உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Malaika Arora سے شادی کی خبروں پر ارجن کپور کا آیا پہلا ری ایکشن، جانیے کیا کہا؟

    کیا جلد شادی کرنے والے ہیں ملائیکہ اور ارجن  کپور۔

    کیا جلد شادی کرنے والے ہیں ملائیکہ اور ارجن کپور۔

    Malaika Arjun Wedding: رپورٹ میں کہا جا رہا ہے کہ ملائکہ اروڑا اور ارجن کپور نومبر یا دسمبر کے مہینے میں شادی کریں گے۔ خبریں یہاں تک آ رہی ہیں کہ دونوں انٹیمینٹ شادی کا منصوبہ بنا رہے ہیں۔

    • Share this:
      Malaika Arjun Wedding: ارجن کپور اور ملائکہ اروڑہ ایک دوسرے کو طویل عرصے سے ڈیٹ کر رہے ہیں۔ مداحوں کو دونوں کی جوڑی بہت پسند ہے اور ان کی کیمسٹری بھی کمال کی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ اس جوڑے کی شادی کی خبریں بھی تواتر سے آتی رہتی ہیں۔ حال ہی میں ایک بار پھر ارجن اور ملائکہ کی شادی کی خبریں آئی ہیں۔ اب ان خبروں پر ارجن کپور کا ردعمل سامنے آیا ہے۔

      دراصل، حال ہی میں دونوں ستاروں کی شادی کی خبروں نے زور پکڑا ہے۔ دریں اثنا، بدھ کو ارجن کپور نے اپنے انسٹاگرام پر اشاروں اشاروں میں ان خبروں پر ردعمل ظاہر کیا۔ انہوں نے ایک انسٹاگرام اسٹوری میں لکھا، "مجھے اس بات سے پیار ہے کہ دوسرے لوگ میری زندگی کے بارے میں مجھ سے زیادہ کیسے جانتے ہیں۔"

      ارجن کپور کی اس پوسٹ کو حالیہ دنوں میں ان کی شادی کی خبروں سے جوڑا جا رہا ہے۔ ارجن کپور کی اس پوسٹ سے واضح ہے کہ شادی کی خبریں محض افواہ ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      پاکستانی ٹک ٹاکر نے پار کی حد،15سیکنڈ کے ویڈیو کے لئے جنگل میں لگادی آگ، پھر ہوا ایسا!



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Arjun Kapoor (@arjunkapoor)





      شادی کو لے کر کیا رپورٹس ہیں؟
      رپورٹ میں کہا جا رہا ہے کہ ملائکہ اروڑا اور ارجن کپور نومبر یا دسمبر کے مہینے میں شادی کریں گے۔ خبریں یہاں تک آ رہی ہیں کہ دونوں انٹیمینٹ شادی کا منصوبہ بنا رہے ہیں۔ اس شادی میں ملائکہ لہنگا نہیں بلکہ ساڑھی پہنے نظر آئیں گی جب کہ ارجن کپور اپنی شادی میں کرتہ اور پینٹ میں نظر آئیں گے۔ تاہم ابھی تک اس رپورٹ کی تصدیق نہیں ہو سکی ہے۔ یہاں ارجن کپور کی پوسٹ سے ایک پیغام بھی آرہا ہے کہ یہ خبریں محض افواہیں ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Film On Qandeel Baloch:پاکستانی سوشل میڈیا اسٹار قندیل بلوچ پر ہندوستان میں بنے گی فلم

      آپ کو بتادیں کہ حال ہی میں ملائکہ نے ایک انٹرویو میں کہا تھا کہ اب ہم اس مرحلے پر ہیں جہاں ہم اسے آگے بڑھانے پر غور کر سکتے ہیں۔ انہوں نے کہا تھا، "ہم چیزوں پر بہت بحث کرتے ہیں۔ ہم ایک ہی جہاز پر ہیں، ایک جیسے خیالات کے ساتھ۔ ہم واقعی ایک دوسرے کو چاہتے ہیں۔ ہم ایک بالغ مرحلے پر ہیں، ہم ایک ساتھ مستقبل کی طرف دیکھتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: