ہوم » نیوز » انٹرٹینمنٹ

کورونا سے ٹھیک ہونے کے بعد اب ارجن کپور کا چھلکا درد ، کہا: ڈسپوزیبل پلیٹ میں کھایا ، صاف کرنا پڑا واش روم

کورونا وائرس کی جنگ بھلے ہی ارجن کپور (Arjun Kapoor) نے جیت لی ہے ، لیکن کورونا کی لڑائی میں انہوں نے جو ایام گزارے ، انہیں وہ بھول نہیں پا رہے ہیں ۔

  • Share this:
کورونا سے ٹھیک ہونے کے بعد اب ارجن کپور کا چھلکا درد ، کہا: ڈسپوزیبل پلیٹ میں کھایا ، صاف کرنا پڑا واش روم
بالی ووڈ اداکار ارجن کپور ۔ (Image Credit: Viral Bhayani)

بالی ووڈ اداکار ارجن کپور نے حال ہی میں کورونا کو مات دی اور دوبارہ زندگی کی ریس کو نئی توانائی کے ساتھ شروع کیا ہے ۔ کورونا وائرس سے جنگ لڑتے ہوئے ارجن کپور کی کیسی حالت تھی ، انہوں نے اب بیان کیا ہے ۔ اپنے تجربات کو شیئر کرتے ہوئے انہوں نے بتایا کہ کیسے انہیں رپورٹ پازیٹیو آنے کے بعد کورونا ہونے کی بات کا اعتراف کرنے میں گھنٹوں لگ گئے اور اب رپورٹ نگیٹیو آنے کے بعد وہ خود کو جسمانی طور پر پوری طرح صحتمند محسوس نہیں کررہے ہیں ۔ ان کا ماننا ہے کہ کورونا سے ان کے جسم کی توانائی اور امیونٹی کافی کم ہوگئی ہے ۔


کورونا وائرس کی جنگ بھلے ہی ارجن کپور نے جیت لی ہے ، لیکن کورونا کی لڑائی میں انہوں نے جو ایام گزارے ، انہیں وہ بھول نہیں پا رہے ہیں ۔ حال ہی میں دئے ایک انٹرویو میں انہوں نے بتایا کہ میں اپنی رپورٹ دیکھ کر کفیوزڈ ہوگیا تھا ۔ کورونا کی رپورٹ پازیٹیو آنے کے بعد مجھے چھ سے آٹھ گھنٹے یہ قبول کرنے میں لگے کہ کورونا اتنا خطرناک نہیں ، جتنی میں اس کو لے کر فکر کررہا تھا ۔




 




View this post on Instagram




 

🙏


A post shared by Arjun Kapoor (@arjunkapoor) on






انہوں نے کہا کہ ذہن میں طرح طرح کے برے خیالات آرہے تھے ۔ شوٹنگ کیسنل ہونے کی مایوسی تھی ۔ لیکن اس سے مجھے جنگ لڑنی تھی ۔ ارجن کپور نے بتایا کہ پہلے کچھ گھنٹے کافی کشیدگی سے بھرے تھے ۔ اپنی بہن کا تذکرہ کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ انشلا ان دنوں آئی ہوئی تھی ۔ اس نے میرا آئیسولیشن اس طرح تیار کردیا کہ جیسے میں اپنے خود کے کمرے میں رہ رہا ہوں ۔

کورونا کی جنگ میں ارجن کپور نے اپنے برتن اور واش روم خود صاف کئے ۔ انہوں نے بتایا کہ میں نے ڈسپوزیبل پلیٹس میں کھانا کھایا اور آرام کر رہا تھا ۔ انہوں نے بتایا کہ ڈاکٹرس نے مجھے بتایا کہ 10 سے 14 دنوں کے بعد وائرس کے پھیلنے کا امکان کم ہوتا ہے ، لیکن ہم نے اس کے بعد بھی احتیاط برتی ، کیونکہ میں کسی اور کے بیمار ہونے کی وجہ نہیں بننا چاہتا تھا ۔
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Oct 28, 2020 10:12 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading