உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sonali Bendre Cancer Journey:کینسر کے بعد سونالی بیندرے کا حال جان کر آنکھوں میں آجائیں گے آنسو

    سونالی بیندرے نے بیان کیا کینسر سے واپس لوٹنے کا سفر۔

    سونالی بیندرے نے بیان کیا کینسر سے واپس لوٹنے کا سفر۔

    Sonali Bendre Cancer Journey: سونالی بہت جلد اداکاری کی دنیا میں واپسی کرنے والی ہیں۔ ان کی ویب سیریز 'دی بروکن نیوز' جلد ہی OTT پر ریلیز ہونے والی ہے۔ سونالی کے مداح اس کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔

    • Share this:
      Sonali Bendre Cancer Journey: کہا جاتا ہے کہ عجیب و غریب حالات آپ کو مضبوط بناتے ہیں۔ ایسا ہی کچھ بالی ووڈ اداکارہ سونالی بیندرے کے ساتھ ہوا۔ کینسر جیسی خطرناک بیماری کو شکست دینے کے بعد اپنی زندگی کو دوبارہ پٹری پر لانا بہت سے لوگوں کے لیے ایک مثال ہے۔ حالانکہ یہ سب کچھ اتنا آسان نہیں تھا۔ حال ہی میں، سونالی نے ایک بار پھر کینسر سے متعلق اپنا تکلیف دہ تجربہ بیان کیا ہے اور بتایا ہے کہ کس طرح اس بیماری نے زندگی کے بارے میں ان کے نقطہ نظر کو بدل دیا۔

      سونالی کو سال 2018 میں میٹاسٹیٹک کینسر کی تشخیص ہوئی تھی اور ان کا نیویارک میں علاج کیا گیا تھا۔ اس تکلیف دہ تجربے کو یاد کرتے ہوئے سونالی نے ایک انٹرویو میں بتایا کہ سرجری کے بعد ان کے جسم پر 23 سے 24 انچ لمبے گہرے نشانات تھے۔ جس کی وجہ سے ڈاکٹروں نے انہیں جلد سے جلد چہل قدمی شروع کرنے کی ہدایت کی، تاکہ انہیں کوئی انفیکشن نہ ہو۔

      سونالی نے مزید کہا کہ وہ اور ان کے شوہر گولڈی بہل اپنی زندگی کو دو ادوار میں تقسیم دیکھتے ہیں، ایک کینسر سے پہلے اور دوسرا کینسر کے بعد۔ کینسر سے پہلے اور بعد میں زندگی کے بارے میں سونالی کا نظریہ بہت بدل گیا ہے۔ کینسر نے ان کی شخصیت کو مزید مضبوط بنا دیا۔

      سونالی نے اعتراف کیا کہ ان کے جسم میں ہونے والی تبدیلی کو قبول کرنا اور کینسر کی تشخیص کے بعد دیکھنا بہت مشکل تھا۔ سونالی نے انکشاف کیا کہ سرجری کے بعد ڈاکٹروں نے پہلی بات یہ کہی کہ آپ کو جلد از جلد ہسپتال سے فارغ کر دیا جائے، کیونکہ انہیں انفیکشن کا خطرہ ہے۔

      سونالی نے بتایا کہ سرجری کے بعد ڈاکٹر چاہتے تھے کہ وہ 24 گھنٹے میں چلنا شروع کر دیں۔ انہوں نے کہا، 24 گھنٹوں کے اندر، میں نے اپنے آئیوی پکڑ کر راہداری میں چلنا شروع کیا۔ یہ بہت مشکل تھا، کیونکہ جسم پر 23-24 انچ لمبا گہرا نشان تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Aishwarya Raiکوجب ماڈلنگ کے لئے ملے تھے صرف 1500روپے، اب وائرل ہورہی ہیں یہ تصاویر

      ورک فرنٹ کی بات کریں تو، 47 سالہ سونالی نے چار سال بعد واپسی کی ہے۔ وہ فی الحال ریمو ڈی سوزا اور مونی رائے کے ساتھ ٹی وی ریئلٹی شو 'ڈی آئی ڈی لٹل ماسٹرز 5' میں جج کے طور پر نظر آ رہی ہیں۔ سونالی نے کہا تھا کہ ان کی واپسی کا سفر ان کے لیے تھوڑا جذباتی رہا ہے اور وہ بہت شکر گزار ہیں کہ انہیں کام مل رہا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Urfi Javed Net Worth Fees:عرفی جاوید کی کمائی،لگژری لائف اسٹائل جان کرحیران ہوجائیں گے آپ

      یہ بھی بتادیں کہ سونالی بہت جلد اداکاری کی دنیا میں واپسی کرنے والی ہیں۔ ان کی ویب سیریز 'دی بروکن نیوز' جلد ہی OTT پر ریلیز ہونے والی ہے۔ سونالی کے مداح اس کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: