உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Arjun Malaika:ملائیکہ اروڑہ کے ماضی کو لے کر کیا سوچتے ہیں ارجن کپور، خود کیا انکشاف

    ملائیکہ اروڑہ اور ارجن کپور : تصویر ، انسٹاگرام۔

    ملائیکہ اروڑہ اور ارجن کپور : تصویر ، انسٹاگرام۔

    Arjun Kapoor Malaika Arora Relationship: ملائکہ اور ارجن تقریباً چار سال سے ایک دوسرے کے ساتھ ریلیشن شپ میں ہیں۔ اس سے پہلے ملائکہ ارباز خان کی بیوی تھیں لیکن دونوں میں طلاق ہو گئی۔ طلاق کے بعد ملائکہ کو بیٹے ارہان کی تحویل مل گئی ہے۔

    • Share this:
      Arjun Kapoor Malaika Arora Relationship:ارجن کپور اپنی ذاتی زندگی کی وجہ سے ہمیشہ سرخیوں میں رہتے ہیں۔ انہوں نے ملائیکہ اروڑہ کے ساتھ اپنے تعلقات کو بھی کبھی نہیں چھپایا۔ ملائکہ طلاق شدہ ہے اور ان کا ایک بیٹا ہے۔ ایسے میں ملائکہ کے ماضی کو لے کر ارجن کیا سوچتے ہیں؟ انہوں نے ایک انٹرویو میں اس حوالے سے بہت سی باتیں کہی تھیں۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق ارجن نے کہا تھا کہ میں اپنی ذاتی زندگی پر کبھی ضرورت سے زیادہ بات نہیں کرتا کیونکہ مجھے لگتا ہے کہ ہمیں اپنے ساتھی کے ماضی کا احترام کرنا چاہیے۔

      ارجن نے مزید کہا کہ ان کا ایک ماضی ہے اور میں نے ایسی صورتحال بھی دیکھی ہے جہاں منظر عام پر آنے کے بعد چیزیں ہاتھ سے نکل جاتی ہیں جو اچھی بات نہیں ہے کیونکہ بچے بھی اس سے متاثر ہوتے ہیں۔ میں ہمیشہ باؤنڈری بنانے کی کوشش کرتا ہوں۔ میں صرف وہی کام کرتا ہوں جس میں وہ (ملائیکہ) آرام دہ ہوں۔

      ملائیکہ اروڑہ : تصویر ، انسٹاگرام۔


      ارجن نے مزید کہا کہ میرے کیریئر کی راہ میں میرا رشتہ بھی رکاوٹ نہیں بننا چاہیے۔ ہاں، یہ واضح ہے کہ میں کبھی بھی کچھ نہیں چھپاؤں گا۔ میں آج بات کرنے کے قابل ہوں کیونکہ ہم نے اپنے رشتے کو عزت، وقت اور جگہ دی ہے۔ اگر میں شادی کر بھی لیتا ہوں تو میں اسے نہیں چھپاؤں گا۔ میں نے ابھی تک اس بارے میں کوئی منصوبہ بندی نہیں کی ہے لیکن جب میں کروں گا تو میں کچھ نہیں چھپاؤں گا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      نقلی انگوٹھی پہنا کر Abhishek Bachchan نے ایشوریہ سے کہی تھی دل کی بات

      یہ بھی پڑھیں:
      Abhishek Bachchan Love Life:ایشوریہ سے پہلے ان اداکاراؤں کے پیار میں پڑگئے تھے ابھیشیک بچن

      آپ کو بتادیں کہ ملائکہ اور ارجن تقریباً چار سال سے ایک دوسرے کے ساتھ ریلیشن شپ میں ہیں۔ اس سے پہلے ملائکہ ارباز خان کی بیوی تھیں لیکن دونوں میں طلاق ہو گئی۔ طلاق کے بعد ملائکہ کو بیٹے ارہان کی تحویل مل گئی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: