உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Priyanka Chopra Insult:جب اس فلم ڈائریکٹر نے پرینکا چوپڑا کو سنایا تھا برابھلا، منہ دیکھتی رہ گئی تھی دیسی گرل

    پرینکا چوپڑا۔

    پرینکا چوپڑا۔

    Priyanka Chopra Insult: پرینکا نے خود کو ثابت کیا۔ انہوں نے ایسے بہت سے لوگوں کے سوالوں کے جواب دیے جو ان پر انگلیاں اٹھاتے تھے۔ اب وہ نہ صرف ایک کامیاب اداکارہ ہیں بلکہ ایک کامیاب اور بااثر شخصیت بھی ہیں۔ جس کے لاکھوں چاہنے والے ہیں۔

    • Share this:
      Priyanka Chopra Insult:بالی ووڈ سے لے کر ہالی ووڈ تک پریانکا چوپڑا(Priyanka Chopra) نے ہر اسٹیج پر خود کو منوایا ہے۔ شاید یہی وجہ ہے کہ دیسی گرل آج پوری دنیا میں مشہور ہے۔ لیکن بریلی جیسے چھوٹے سے شہر سے نکل کر مس ورلڈ بننے کے بعد بھی دیسی گرل کی مشکلات ختم نہیں ہوئیں۔ کیونکہ اکثر آپ نے دیکھا ہوگا کہ جب کوئی اپنی زندگی میں کامیاب ہونے لگتا ہے تو اسے نیچے کھینچنے والے بھی کم نہیں ہوتے۔ ایسی ہی ایک کہانی پریانکا چوپڑا سے متعلق ہے۔ جب ان کی ایک مشہور ہدایت کار نے سرعام توہین کی تھی۔

      دراصل یہ کہانی سال 2009 کی ہے۔ جب فلم فیئر کا ایوارڈ شو ہوا، جس میں پریانکا چوپڑا کو فلم فیشن کے لیے بہترین اداکارہ کا ایوارڈ ملا۔ ہدایت کار آشوتوش گواریکر کو یہ بات بالکل پسند نہیں آئی جس کی وجہ سے انہوں نے اداکارہ پر بہتان لگایا۔ اس ایوارڈ شو میں آشوتوش کو بہترین ہدایت کار کا ایوارڈ ملا۔ اس دوران جب آشوتوش اپنا ایوارڈ لینے اسٹیج پر گئے تو انہوں نے پرینکا کو ایوارڈ ملنے پر ناراضگی کا اظہار کیا۔ آشوتوش گواریکر نے کہا، 'پرینکا میں تم سے پیار کرتا ہوں... مجھے سمجھ نہیں آرہی کہ تمہیں ایوارڈ کیسے ملا؟ وہیں آپ کے سامنے ایشوریہ رائے کو بھی جودھا اکبر کے لیے نامزد کیا گیا تھا۔

      آشوتوش گواریکر۔
      آشوتوش گواریکر۔


      یہ بھی پڑھیں:
      Video:ریسٹورنٹ میں کھارہی تھی حناخان،عالیہ بھٹ کاگانا سنتے ہی چاپ اسٹک کوبنالیاڈانڈیااسٹک

      آشوتوش یہ کہہ کر چپ نہیں ہوئے، انہوں نے اپنے بیان میں ایشوریہ اور پرینکا کا موازنہ بھی کیا۔ انہوں نے طنز کرتے ہوئے کہا کہ شاید اس کی وجہ یہ ہے کہ پریانکا محنتی ہیں اور ایشوریہ فطری ہیں۔ یہی نہیں، آشوتوش کا یہ بھی کہنا ہے کہ جیا بچن بھی یہی کہہ رہی تھیں۔ تاہم اس وقت پرینکا نے انہیں جواب دینا مناسب نہیں سمجھا۔ وہ خاموش تھی لیکن ابتدائی جھگڑے کے بعد اب دونوں کے درمیان سب کچھ نارمل ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      نیہا دھوپیا نے 6مہینے کے بیٹے گورک کے ساتھ کیا یوگا، کیٹرینہ سے لے کر ان ستاروں نے کیاکمنٹ

      پرینکا نے خود کو ثابت کیا۔ انہوں نے ایسے بہت سے لوگوں کے سوالوں کے جواب دیے جو ان پر انگلیاں اٹھاتے تھے۔ اب وہ نہ صرف ایک کامیاب اداکارہ ہیں بلکہ ایک کامیاب اور بااثر شخصیت بھی ہیں۔ جس کے لاکھوں چاہنے والے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: