مجھے کچھ پیسے دو تاکہ میں واپس آ سکوں۔ گھبراہٹ اور خوف کی وجہ سے، میرے پورے خاندان کی چھٹیاں برباد ہوگئیں۔ میں نے پھر کارڈس کو بلاک کروادیا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ’کبڈی‘ کی وجہ سےKatrina Kaifکوایڈشوٹ سے کردیاگیاتھا آؤٹ، آج لاکھوں دلوں پر کرتی ہیں راج

      یہ بھی پڑھیں:
      Shama Sikander:پانی میں آگ لگاتی ہوئی نظر آئیں شمع سکندر،Video میں دیکھیں ہاٹ اوتار

      فرانس جانے والوں کو دی ہدایت
      ہنسل مہتا نے بتایا کہ کس طرح انہوں نے چور کو کامیاب نہیں ہونے دیا۔ ان کے مطابق پرس میں شاید ہی کوئی نقدی تھی۔ کارڈز بھی بلاک کر دیے گئے۔ ’مارل آف دی اسٹوری‘ یہ ہے کہ فرانس جاتے وقت اس قسم کی لوٹ مار سے محتاط رہیں۔ انڈیا کو تو بنا مطلب ہی بدنام کیا جاتا ہے۔‘
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: