உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ashram 3 Anurita Jha Bold Scene:آشرم3میں بولڈ سین کرنے کے لئے ایکٹریس نے والد سے مانگی اجازت، ملا ہوش اڑانے والا جواب

    آشرم کی ایکٹریس انوریتا جھا نے بولڈ سین کے لئے والد سے مانگی تھی پرمیشن۔

    آشرم کی ایکٹریس انوریتا جھا نے بولڈ سین کے لئے والد سے مانگی تھی پرمیشن۔

    Ashram3 Anurita Jha Bold Scene: انوریتا جھا انوراگ کشیپ کی گینگ آف واسے پور میں بھی نظر آ چکی ہیں۔اس کے علاوہ وہ ونود کمار سنگھ کی فلم میں بھی نظر آ چکی ہیں۔اس کے علاوہ وہ متھیلا مکھان نامی فلم میں بھی نظر آ چکی ہیں۔

    • Share this:
      Ashram 3 Anurita Jha Bold Scene:اداکارہ انوریتا جھا نے آشرم 3 میں اہم کردار ادا کیا ہے۔اب انہوں نے پرکاش جھا کے ساتھ کام کرنے کی بات کی ہے۔انھوں نے یہ بھی انکشاف کیا کہ ہدایت کار پرکاش جھا نے آشرم 3 میں انٹیمیٹ مناظر کرتے ہوئے انھیں بہت آرام دہ اور پرسکون محسوس کروایا۔

      آشرم 3 کے انٹیمیٹ سین کے بارے میں بتاتے ہوئے انوریتا جھا کہتی ہیں، 'میں نے اپنے گھر والوں کو اس کے بارے میں بتایا، میں اس کے لیے بہت پرجوش تھی۔ میں پہلی بار کوئی انٹیمیٹ سین کر رہی تھی۔ میں نے اپنے کریئر میں ایسا پہلے نہیں کیا تھا۔ گھر والوں سے اجازت لینا چاہتی تھی، اس کے لیے میں نے اپنے والد کو فون کیا اور بتایا، میں نے ان سے کہا کہ یہ ایسے ہو گا، اس پر انہوں نے کہا، ہاں یہ کرو، بنداس کرو، تو میں نے سوچا کہ یہ ٹھیک ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Anuritta K Jha (@anurittakjha)





      انوریتا جھا نے مزید کہا کہ پرکاش جھا نے انٹیمیٹ سین کی شوٹنگ کے دوران انہیں بہت آرام دہ محسوس کرایا، وہ کہتی ہیں، “جب ہم اس سین کی شوٹنگ کر رہے تھے تو سیٹ پر چار یا پانچ لوگ موجود تھے، اس سے قبل میں نے پرکاش جھا سے تفصیل سے بات کی۔ کوئی خوف نہیں تھا۔ مجھے نہیں معلوم تھا کہ کیسے کروں۔ میں نے انہیں اپنی ہچکچاہٹ کے بارے میں بتایا۔ انہوں نے کہا، ہو گا، ہو جائے گا۔ میں نہیں چاہتی تھی کہ ولگر لگے، میں بہار سے ہوں، ہمارے یہاں سب سے لوگ سادہ ہے فلم انڈسٹری سے کسی کا کوئی تعلق نہیں یہ سب میرے دماغ میں چل رہا تھا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Anuritta K Jha (@anurittakjha)





      یہ بھی پڑھیں:
      OTT Bold Actresses:یہ اداکارائیں ویب سیریزمیں پارکرچکی ہیں بولڈنیس کی حد

      یہ بھی پڑھیں:
      Shehnaaz Gill:شہناز گل کا یہ فوٹو شوٹ ہوا وائرل، تصویروں میں نظر آیا ہاٹ لُک

      انوریتا جھا انوراگ کشیپ کی گینگ آف واسے پور میں بھی نظر آ چکی ہیں۔اس کے علاوہ وہ ونود کمار سنگھ کی فلم میں بھی نظر آ چکی ہیں۔اس کے علاوہ وہ متھیلا مکھان نامی فلم میں بھی نظر آ چکی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: