ہوم » نیوز » انٹرٹینمنٹ

رنویر-دیپیکا کے بعد اب راکھی ساونت کریں گی شادی، دیپک کلال ہوں گے دولہا

بالی ووڈ کی ڈرامہ کوین راکھی ساونت نے اپنی شادی کا کارڈ سوشل میڈیا پر شیئر کیا ہے

  • Share this:
رنویر-دیپیکا کے بعد اب راکھی ساونت کریں گی شادی، دیپک کلال ہوں گے دولہا
بالی ووڈ کی ڈرامہ کوین راکھی ساونت نے اپنی شادی کا کارڈ سوشل میڈیا پر شیئر کیا ہے

بالی ووڈ میں ان دنوں شادی کا ماحول چل رہا ہے جہاں ایک جانب دیپیکا پادوکون اور رنویر سنگھ ایک دوسرے کے ساتھ شادی کے بندھن میں بندھ گئے تو وہیں دوسری جانب پرینکا چوپڑا اور نک جونس 1 اور 2 دسمبر کو جودھپور میں شادی کرنے والے ہیں۔ لیکن بات یہیں ختم نہیں ہوئی۔ پرینکا کی شادی کے بعد ٹی وی کے مشہور کامیڈین کپل شرما اپنی گرل فرینڈ گنی چترتھ کے ساتھ 12 دسمبر کو شادی کرنے جا رہے ہیں۔

اب اس شادی کے بعد جس کپل کی شادی کے بات سامنے آرہی ہے اسے سن کر آپ حیران ہو جائیں گے۔ جی ہاں بالی ووڈ کی ڈرامہ کوین راکھی ساونت اور سوشل میڈیا پر اپنی فنی ویڈیوز کے ذریعہ مشہور دیپک کلال شادی کرنے والے ہیں۔  سوشل میڈیا پر شیئر کئے گئے کارڈ کے مطابق یہ شادی لاس اینجلس میں ہوگی۔

شادی کا کارڈ شیئر کرتے ہوئے راکھی نے لکھا کہ آپ سبھی لوگ اس شادی میں ضرور آئیں لیکن سبھی سے گزارش ہے کہ تحفہ لے کر نہ آئیں۔ علاوہ ازیں دیپک کلال نے راکھی کے لئے اپنے والدین کا پیغام ان کی تصویر کے ساتھ شیئر کیا ہے۔ تصویر میں لکھا ہے کہ راکھی ساونت، دیپک کو خوش رکھنا بیٹا۔ ہم لوگ تمہارا لاس اینجلس میں انتظار کر رہے ہیں۔

یہ شادی کتنی سچی ہے اور کتنی چھوٹی یہ تو وقت ہی بتائےگا۔ سوشل میڈیا پر یہ خبر دیکھنے کے بعد سبھی اس کو راکھی ساونتو کا پبلیسٹی اسٹنٹ مان رہے ہیں۔ سوشل میڈیا پر شادی کا کارڈ شیئر کرنے کے بعد صارفین نے راکھی کو ٹرول کرنا شروع کر دیا ہے۔


ویڈیو: ’دلبر‘ گانے کے بعد عربی ورژن میں دکھا  نورا فتیحی کا دھماکہ دار بیلی ڈانس، ویڈیو وائرل

 







View this post on Instagram


Please everyone have to come shadi ke leeye don’t bring anye gifts 🎁 please


A post shared by Rakhi Sawant (@rakhisawant2511) on Nov 28, 2018 at 7:36am PST










 



 



 


View this post on Instagram


 


My Papa loves her dance and mom loves her Acting......This is special message to My love @rakhisawant2511 A post shared by Deepak Kalal (@deepakkalalofficial) on Nov 28, 2018 at 5:58am PST


First published: Nov 29, 2018 04:02 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading