உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jacqueline Fernandez On Dubbing:جیکلن کو شوٹنگ میں ہوتی تھیں یہ پریشانیاں، ڈبنگ سے پہلے آتی تھی ایسی فیلنگ

    اداکارہ جیکلن نے ہندی زبان کو لے کر کیے بڑے انکشاف۔

    اداکارہ جیکلن نے ہندی زبان کو لے کر کیے بڑے انکشاف۔

    Jacqueline Fernandez On Dubbing: جیکلین 11 اگست 1985 کو منامہ، بحرین میں پیدا ہوئیں تھیں۔ جیکلین ایک سری لنکن اداکارہ اور ماڈل ہیں۔ اداکارہ 2006 میں مس سری لنکا یونیورس کا خطاب جیت چکی ہیں۔

    • Share this:
      Jacqueline Fernandez On Dubbing:سب کا دل اپنی ہاٹ، سیکسی، خوبصورت، پیاری اور دلکش اداکاری سے موہ لینے والی بالی ووڈ کی ہاٹ ڈیوا جیکلین فرنانڈس کا کہنا ہے کہ وہ ایک موقع پرست ہیں۔ جیکلین کو زندگی میں جب بھی کام کرنے کا موقع آیا تو انہوں نے ہمیشہ اس کا شکریہ ادا کیا۔ ان کا کہنا ہے کہ اسے ہمیشہ کچھ کرتے رہنا ہے، کبھی بیکار نہیں بیٹھنا۔ جیکلین کی شروع سے ہی سوچ رہی ہے کہ بس کام کرتے رہو۔

      کام ہے ضروری
      جیکلین کا کہنا ہے کہ وہ اس قدر خوش قسمت ہیں کہ انہیں زندگی میں کبھی بیکار نہیں بیٹھنا پڑا۔ ان کے پاس مسلسل کام آرہا ہے اور وہ اس سے بہت خوش ہے۔ وہ کہتی ہیں کہ وہ بہت خوش ہیں کہ آج وہ اس مقام پر پہنچی ہیں۔ ان کا کہنا ہے کہ انہوں نے کبھی کسی چیز کی منصوبہ بندی نہیں کی، یہ صرف وقت کے ساتھ ہوتا رہا۔ وہ کسی چیز کی زیادہ پرواہ نہیں کرتی۔ اب انہیں لگتا ہے کہ ان کا کیریئر بن گیا ہے۔

      لینگویج پرابلم
      جیکلین 11 اگست 1985 کو منامہ، بحرین میں پیدا ہوئیں تھیں۔ جیکلین ایک سری لنکن اداکارہ اور ماڈل ہیں۔ اداکارہ 2006 میں مس سری لنکا یونیورس کا خطاب جیت چکی ہیں۔ جیکلین نے اب تک بالی ووڈ میں کئی ہٹ فلموں میں کام کیا ہے۔ سال 2009 میں جیکلین نے اپنے فلمی کیریئر کا آغاز فلم علاء الدین سے کیا تھا۔ہاؤس فل، مرڈر-2، ہاؤس فل-2، ریس-2، کک، ہاؤس فل-3، جڑوا-2، باغی-2، ریس-3، بچن پانڈے میں وہ نظر آچکی ہیں۔

      جیکلین فرنانڈیز نے بیرون ملک جانے کے لئے دہلی کی عدالت میں دائر کی عرضی

      جیکلین کا لہجہ سری لنکن ہے اس لیے انہیں شروع سے ہی ہندی بولنے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑا ہے۔ کبھی کبھی انہیں فلموں میں ڈبنگ بھی کرنی پڑتی ہے۔ جب بھی کسی فلم کی بات ہوتی ہے تو سب سے پہلے ہمیشہ زبان کا مسئلہ ہوتا ہے۔ جیکلین کا کہنا تھا کہ انہیں زبان کے حوالے سے پہلے بھی کئی مسائل کا سامنا کرنا پڑا۔ لیکن اب آہستہ آہستہ سب ٹھیک ہو رہا ہے۔ انہیں بات چیت کو لے کر کبھی کوئی دقت نہیں ہوتی ہے۔ وہ ہمیشہ ہندی سیکھنے کی کوشش کرتی رہتی ہیں۔



      اداکارہ کا کہنا ہے کہ پہلے انہیں فلموں میں کام کرتے ہوئے کافی مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا تھا اور کاسٹنگ کے دوران بھی انہیں کئی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا تھا۔ یہاں تک کہ جب لوگوں کو اپنی بات ہندی میں بیان کرنی پڑتی تو انہیں پریشانی کا سامنا کرنا پڑا۔ لیکن اب وقت ان کے لیے بہتر ہو رہا ہے۔ جیکلین کا کہنا ہے کہ لوگ آپ کو سمجھنے اور قبول کرنے میں وقت لگاتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Shama Sikander:پانی میں آگ لگاتی ہوئی نظر آئیں شمع سکندر،Video میں دیکھیں ہاٹ اوتار

      یہ بھی پڑھیں:
      Sara Ali Khan:اس کیری بیگ کی وجہ سے بری طرح ٹرول ہورہی ہیں سارہ علی خان

      ڈبنگ کے وقت
      ڈبنگ کرنے کا مطلب ہے ہر لائن کو پھر سے دوہرانا اور وہ بھی پورے جذبات کے ساتھ۔ جیکولین کا کہنا ہے کہ جب بھی وہ ڈبنگ کے وقت ٹیبل پر جاتی ہیں تو اس وقت انہیں ایک ہی احساس ہوتا ہے، ’ستیاناش‘ اگر ڈبنگ صحیح نہیں ہوئی تو سارا سین ہی برباد ہو جائے گا'۔ انہیں خود ڈبنگ کرنے میں مزہ نہیں آتا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: