ہوم » نیوز » انٹرٹینمنٹ

انوراگ کشیپ کی سابق اہلیہ کا آیا ردعمل، پائل گھوش کے الزام کو بتایا گھٹیا ہتکھنڈا

انوراگ کشیپ (Anurag Kashyap) پر جنسی استحصال کے الزام لگائے جانے کے بعد ان کی سابق اہلیہ اور فلم ایڈیٹر آرتی بجاج (Aarti Bajaj) کا ردعمل سامنے آیا ہے۔ انہوں نے پائل گھوش کے الزامات کو ’گھٹیا ہتھکنڈا’ قرار دیا۔

  • Share this:
انوراگ کشیپ کی سابق اہلیہ کا آیا ردعمل، پائل گھوش کے الزام کو بتایا گھٹیا ہتکھنڈا
انوراگ کشیپ کی سابق اہلیہ کا آیا ردعمل، پائل گھوش کے الزام کو بتایا گھٹیا ہتکھنڈا

ممبئی: اداکارہ پائل گھوش نے فلمساز انوراگ کشیپ پر جنسی استحصال کا الزام لگایا ہے۔ ساتھ ہی انہوں نے وزیر اعظم نریندر مودی نے انصاف اور تحفظ کا مطالبہ کیا ہے۔ وہیں، انوراگ کشیپ پر جنسی استحصال کا الزام لگائے جانے کے بعد ان کی سابق اہلیہ اور فلم ایڈیٹر آرتی بجاج کا ردعمل سامنے آیا ہے۔ انہوں نے پائل گھوش کے الزام کو ’گھٹیا ہتھکنڈہ’ قرار دیا۔


آرتی بجاج نے انسٹا گرام پر پوسٹ کیا، ’انوراگ کشیپ آپ راک اسٹار ہیں، جیسے آپ خواتین کو با اختیار بناتے ہیں، ویسا کرنا اور ان سبھی کے لئے محفوظ مقامات تیار کرنا جاری رکھیں۔ میں سب سے پہلے اسے ہماری بیٹی کے ساتھ دیکھتی ہوں۔ دنیا میں ذرا سی بھی ایمانداری نہیں بچی ہے اور دنیا بیکار لوگوں سے بھری ہوئی ہے۔ آرتی بجاج نے کہا کہ اگر سبھی لوگ، جو دوسروں سے نفرت کرنے میں اپنی توانائی لگاتے ہیں، اگر اس کا مثبت استعمال کرتے تو یہ دنیا بہتر ہوتی’۔


 




 




View this post on Instagram




 

For you, my friend , are the biggest feminist I know. See you on the sets soon of yet another piece of art that shows how powerful and significant women are in the world you create :) 🤗


A post shared by Taapsee Pannu (@taapsee) on






آرتی بجاج نے کہا، ’اب تک کا سب سے گھٹیا اسٹنٹ، پہلے اس پر مجھے غصہ آیا اور پھر ہنسی آگئی۔ میں دکھی ہوں کہ آپ کو اس سے گزرنا پڑ رہا ہے۔ یہی ان کی سطح ہے۔ ہمیشہ اونچائی پر رہیں اور اپنی آواز اٹھانا جاری رکھیں۔ ہم آپ کو پیار کرتے ہیں’۔

پائل گھوش کی مدد کو آگے آیا این سی ڈبلیو، مانگی تحریری شکایت

واضح رہے کہ پائل گھوش کے ٹوئٹ کا جواب دیتے ہوئے خواتین کمیشن کی صدر ریکھا شرما نے مدد کا بھروسہ دیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ کل رات میں نے پائل گھوش کے ٹوئٹ کو دیکھا، جس میں انہوں نے الزام لگایا ہے کہ سال 2015 میں ان کا جنسی استحصال کیا تھا۔ اس معاملے میں انہیں ایک تحریری شکایت بھیجنی ہوگی۔ جس کے بعد ہم اس معاملے کو دیکھیں گے۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Sep 20, 2020 11:46 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading