உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سشمتا سین کو نئے اوتار میں دیکھنے کو ہو جائیں تیار، بایوپک میں نبھائیں گی اہم کردار

    اگرچہ 'آریہ' نے بڑی اسکرین پر نہیں بلکہ او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر دستک دی تھی۔ اس کے بعد بھی ان کی ہر جگہ چرچا ہوئی۔ اب سشمیتا سین کے مداحوں کے لیے ایک اور خوشخبری ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Delhi
    • Share this:
      سشمیتا سین (Sushmita Sen) ماضی میں 'آریہ' میں اپنے زبردست اوتار کے لیے خبروں میں تھیں۔ کئی سالوں بعد سشمیتا کی اسکرین پر واپسی ان کے مداحوں کے لیے کسی دعوت سے کم نہیں تھی۔ اگرچہ 'آریہ' نے بڑی اسکرین پر نہیں بلکہ او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر دستک دی تھی۔ اس کے بعد بھی ان کی ہر جگہ چرچا ہوئی۔ اب سشمیتا سین کے مداحوں کے لیے ایک اور خوشخبری ہے۔ سشمیتا اب جلد ہی ایک بایوپک میں نظر آسکتی ہیں۔ جس میں ان کا کردار بھی بہت شاندار ہونے جا رہا ہے۔

      'آریہ' اور 'آریہ 2' میں اپنے طاقتور اوتار دکھانے کے بعد، مداحوں میں اس بات کو لے کر ہلچل مچ گئی ہے کہ سشمیتا کس طرح نظر آئیں گی۔ سشمیتا کے مداح کافی عرصے سے ان کی بڑی اسکرین پر واپسی کا انتظار کر رہے تھے اور اب ان کا انتظار ختم ہونے والا ہے۔ ایسے میں سشمیتا کے مداح بھی کافی خوش ہیں۔



      سشمیتا سین نے طویل عرصے تک اسکرین سے دوری رکھنے کے بعد آریہ کے ذریعے اپنا OTT ڈیبیو کیا۔ سیریز میں سشمیتا سین کی اداکاری کو خوب پسند کیا گیا۔ انہیں نہ صرف ناظرین بلکہ ناقدین کی طرف سے بھی کافی پذیرائی ملی اور اب وہ ایک بایوپک کا حصہ بننے جا رہی ہیں۔ تجارتی تجزیہ کار ترن آدرش نے اس حوالے سے ایک ٹویٹ کیا ہے۔

       

      بچے نے نیکر میں کرلیا پیشاب تو ٹیچر نے پرائیویٹ پارٹ اور ٹانگوں کو ماچس کی تلی سے داغا

      کچھ برا ہونے کے ڈر سے آرہا پسینہ، کہیں Anxiety Attack تو نہیں؟ جانئے اہم معلومات

      اس سے قبل مانسی بگا نے بالی ووڈ ہنگامہ  Bollywood Hungama کے ساتھ بات چیت میں اس خبر کی تصدیق کی تھی۔ اس نے کہا- 'میں فارنسک کے بعد ایک بڑا اعلان کرنا چاہتی تھی اور یہ صحیح وقت ہے۔ یہ میرے لیے سالگرہ کا تحفہ ہے۔ فارنسک  ابھی بھی شور مچا رہا ہے، جسے بہت سے لوگ پسند کرتے ہیں۔ اب میں ایک اور دلچسپ کہانی سنانے کے لیے تیار ہوں۔ جس کے لیے سشمیتا سین سے بہتر کوئی نہیں ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: