உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بالی ووڈ اداکارہ سونالی بیندرے نے کہا، کینسر کی بیماری سے زیادہ دردناک اس کا علاج ہے

    سونالی بیندرے: فائل فوٹو

    سونالی بیندرے: فائل فوٹو

    سونالی بیندرے گزشتہ سال کینسر جیسی خطرناک بیماری سے مقابلہ کر کے زندگی کی لڑائی میں جیت حاصل کی ہے۔ انہیں جب اس بیماری کا پتہ چلا تو وہ بہت پریشان ہوگئی تھیں لیکن انہوں نے ہار نہیں مانی۔

    • UNI
    • Last Updated :
    • Share this:
      مشہوراداکارہ سونالی بیندرے کا کہنا ہے کہ کینسر کی بیماری سے زیادہ دردناک اس کا علاج ہے۔ سونالی بیندرے گزشتہ سال کینسر جیسی خطرناک بیماری سے مقابلہ کر کے زندگی کی لڑائی میں جیت حاصل کی ہے۔ انہیں جب اس بیماری کا پتہ چلا تو وہ بہت پریشان ہوگئی تھیں لیکن انہوں نے ہار نہیں مانی۔ انہوں نے نیویارک جاکر اس کا علاج کرایا اور ٹھیک ہوگئیں۔کینسر کو ہراکر سونالی آج کئی لوگوں کے لئے باعث تحریک ہیں
      سونالی نے کہا کہ جتنی خطرناک یہ بیماری ہے اس سے کہیں زیادہ دردناک اس کا علاج ہے۔انہوں نے کہا،’’شروعات میں اس بیماری کا پتہ لگانا اہم ہوتا ہے اور تبھی اس کا پتہ چلنا سب سے زیادہ مشکل ہوتاہے۔یہ بیماری جتنی بھیانک ہے اس کا علاج اتنا ہی تکلیف دہ ہے۔اگر اس کے بارے میں پہلے پتہ چل جائے تو اس کے علاج میں کم خرچ آتا ہے۔اس کے علاوہ اس کے علاج میں کم درد ہوتا ہے۔
      سونالی نے ہمیشہ سے ہی کینسر کے اپنے سفر کو اپنے شائقین کے ساتھ باٹا ہے۔انہوں نے حال ہی میں ایک انٹرویو میں بتایا کہ کیسے اپنے بالوں کوکھونے کے بعد وہ زندگی میں آگے بڑھ گئی تھیں۔انہوں نے کہا کہ جب میں نے اپنا سر منڈوایا تو میرے دوستوں نے ان بالوں کو اپنے پاس رکھنے کےلئےکہا تھا ،وہ شاید میرے اپنے بالوں کےلئے لگاؤ کی وجہ سے ایسا کہہ رہے تھے۔
      First published: