உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Anushka Sharma Cheers Virat Kohli:رائل چیلنجر بنگلور کی پلے آف میں انٹری پر انوشکا نے یوں منایا جشن

    ویراٹ کوہلی کو انوشکا شرما نے ایسے کیا چیئر۔

    ویراٹ کوہلی کو انوشکا شرما نے ایسے کیا چیئر۔

    Anushka Sharma Cheers Virat Kohli: انوشکا شرما کے ورک فرنٹ کی بات کریں تو ان دنوں وہ کرکٹر جھولن گوسوامی کی بایوپک پر کام کر رہی ہیں۔ اس فلم کا نام 'چکڑا ایکسپریس' ہے۔ جسے OTT پلیٹ فارم پر جاری کیا جائے گا۔

    • Share this:
      Anushka Sharma Cheers Virat Kohli: انوشکا شرما اور ویراٹ کوہلی کبھی بھی ایک دوسرے کو خوش کرنے کا موقع نہیں چھوڑتے۔ ویراٹ اکثر سوشل میڈیا پر انوشکا کی فلموں کو سپورٹ کرتے نظر آتے ہیں جب کہ انوشکا بھی اپنے شوہر کو سپورٹ کرنے میں پیچھے نہیں رہتیں۔ وہ یقینی طور پر ویراٹ کو خوش کرنے کے لیے ان کا میچ دیکھنے جاتی ہیں۔ حال ہی کی بات کریں تو آج کل انوشکا آئی پی ایل میں ویراٹ کو سپورٹ کرتی نظر آرہی ہیں۔ اداکارہ نے 22 مئی کو پلے آف میں ویراٹ کی ٹیم رائل چیلنجرز بنگلور کے داخلے پر بھی ٹیم کی حوصلہ افزائی کی۔

      انوشکا شرما نے اتوار کو اپنے انسٹاگرام اسٹوری پر رائل چیلنجرز بنگلور کی آفیشل پوسٹ شیئر کرتے ہوئے پلے آف میں داخلے کا اعلان کیا۔ اداکارہ نے جشن مناتے ہوئے ٹیم کی ایک تصویر شیئر کی اور اس کا عنوان دیا، "پلے آف کے لیے...RCB...RCB...RCB۔" اس کے ساتھ انہوں نے کئی ہارٹ ایموجیز بھی بنائے ہیں۔



      اس سے قبل انوشکا شرما نے ویراٹ کی آئی پی ایل اننگز پر اپنا ردعمل شیئر کیا تھا جب انہوں نے گجرات ٹائٹنز کے خلاف میچ کے دوران 54 گیندوں میں 73 رنز بنائے تھے۔ اس میچ میں کوہلی نے 54 گیندوں میں 8 چوکوں اور 2 چھکوں کی مدد سے 73 رنز بنائے۔ کوہلی کی اس شاندار اننگز کے بعد انوشکا نے ان کی تصویر اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر شیئر کی۔ اسٹوری میں، انہوں نے میچ کے دوران کوہلی کی تصویر کا کولاز بناکر اپنی اور کوہلی کی تصویر شیئر کی تھی۔ وہیں تصویر میں نصف سنچری بنانے کے بعد کوہلی آسمان کی طرف اشارہ کرتے ہوئے خدا کا شکر ادا کرتے نظر آئے تھے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Nora Fatehi: جب نورا فتیحی نے اس وجہ سے ہندوستان چھوڑنے کا کرلیا تھا ارادہ، چھلکا تھا درد

      یہ بھی پڑھیں:
      Madhuri Dixit-Sanjay Dutt:مادھوری کے پیارمیں پاگل سنجے دت نے اپنی بیوی کوکردیاتھا نظرانداز

      انوشکا شرما کے ورک فرنٹ کی بات کریں تو ان دنوں وہ کرکٹر جھولن گوسوامی کی بایوپک پر کام کر رہی ہیں۔ اس فلم کا نام 'چکڑا ایکسپریس' ہے۔ جسے OTT پلیٹ فارم پر جاری کیا جائے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: