உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    تو کیا آیوشمان کھرانہ کو نہیں پسند آئی طاہرہ کیشپ کیBook؟ کہا’یہ لوگوں کے لئے تفریح ہوسکتی ہے لیکن ۔۔۔‘

    آیوشمان کھرانہ کو کیا نہیں پسند آئی اپنی بیوی طاہرہ کیشپ کی کتاب؟

    آیوشمان کھرانہ کو کیا نہیں پسند آئی اپنی بیوی طاہرہ کیشپ کی کتاب؟

    Ayushmann Khurrana On Tahira Book: آیوشمان اور طاہرہ بچپن کے دوست ہیں، کیونکہ دونوں اسکول کے دنوں سے ساتھ ہیں۔ دونوں نے 2008 میں شادی کی اور ان کے دو بچے ہیں۔

    • Share this:
      Ayushmann Khurrana On Tahira Book:اداکار آیوشمان کھرانہ، جو اپنی نئی فلم 'انیک' کے لیے لائم لائٹ کا حصہ بنے ہوئے ہیں، نے حال ہی میں اپنی اہلیہ طاہرہ کشیپ کی کتاب کے بارے میں انکشاف کیا ہے۔ انہوں نے بیوی طاہرہ کشیپ کی کتاب 'دی 7 سائنز آف بی اینگ اے مدر' کے بارے میں انکشاف کیا ہے۔ اس کتاب میں طاہرہ نے اپنی اور آیوشمان کی سیکس لائف کے بارے میں لکھا ہے۔

      میڈیا رپورٹ کے مطابق اداکار ایوشمان کھرانہ نے انکشاف کیا کہ انہوں نے اپنی اہلیہ کی کتاب نہیں پڑھی اور کچھ تفصیلات سے لاعلم ہیں کیونکہ وہ بہت پرائیویٹ شخص ہیں اور ایسی چیزوں کو اپنے پاس رکھنا پسند کرتے ہیں۔ اداکار نے میڈیا کو بتایا کہ، ایک قاری کے لیے یہ کتاب تفریح ​​کے طور پر سامنے آسکتی ہے، لیکن ذاتی سطح پر انھیں اس کے بارے میں بات کرنا یا اس کے صفحات کو دیکھنا اچھا نہیں لگتا، کیونکہ وہ بہت پرائیویٹ شخص ہیں۔

      'اندھادھند' اسٹار نے یہ بھی انکشاف کیا کہ طاہرہ ان سے بہت مختلف ہیں۔ جہاں ایک طرف اداکار بہت پرائیویٹ ہوتے ہیں وہیں طاہرہ بالکل بھی ایسی نہیں ہیں۔ یہ کچھ لوگوں کے لیے دل لگی ہو سکتی ہے، لیکن میں اسے نہیں پڑھتا۔ جب آیوشمان سے پوچھا گیا کہ کیا وہ کتاب میں اپنی اہلیہ کی جانب سے کیے گئے عوامی انکشافات کے بارے میں فکر مند ہیں، تو اداکار نے جواب دیا، "وہ جو چاہے کر سکتی ہے، اسے یہ سب کرنے کی چھوٹ ہے۔"



      یہ بھی پڑھیں:
      OTT Bold Actresses:یہ اداکارائیں ویب سیریزمیں پارکرچکی ہیں بولڈنیس کی حد

      یہ بھی پڑھیں:
      Shehnaaz Gill:شہناز گل کا یہ فوٹو شوٹ ہوا وائرل، تصویروں میں نظر آیا ہاٹ لُک

      آپ کو بتادیں کہ آیوشمان اور طاہرہ بچپن کے دوست ہیں، کیونکہ دونوں اسکول کے دنوں سے ساتھ ہیں۔ دونوں نے 2008 میں شادی کی اور ان کے دو بچے ہیں۔ ورک فرنٹ کی بات کریں تو، انوبھو سنہا کی نئی فلم 'انیک' کے بعد، آیوشمان اگلی بار انیرودھ ایر کی ہدایت کاری میں 'این ایکشن ہیرو' میں نظر آئیں گے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: