உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Aryan Khan: آریان خان منشیات کےالزامات سےنہیں ہوئے کلیئر، NCB نے کی وضاحت!

    اریان خان

    اریان خان

    میڈیا رپورٹس میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ NCB-SIT کو بظاہر آریان خان کو منشیات کی بڑی سازش یا کسی بین الاقوامی ڈرگ سنڈیکیٹ سے جوڑنے کا کوئی ثبوت نہیں ملا، اس کے علاوہ 2 اکتوبر کو لگژری جہاز کورڈیلیا کروز پر ہائی پروفائل چھاپوں میں واضح غلطیوں کی نشاندہی کی۔ 2021 مکمل میڈیا چکاچوند میں۔

    • Share this:
      ممبئی: نارکوٹکس کنٹرول بیورو (NCB) نے بدھ کے روز کچھ رپورٹوں کو 'قیاس آرائیوں' کے طور پر مسترد کر دیا جس میں بتایا گیا ہے کہ ایجنسی نے بالی ووڈ میگا اسٹار شاہ رخ خان (Shah Rukh Khan) کے بیٹے آریان خان (Aryan Khan) کو بری الذمہ کر دیا ہے، جنہیں اکتوبر میں منشیات کے ایک کیس میں گرفتار کیا گیا تھا، حالانکہ کچھ لوگوں نے اسے معتبر قرار دے رہے ہیں۔

      کچھ رپورٹس منظر عام پر آنے کے فوراً بعد NCB کے ڈپٹی ڈائریکٹر جنرل سنجے سنگھ اور خصوصی تفتیشی ٹیم (SIT) نے ایک بیان جاری کیا جس میں دعویٰ کیا گیا کہ میڈیا رپورٹس درست نہیں ہیں اور یہ محض قیاس آرائیاں ہیں، کیونکہ تفتیش ابھی مکمل نہیں ہوئی۔

      سنگھ نے مزید کہا کہ ان رپورٹس کی NCB سے جانچ پڑتال نہیں کی گئی تھی اور اس مرحلے پر کچھ بھی کہنا قبل از وقت ہوگا۔ تاہم مہاراشٹرا میں کچھ لوگوں نے ایجنسی کے تنازعات پر یقین کیا، جیسا کہ ریاستی سیاسی رہنماؤں نے NCB کو جھنجھوڑ کر اس بات کا اعادہ کیا کہ کس طرح مہا وکاس اگھاڑی (MVA) حکومت کے خلاف بی جے پی کی طرف سے مرکزی تحقیقاتی ایجنسیوں کا بے حد غلط استعمال کیا جا رہا ہے۔

      Happy Birthday Tiger Shroff: ٹائیگر شراف کا فٹنس روٹین اپناکر آپ بھی لگ سکتے ہیں ’ہیرو‘


      حکمراں MVA اتحادیوں - شیو سینا-نیشنلسٹ کانگریس پارٹی-کانگریس - نے کہا کہ اب یہ واضح ہے کہ اگرچہ آریان خان کے خلاف کوئی ثبوت نہیں تھا، لیکن اسے جان بوجھ کر NCB ممبئی کے سابق زونل ڈائریکٹر سمیر وانکھیڑے نے فریم کیا تھا۔

      میڈیا رپورٹس میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ NCB-SIT کو بظاہر آریان خان کو منشیات کی بڑی سازش یا کسی بین الاقوامی ڈرگ سنڈیکیٹ سے جوڑنے کا کوئی ثبوت نہیں ملا، اس کے علاوہ 2 اکتوبر کو لگژری جہاز کورڈیلیا کروز پر ہائی پروفائل چھاپوں میں واضح غلطیوں کی نشاندہی کی۔ 2021 مکمل میڈیا چکاچوند میں۔

      شیو سینا کے رکن پارلیمنٹ اور چیف ترجمان سنجے راوت نے کہا کہ یہ "مرکزی ایجنسیوں کی بدسلوکی کا ایک اور معاملہ ہے"، اور یہ جاننے کا مطالبہ کیا کہ اس کے پیچھے کون ہے۔ راوت نے پوچھا کہ جو لوگ مرکزی تحقیقاتی ایجنسیوں کا غلط استعمال کر رہے ہیں وہ جیل جائیں گے۔ NCB-SIT کی رپورٹ آ گئی ہے اور اس نے ثابت کر دیا ہے کہ آرین خان کو اس لیے بنایا گیا تھا کہ وہ شاہ رخ خان کا بیٹا ہے۔ سچ آخر کار سامنے آگیا ہے۔

      مالدیپ کے سمندر میں مشہور اداکارہ نے بولڈ انداز میں کیا فلوٹنگ بریک فاسٹ، فین بولا- ’برا تو پہن لیتیں آپ‘


      کیس کا حوالہ دیتے ہوئے این سی پی کے ریاستی صدر اور وزیر جینت پاٹل نے نشاندہی کی کہ ایک سینئر ایم وی اے وزیر نواب ملک کو جھوٹے الزامات کے ساتھ نشانہ بنایا گیا ہے کیونکہ انہوں نے گزشتہ سال این سی بی کو بے نقاب کیا تھا۔

      کانگریس کے ریاستی جنرل سکریٹری سچن ساون نے کہا کہ ایس آئی ٹی نے انکشاف کیا ہے کہ کس طرح آرین خان کے پاس منشیات نہیں تھی اور اس نے (جہاز) چھاپوں کے دوران وانکھیڑے کی ٹیم کی غلطیوں کو بے نقاب کیا ہے۔

      ساونت نے کہا کہ اب یہ واضح ہو گیا ہے کہ بھتہ خوری کے ریکیٹ کے الزامات سچے تھے، اور مطالبہ کیا کہ NCB کی اصولی کتاب کی واضح خلاف ورزی پر NCB حکام کے خلاف کوئی کارروائی کیوں نہیں کی گئی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: