உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Arjun Malaika: پانچ سال ڈیٹنگ کے بعد بھی ملائیکہ سے شادی کے لئے ابھی تیار نہیں ہے ارجن کپور، بتائی یہ بڑی وجہ

    ملائیکہ سے شادی کرنے پر ارجن کپور نے دیا یہ جواب۔

    ملائیکہ سے شادی کرنے پر ارجن کپور نے دیا یہ جواب۔

    Arjun Kapoor on Wedding Plans With Malaika Arora: ورک فرنٹ کی بات کریں تو حال ہی میں ارجن کپور کی فلم 'ایک ولن ریٹرنز' ریلیز ہوئی ہے۔ فلم باکس آفس پر اتنی کامیابی حاصل نہیں کر سکی جس کی توقع کی جا رہی تھی۔

    • Share this:
      Arjun Kapoor on Wedding Plans With Malaika Arora: ارجن کپور اور ملائکہ اروڑا اپنے رشتے کو لے کر ہر جگہ چھائے ہوئے ہیں۔ دونوں کو اکثر ایک ساتھ دیکھا جاتا ہے۔ ایسے میں مداح بھی یہ جاننے کے لیے بے چین ہیں کہ یہ جوڑا آخر کب شادی کے بندھن میں بندھ جائے گا۔ اس کے ساتھ ہی حال ہی میں ارجن کپور کے بیان سے بھی ظاہر ہے کہ ان کا فی الحال شادی کا کوئی ارادہ نہیں ہے۔

      دراصل، کافی ود کرن 7 کے تازہ ترین ایپی سوڈ میں ارجن کپور اور ان کی کزن اور اداکارہ سونم کپور بطور مہمان نظر آئے ہیں۔ سونم نے جہاں کئی چونکا دینے والے انکشافات کیے وہیں ارجن نے ملائیکہ کے ساتھ اپنے رشتے کے بارے میں بھی کافی باتیں کیں۔ شو کے میزبان کرن جوہر نے ارجن کپور سے ملائکہ اروڑہ کے بارے میں کئی سوالات پوچھے۔ ان سوالوں کا جواب دیتے ہوئے اداکار نے اپنی شادی کے منصوبوں (ارجن ملائکہ ویڈنگ پلانز) کے بارے میں بھی بتایا۔

      کرن نے اداکار سے پوچھا، آپ اور ملائیکہ اروڑہ جلد شادی کرنے والے ہیں؟ اس کا جواب دیتے ہوئے ارجن نے کہا، 'میں اس وقت اپنے کیریئر پر توجہ مرکوز کرنے کی کوشش کر رہا ہوں، ساتھ ہی میں پیشہ ورانہ طور پر تھوڑا سا مستحکم ہونا چاہتا ہوں۔ میں ایسا کام کرنا چاہوں گا جس سے مجھے خوشی ہو، اگر میں خوش ہوں تو اپنے ساتھی کو خوش رکھ سکتا ہوں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Karan Johar (@karanjohar)





      ارجن کے جواب سے ناخوش ہوئے فینس
      جیسا کہ سب جانتے ہیں کہ ارجن کپور اور ملائکہ اروڑہ کے مداحوں کو امید تھی کہ دونوں جلد شادی کر لیں گے۔ تاہم ارجن کے اس بیان نے مداحوں کے جوش و خروش کو برباد کر دیا ہے۔ اداکار کا کہنا ہے کہ اپنے رشتے کو نام دینے سے پہلے وہ اپنے خاندان، ملائکہ کے سابق شوہر ارباز خان کے خاندان اور باقی عوام کے ساتھ حساس ہونا چاہتے ہیں۔ جلد بازی میں کوئی فیصلہ نہیں کرنا چاہتے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Holy Cow Trailer:سنجے مشرا اور نوازالدین صدیقی کی ہولی کاؤ کا ٹریلر ریلیز

      یہ بھی پڑھیں:
      Lal Singh Chaddha:عامر کی گزشتہ5فلموں کا باکس آفس پر پہلے دن کیسا رہا تھا حال؟جانیے

      ورک فرنٹ کی بات کریں تو حال ہی میں ارجن کپور کی فلم 'ایک ولن ریٹرنز' ریلیز ہوئی ہے۔ فلم باکس آفس پر اتنی کامیابی حاصل نہیں کر سکی جس کی توقع کی جا رہی تھی۔ بتادیں کہ اس فلم میں ارجن کپور کے ساتھ جان ابراہم، تارا ستاریا اور دیشا پٹانی بھی اہم کردار میں تھے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: