உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Shocking:فلم انڈسٹری چھوڑ کر لیڈر بنی سلمان کی ہیروئین ریمی سین، تصویریں دیکھ فینس ہوئے حیران

    اداکارہ سے سیاستداں بن گئیں ہیں ریمی سین۔

    اداکارہ سے سیاستداں بن گئیں ہیں ریمی سین۔

    Rimi Sen Become Politician: ریمی سین نے کئی بڑے ستاروں کے ساتھ کام کیا ہے۔ ریمی فلم 'کیونکی' میں سلمان خان کے مقابل نظر آ چکی ہیں۔ دھوم سیریز کی پہلی فلم میں وہ ابھیشیک بچن کی بیوی کے کردار میں نظر آئیں۔

    • Share this:
      Rimi Sen Become Politician: دھوم، کیونکی اور ہنگامہ جیسی سوپر ہٹ فلموں میں کام کرنے کے بعد ریمی سین بالی ووڈ انڈسٹری سے غائب ہوگئیں تھیں۔ کئی سالوں بعد ریمی کو 'بگ باس' جیسے ریئلٹی شوز میں دیکھا گیا۔ حالانکہ آج کل وہ فلموں سے دور سیاست میں قسمت آزما رہی ہیں۔ وہ اب ایک لیڈر نظر آرہی ہے۔

      بتادیں کہ سوشل میڈیا پر وائرل ہورہے ایک ویڈیو میں ریمی کانگریس پارٹی جوائن کرتی نظر آئی ہیں۔ سوشل میڈیا پر ریمی شوبھ مترا کے نام سے ایکٹیو ہیں اور وہ اپنی تازہ تصاویر شیئر کرتی رہتی ہیں۔ ان کا یہ لک دیکھ کر فینس حیران ہیں، وہ کافی بدلی بدلی سی نظر آرہی ہیں۔

      اس وجہ سے چھوڑا بالی ووڈ
      ریمی نے ایک انٹرویو میں بتایا تھا کہ ’میں فلموں میں گلیمرس پراپس کھیل کر تھک گئی تھی، جب آپ کو گلیمرس پراپ کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے تو یہ بہت بورنگ ہوتا ہے، آپ کو بیک گراؤنڈ میں فرضی رونے کے لیے کہا جاتا تھا، جب کہ ہیرو سینٹر میں ہوتا تھا۔ اسٹیج، میں بالکل ایسے ہی تھا جیسے کسی مزاحیہ فلم میں پڑا ہوا فرنیچر۔


      نئی نئی چیزیں ایکسپلور کرنا چاہتی تھی ریمی
      ریمی سین انڈسٹری سے دور نئی نئی چیزیں ایکسپلور کرنا چاہتی تھیں۔ وہ الگ طرح کی فلمیں کرنا چاہتی تھیں۔ بتادیں کہ ریمی پروڈکشن اور ڈائریکشن کا کام کررہی ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Rimmi Subhamietra Sen (@subhamitra03)





      یہ بھی پڑھیں:

      ’کان کھول کر سن لو، نہیں کروں گی خودکشی‘،Tanushree Dutta نے کس کو کیا خبردار!

      یہ بھی پڑھیں:
      Priyanka Chopraنے بیٹی مالتی کے ساتھ منائی تھی سالگرہ،دیسی گرل کیBFنے شیئر کی تصویر

      کیونکہ۔۔۔ میں سلمان کے ساتھ کیا تھا کام
      ریمی سین نے کئی بڑے ستاروں کے ساتھ کام کیا ہے۔ ریمی فلم 'کیونکی' میں سلمان خان کے مقابل نظر آ چکی ہیں۔ دھوم سیریز کی پہلی فلم میں وہ ابھیشیک بچن کی بیوی کے کردار میں نظر آئیں۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے ہیرا پھیری 2 اور گرم مصالحہ جیسی فلموں میں بھی کام کیا ہے۔ ریمی سین نے بگ باس 8 میں بھی بطور مقابلہ حصہ لیا۔ بالی ووڈ انڈسٹری چھوڑنے کے بعد ریمی بی جے پی کی سابق اسٹار کمپینر تھیں، پھر وہ اتراکھنڈ الیکشن کمپین کمیٹی کی چیئرمین کے طور پر کانگریس پارٹی میں شامل ہوگئیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: