உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بھاگیہ شری نے بتایا شادی کے بعد کیسے گزرے شروعات کے کچھ دن، اس بات سے Husbandکو تھی اُن سے ناراضگی

    بھاگیہ شری اپنے شوہر ہمالیہ دسانی کے ساتھ۔ (فائل فوٹو)

    بھاگیہ شری اپنے شوہر ہمالیہ دسانی کے ساتھ۔ (فائل فوٹو)

    بھاگیہ شری اور ہمالیہ داسانی کی پہلی ملاقات اسکول میں ہوئی تھی۔ اس کے بعد دونوں کے درمیان دھیرے دھیرے قربت بڑھتی گئی۔ دونوں نے اپنے رشتے کو شادی کے بندھن میں باندھنے کا فیصلہ کیا۔

    • Share this:
      ممبئی: فلم 'میں نے پیار کیا' میں کام کرنے والی بھاگیہ شری نے طویل عرصے بعد چھوٹے پردے پر واپسی کی ہے۔ ان دنوں وہ مشہور ڈانس ریئلٹی شو اسمارٹ جوڑی میں نظر آ رہی ہیں۔ اس شو میں بھاگیہ شری اپنے شوہر ہمالیہ داسانی کے ساتھ ایک مدمقابل کے طور پر نظر آ رہی ہیں۔ دونوں کو شو میں شائقین کی جانب سے کافی پیار مل رہا ہے۔ شو میں آئے روز ان کی شادی شدہ زندگی سے جڑی باتیں سامنے آتی رہتی ہیں۔ اب اداکارہ نے بتایا ہے کہ شادی کے بعد سسرال میں ان کے ابتدائی دن کیسے گزرے۔

      دراصل، سامنے آنے والی ویڈیو میں بھاگیہ شری بتاتی ہیں کہ شروع میں ان کے شوہر اداکارہ سے بہت ناراض تھے۔ ویڈیو میں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ شو کے میزبان منیش پال بھاگیہ شری سے پوچھتے ہیں کہ آپ نے شادی کے بعد گھر کیسے سنبھالا، تو بھاگیہ شری بتاتی ہیں کہ 'جب وہ اپنے سسرال گئی تھیں۔ تو کھانا تو آتا تھابنانا، صرف روٹی نہیں آتی تھی۔ جس کی وجہ سے ان کے ذہن میں ناراضگی تھی کہ تم ماں کی طرح کھانا نہیں بناتی ہو۔ پہلے کھانا پکایا جاتا تھا۔ پھر جیسے ہی کھانا ختم ہوتا چائے چڑھ جاتی۔ اس کے ہٹتے ہی دوبارہ کھانے کی تیاریاں ہو نے لگتی تھیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      اتنے بڑے اسٹارہونے کے بعد بھی اس شخص سے بہت ڈرتے تھےPran,صرف ایک روپیہ میں سائن کی تھی فلم



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by StarPlus (@starplus)





      بھاگیہ شری نے کہا کہ 'یہ دیکھ کر میں اس وقت سوچتی تھی کہ یہ لوگ کتنا کھانا کھاتے ہیں باپ رے'۔ اب ان کی یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہو رہی ہے۔ شائقین شو میں ان کی تال میل کو بہت پسند کر رہے ہیں۔ اگر رپورٹس پر یقین کیا جائے تو، بھاگیہ شری اور ہمالیہ داسانی اسمارٹ جوڑی کے سب سے زیادہ معاوضہ لینے والے مقابلہ کرنے والوں میں سے ایک ہیں۔ دونوں کو ایک ایپی سوڈ کے 10 لاکھ روپے مل رہے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      پاک وزیراعظم عمران خان کے ساتھ ریلیشن میں تھی زینت امان، ان اداکاراوں کے بھی جڑے نام

      اسکول میں ہوئی تھی دونوں کی ملاقات
      بھاگیہ شری اور ہمالیہ داسانی کی پہلی ملاقات اسکول میں ہوئی تھی۔ اس کے بعد دونوں کے درمیان دھیرے دھیرے قربت بڑھتی گئی۔ دونوں نے اپنے رشتے کو شادی کے بندھن میں باندھنے کا فیصلہ کیا۔ آپ کو بتا دیں کہ بھاگیہ شری نے ہمالیہ داسانی سے 1990 میں شادی کی تھی۔ اس وقت ان کے والدین اس شادی کے خلاف تھے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: