உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Watch: جب بنگالی بیوٹی بن کر امرپالی دوبے ہلائی کمریا تو لاکھوں عاشق ہوئے فلیٹ

    بھوجپوری فلموں کی کوئن ہیں امرپالی دوبے۔

    بھوجپوری فلموں کی کوئن ہیں امرپالی دوبے۔

    امرپالی دوبے کی دو فلمیں ریلیز کے لیے تیار ہیں، بھوجپوری فلم عاشق میں امرپالی کھیساری لال یادو سے رومانس کرتی نظر آئیں گی، جب کہ فلم آئی ملن کی رات میں امرپالی دوبے اور دنیش لال یادو کی جوڑی دھمال مچاتی نظر آئے گی۔

    • Share this:
      بھوجپوری کوئن امرپالی دوبے (Amrapali Dubey)آج کسی پہچان کی محتاج نہیں ہیں۔ اداکارہ کا شمار بھوجپوری سنیما کی مشہور شخصیات میں ہوتا ہے۔ امرپالی دوبے نے اپنی محنت سے انڈسٹری میں یہ خاص پہچان حاصل کی ہے۔ ان کے چاہنے والوں کی فہرست بھی بہت طویل ہے۔ امرپالی بھی خود لے کر کریز برقرار رکھنے کا کوئی موقع نہیں چھوڑتی ہیں۔

      دراصل امرپالی دوبے نے اپنے انسٹاگرام پر ایک ویڈیو شیئر کیا ہے۔ اس ویڈیو میں امرپالی دوبے پانی-پانی گانے کے بھوجپوری ورژن پر ڈانس کرتی نظر آ رہی ہیں۔ کھیساری لال اور اکشرا سنگھ کے اس گانے پر امرپالی دوبے اپنی دلکش حرکتیں دکھا رہی ہیں۔ اس ویڈیو میں امرپالی کو ملٹی کلر بلاؤز کے ساتھ سفید رنگ کا لہنگا پہنے دیکھا جا سکتا ہے۔ ان کے ہاتھ میں بہت سی چوڑیاں کسی کا دل جیتنے کے لیے کافی ہیں۔ امرپالی کی اس حرکت پر مداح اپنا دل اور جان لُٹا رہے ہیں اور بہت زیادہ تبصرے کر رہے ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Dubey Aamrapali 🎀 (@aamrapali1101)





      یہ ویڈیو اداکارہ نے اپنے انسٹاگرام پر پوسٹ کی۔ اداکارہ کی اس ویڈیو کو اب تک لاکھوں لائکس اور ویوز مل چکے ہیں۔ امرپالی دوبے کی اس ویڈیو پر ان کے مداح بھی زبردست تبصرے کر رہے ہیں۔ ایک مداح نے تبصرہ کرتے ہوئے لکھا ’قطعی زہر‘ اور دوسرے مداح نے کہا، ’آپ نے راک کر دیا۔‘

      وہیں ورک فرنٹ کی بات کریں تو امرپالی دوبے کی دو فلمیں ریلیز کے لیے تیار ہیں، بھوجپوری فلم عاشق میں امرپالی کھیساری لال یادو سے رومانس کرتی نظر آئیں گی، جب کہ فلم آئی ملن کی رات میں امرپالی دوبے اور دنیش لال یادو کی جوڑی دھمال مچاتی نظر آئے گی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: