உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سارہ علی خان نئے کردار کے لئے تیار، ‘ہندوستان چھوڑو آندولن‘ پر بن رہی فلم میں آئیں گی نظر

    سارہ علی خان نئے کردار کے لئے تیار

    سارہ علی خان نئے کردار کے لئے تیار

    سارہ علی خان (Sara Ali Khan) موجودہ وقت میں وکرانت میسی (Vikrant Massey) کے ساتھ گجرات میں اپنی آئندہ فلم ’گیس لائٹ‘ کی بھی شوٹنگ کر رہی ہے۔ سارہ علی خان نے وکرانت کے ساتھ ناگیشور جیوتی لرننگ کے اپنے سفر کی تصویر بھی شیئر کی تھیں۔ تصاویر کو شیئر کرتے ہوئے سارہ علی خان نے لکھا، ‘آپ کو ساتھ پاکر اچھا لگا۔ فلم بنانا، ترغیب دینا، میرا ہاتھ پکڑنا، وہاں رہنا اور ہر ایک بات میں میری مدد کرنا،  شکریہ 🙏🏻 جے بھولے ناتھ‘۔

    • Share this:
      فلم ’اترنگی رے (Atrangi Re)‘ میں اپنے پرفارمنس سے ناظرین کو متاثر کرنے کے بعد بالی ووڈ اداکارہ سارہ علی خان (Sara Ali Khan) اپنی آئندہ فلم میں ایک اور اہم کردار نبھانے کے لئے تیار ہیں۔ پنکولا کی ایک رپورٹ کے مطابق، سارہ علی خان 1942 کے ’ہندوستان چھوڑو آندولن‘ (1942 Quit India Movement) پر مبنی ایک پیریڈ فلم میں نظر آئیں گی، جس کا ڈائریکشن ’ایک تھی ڈائن‘ کے ڈائریکٹر کانن ایئر کریں گے۔

      یہ فلم دھرماٹک انٹرٹینمنٹ (Dharmatic Entertainment) کے تحت پروڈیوس کی جائے گی اور اسے OTT پلیٹ فارم امیزون پرائم ویڈیو پر ریلیز کی جاسکتی ہے۔ سارہ علی خان نے سال 2018 میں فلم ’کیدار ناتھ‘ (Kedarnath) سے ڈیبیو کیا تھا، جس میں ان کے ساتھ سشانت سنگھ راجپوت تھے۔ آخری بار انہیں فلم ’اترنگی رے‘ میں دیکھا گیا تھا، جس میں ان کے ساتھ دھنش اور اکشے کمار (Akshay Kumar) بھی اہم کردار میں تھے۔

      (تصویر کریڈٹ: Instagram @saraalikhan95)
      (تصویر کریڈٹ: Instagram @saraalikhan95)


      وکرانت میسی کے ساتھ ’گیس لائٹ‘ کی بھی کر رہی ہیں شوٹنگ

      اسی کے ساتھ اداکارہ موجودہ وقت میں وکرانت میسی کے ساتھ گجرات میں اپنی آئندہ فلم ’گیس لائٹ‘ کی بھی شوٹنگ کر رہی ہیں۔ حال ہی میں دونوں کو ریاست کے دوار دھیش مندر کے درشن کے لئے بھی دیکھا گیا تھا۔ بعد میں سارہ علی خان نے وکرانت کے ساتھ ناگیشور جیوتی لرننگ کی اپنی یاترا تصاویر بھی شیئر کی تھیں۔ تصاویر کوشیئر کرتے ہوئے سارہ علی خان نے لکھا تھا، ’آپ کو ساتھ پاکر اچھا لگا۔ فلم بنانا، ترغیب دینا، میرا ہاتھ پکڑنا، وہاں رہنا اور ہر ایک بات میں میری مدد کرنا، شکریہ‘ 🙏🏻 جے بھولے ناتھ‘۔

      وکی کوشل کے ساتھ بھی آئیں گی نظر

      ’گیس لائٹ‘ سارہ علی خان اور وکرانت کے ساتھ میں پہلی فلم ہوگی۔ اسی کے ساتھ، وہی وکی کوشل کے ساتھ لکشمن اٹیکر کی ’ان ٹائیٹلڈ‘ فلم میں بھی نظر آئیں گی۔ وکی کوشل کی کٹرینہ کیف سے شادی کے ٹھیک بعد دونوں نے گزشتہ سال دسمبر میں اندور میں فلم کی شوٹنگ شروع کی تھی۔ انہوں نے جنوری میں پہلا شیڈول پورا کیا۔ وکی کوشل اور سارہ علی خان کی اس آنے والی فلم کو لے کر کافی دنوں سے باتیں ہو رہی ہیں، لیکن اب فلم کا نام آفیشیل نہیں کیا گیا ہے۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: