ہوم » نیوز » انٹرٹینمنٹ

بیک لیس ڈریس میں پرینکا چوپڑا نے ڈھایا قہر ، نک جونس کے ساتھ کروایا انتہائی بولڈ فوٹو شوٹ

حال ہی میں پرینکا کا یہ ریڈ ہاٹ انداز سوشل میڈیا پر چھایا ہوا ہے ۔ اس ڈریس میں بھی پرینکا نک کے ساتھ انٹیمیٹ پوز دیتی نظر آرہی ہیں ۔

  • Share this:
بیک لیس ڈریس میں پرینکا چوپڑا نے ڈھایا قہر ، نک جونس کے ساتھ کروایا انتہائی بولڈ فوٹو شوٹ
پرینکا چوپڑا اور نک جونس۔ تصویر : انسٹاگرام ۔

ان دنوں بالی ووڈ حسیناوں کا کان فلم فیسٹیول میں جلوہ قابل دید ہے ۔ ان اداکاراوں میں سب سے زیادہ پرینکا چوپڑا سرخیوں میں ہیں ۔ پرینکا پہلے دن تو اکیلی ہی کان پہنچیں ، لیکن اب وہ ہر وقت اپنے شوہر نک جونس کے ساتھ نظر آتی ہیں ۔ کان میں پرینکا الگ الگ ڈریسوں میں کافی اسٹائلش انٹری کرتی نظر آرہی ہیں ۔


وہیں اس سب سے زیادہ ان کا ریڈ ہاٹ اوتار سرخیوں میں ہے ۔ حال ہی میں پرینکا کا یہ ریڈ ہاٹ انداز سوشل میڈیا پر چھایا ہوا ہے ۔ اس ڈریس میں بھی پرینکا نک کے ساتھ انٹیمیٹ پوز دیتی نظر آرہی ہیں ۔ دونوں کی کافی شاندار تصویریں سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہیں ۔


دراصل کان فلم فیسٹول میں پرینکا کبھی بلیک تو کبھی وہائٹ ڈریس میں نظر آئیں ۔ وہیں جب انہوں نے ریڈ ڈریس پہنی تو سوشل میڈیا پر ہنگامہ مچ گیا ۔ ان کے فینس تعریفیں کرتے نہیں تھک رہے ہیں ۔ اس ریڈ ہاٹ بیک لیس ڈریس میں پرینکا نے شوہر نک کے ساتھ رومانٹک فوٹو شوٹ بھی کروایا ۔ ان دونوں کی کافی اچھی تصویریں سوشل میڈیا پر وائرل بھی ہورہی ہیں ۔




خیال رہے کہ اس پورے کان فیسٹیول کے دوران نک اپنی اہلیہ پرینکا کو اسٹائل میں ٹکر دیتے ہوئے نظر آئے ۔ دیکھا جائے تو ان دونوں پر کیمروں کی خاص نظر رہی ۔ پرینکا کبھی ہاٹ نظر آرہی تھیں تو نک بھی کچھ کم اسٹائلش نہیں دکھے۔
First published: May 20, 2019 03:07 PM IST