உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    مرحوم والد عرفان خان کی یاد میں بیٹے بابل خان نے  شیئر کی تصویر اور لکھ ڈالا کچھ ایسا فینس بھی ہو گئے جذباتی

    بابل اکثر اپنے بابا عرفان خان کی یاد میں پوسٹس شیئر کرتا ہے اور ان پوسٹس کو دیکھ کر اداکار کے جذباتی ہو جاتے ہیں  اب ایک بار پھر بابل نے اپنی پوسٹ کے ذریعے والد عرفان خان کو یاد کیا ہے۔

    بابل اکثر اپنے بابا عرفان خان کی یاد میں پوسٹس شیئر کرتا ہے اور ان پوسٹس کو دیکھ کر اداکار کے جذباتی ہو جاتے ہیں اب ایک بار پھر بابل نے اپنی پوسٹ کے ذریعے والد عرفان خان کو یاد کیا ہے۔

    بابل اکثر اپنے بابا عرفان خان کی یاد میں پوسٹس شیئر کرتا ہے اور ان پوسٹس کو دیکھ کر اداکار کے جذباتی ہو جاتے ہیں اب ایک بار پھر بابل نے اپنی پوسٹ کے ذریعے والد عرفان خان کو یاد کیا ہے۔

    • Share this:
      ممبئی: بالی ووڈ اداکار عرفان خان (Irrfan Khan) کے انتقال  نے ان کے خاندان ، ساتھیوں اور مداحوں کو ہلا کر رکھ دیا تھا۔ عرفان خان کو گزرے  1 سال سے زیادہ کا عرصہ ہو گیا ہے  لیکن جب بھی ان کے چاہنے والے ان سے متعلق کوئی پوسٹ دیکھتے ہیں ، وہ بہت جذباتی ہو جاتے ہیں۔ مرحوم اداکار کے بیٹے بابل خان بھی والد کے جانے کے بعد انہیں یاد کرتے ہوئے کچھ نہ کچھ شیئر کرتے رہتے ہیں۔ اپنے والد کے بعد  بابل  (Babil Khan) اکثر اپنے مرحوم والد کی تصاویر ، ویڈیوز اور یادیں (Irrfan Khan Throwback Photo)  شیئر کرتے ہیں۔

      بابل اکثر اپنے بابا عرفان خان کی یاد میں پوسٹس شیئر کرتا ہے اور ان پوسٹس کو دیکھ کر اداکار کے جذباتی ہو جاتے ہیں  اب ایک بار پھر بابل نے اپنی پوسٹ کے ذریعے والد عرفان خان کو یاد کیا ہے۔

      بابل نے انسٹاگرام پر اپنے بابا کے ساتھ ایک بہت پرانی تصویر شیئر کی ہے۔ اس تصویر میں چھوٹا بابل والد عرفان خان کے ساتھ نظر آرہا ہے اور کیمرے کی طرف دیکھ رہا ہے۔ تصویر شیئر کرتے ہوئے بابل نے کیپشن میں لکھا ہے- 'مقبول کے بامبی کے کس نے ہاتھ ڈالا۔'



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Babil (@babil.i.k)





      دراصل یہ 2004 میں عرفان خان کی فلم کا ڈائیلاگ تھا۔ عرفان خان کے ساتھ ، پنکج کپور ، معصوم مکھیجا بھی فلم میں نظر آئے تھے۔ وشال بھاردواج کی فلم نے باکس آفس پر کچھ خاص کام تو نہیں کیا تھا، لیکن اس کو کافی پذیرائی ملی۔ اب عرفان خان کے مداح بابل کی اس تصویر پر مسلسل رد عمل ظاہر کر رہے ہیں اور مرحوم اداکار کو یاد کر رہے ہیں۔
      عرفان خان کی بیوی ستاپا سکدر (Sutapa Sikdar) ہوں یا بیٹا بابل (Babil) والد کی سنجوئی یادوں کے سہارے ان کے ہونے کا احساس کر رہے ہیں۔ دراصل عرفان خان کے بیٹے بابل نے سوشل میڈیا (Social Media) پر اس سے پہلے بھی ایک ان سین ویڈیو شیئر کیا جو کافی وائرل ہو ا تھا۔ اس ویڈیو میں عرفان خان میرا سایہ ساتھ ہوگا (Mera Sara Sath hoga) گانا گاتے ہوئے نظر آرہے ہیں۔ عرفان خان ستاپا کے اس ویڈیو کو کافی پسند کیا گیا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Babil (@babil.i.k)





      عرفان خان (Irrfan Khan) کے بیٹے بابل نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر ایک ویڈیو شیئر کیا تھا ۔ اس ویڈیو میں عرفان خان اپنی بیوی ستاپا سکدر (Sutapa Sikdar) کے ساتھ ہاتھ میں ہاتھ ڈالے سڑک پر چل رہے ہیں۔ عرفان میرا سایہ ساتھ ہوگا گنگنا رہے ہیں جس کو سن کر ستاپا سکدر بھی یہی گنگنانے لگ تی ہیں۔ گاتے ہوئے عرفان خان ستاپا سے سوال کرتے ہیں، میرا سایہ کہ تیرا سایہ؟ ستاپا جواب دیتی ہیں میرا سایہ۔
      بابل نے سوشل میڈیا پر اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے لکھا تھا، میرا سایہ یا تیرا سایہ؟ ماں کو ایئرپورٹ پر چھوڑنے آیا ہوں۔ اس ویڈیو کو سوشل میڈیا پر کافی پسند کیا گیا ۔ یہ ویڈیو عرفان خان کی فلم انگریزی میڈیم کی شوٹنگ کے دنوں کا ہے۔ یہ عرفان خان کی آخری فلم تھی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: